sobota 17. října 2015

Odličovací balzámy: Eve Lom vs. Emma Hardie

* dostala jsem jako GWP na SpaceNK

Patří to snad mezi nejčastější otázky, co se mě kdo ptá. A jaký je ten odličovač Eve Lom? A je lepší Emma Hardie nebo Eve Lom? A nezkoušelas náhodou Eve Lom? Tak abych to rozlouskla jednou pro vždy, tak moje odpovědi jsou asi takové:

Hned na začátku je třeba se přiznat, že jsem na první pohled nebyla fanoušek EL (Eve Lom) a rozhodně bych dala přednost EH (Emma Hardie). Protože prostě složení, že ano. Protože jako EL má to složení fakt jako nic moc. Protože parafinum liquidum s troškou PEGů... no prostě EL vs. EH 0:1



Pak tady máme třeba vůni. A to jasně vyhrává EH. EL voní... jako voní... spíš tak voňosmrdí... ale čím déle jsem EL používala, tím víc se mi ta vůně líbila. Takže asi spíš nerozhodně? 1:2

Konzistencí je EL divná. Vůbec se nedivím, že občas někdo poví, že je zdrclá. Ona tak totiž působí. Konzistence je jak, když nejdřív přešleháte máslo do máslového krému, pak do toho přidáte mascarpone a doufáte, že se to napraví, ale ono se zdrcne i to... tak nějak EL vypadá. I když možná není tak hutná jako máslo s mascarpone. Je spíš odlehčená, ale jak na pleti postupně taje, tak je celkem mastná. I tak je ale konzistence EH podle mě lepší o minimálně jednu třídu. 1:3

Odličovací výsledky jsou tak nějak stejné. V tomto případě EL nemůžu vytknout ani vlásek a nevidím rozdíl mezi EL a EH. Všechno pryč na první dobrou. Stejně jako EH i EL odlíčí všechno, lépe funguje s mokrým ručníčkem, ale i sama emulzifikuje, takže ji smyjete bez problémů jenom teplou vodou. I když tak občas nechá menší šmouhu řasenky pod okem, stejně jako EH při smývání vodou. Jinak ale nenechává za sebou mastný film, jen čistou a hebkou pleť, stejně jako EH. Nerozhodně. 2:4



S balením to není úplně jednoznačné. Ono totiž praktičtější je asi přece jenom EL. Ale EH, když se tedy smíříte s tím, že je to velké a dost nepraktické, je tak nějak prostě hezčí. 2:5

No a cenově to taky vyhrává spíš EH. Aneb 55 liber proti 38 librám za 100 ml. 2:6

Tak vidíte no... tak já asi fandím spíš Emma Hardie. Ale ta Eve Lom vlastně vůbec není špatná.

10 komentářů:

  1. Dík! Já bych Eve Lom už znovu nechtěla, vůni jsem na chuť taky nepřišla a EH jsem neměla, tak by volba byla jistá ;-). Teď by Teda mela ke mně cestovat Aurelie, to se mi zdá pěkné moc! Snad docestuje . . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si právě na vůni zvykla, i když u EH je možná o fous lepší, tak ani EL není špatná. schválně jsem šla očichat ještě teď Aurelie a EH mi asi pořád voní nejvíc.

      Vymazat
  2. U EL bych tu vazelínu přežila, ale ty PEGy mi vadí, jsem na ně zatížená. Vazelína kolikrát pomůže i zlepšení odličování, je pak rychlejší. Na druhou stranu taková cena za trochu ropy, když máslo od TBS funguje stejně, voní, složením je srovnatelné... . Zkrátka "moje lakomé já" je stále na vážkách.
    Mám rozepsaný článek o přírodní variantě EL, což byla zkušenost, která Evu šoupla zase níž na "to chcu" listu.
    Spíš mě láká stále EH, jenže balzámy můžu jen v chladnějších měsících a teď mám Rodial, který spotřebuju tak v důchodu, EH musí počkat.
    Takže za mě je taky výběr jasný. Kdo se do koupelny u mě dostane dřív :) EH vede nad EL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PEGy mi nevadí, mi přijde, že ty z toho naopak dělají takovou pěkně příjemnou použitelnou záležitost. vlastně ani ta vazelína by mi nevadila, ale prostě pak by cena musela odpovídat. takže moje lakomé já by si EL nekoupilo ani omylem, sice jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet, ale taky jsem ráda, že jsem to vyzkoušela zdarma.

      Vymazat
  3. Tyhle balzámy mě vůbec nelákají - ta konzistence je mi nepříjemná. To stejné mám s pleťovými mléky. Ale zase pustím korunu jinde, takže tohle nevyhraju :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to mám u micelárek... a jakmile čtu spojení odličovač a nemusíte oplachovat, tak se z toho pomalu osypu. takže chápu. a zrovna na micelárkách by šlo tak pěkně ušetřit.

      Vymazat
    2. No, já stáhnu to nejhorší dvoufázákem a pak čistím Juliet od Antipodes. Byla to láska...poprvé v životě jsem si koupila nějaký kosmetický produkt dvakrát. Micelárky moc nechápu - řasenku mi to nestáhne a obličej nevyčistí - k čemu je to tedy dobré? Teď bych chtěla pokoupit ten odličovací olej od Origins, co jsem o něm u tebe četla. Hmmm, tenhle blog je pro mě takový wishlist...a víš, co? Nastoupila jsem po mateřské do práce...olalá :-D

      Vymazat
    3. tak po návratu do práce to se to bude nakupovat. odličovací olej Origins je fajn hodně, jen tedy pozor, jestli máš citlivou pleť, tak je docela agresivní, ve smyslu hodně esenciálních olejů. mně třeba vyhovuje, ale taky jsem měla jedno zvláštní období, kdy jsem po něm byla červená.

      Vymazat
  4. Ja som Emme dlho odolávala, že však načo mi to bude, mám balzamov a všelijakých odličovadiel dosť, atď...ale potom bola akcia na Cult Beauty, že 3x50 ml za 38 libier+ tie uteráčiky k tomu, no tak nekúp to, že áno :)
    A musím povedať, že som spokojná, dobre to odličuje, pekne to vonia, je to príjemné na pleť.
    EL ma nejako neláka.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že vyhovuje. přesně ten set jsem měla jednou na CB v košíku a než jsem dokončila objednávku, tak se vyprodal... protože přesně: to je set s pracovním názvem "no nekup to!"

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...