středa 7. října 2015

Péče o pleť září/říjen

Nedávno jsem se večer zamyslela a zapomněla a najednou koukám, že na sebe mažu celou ranní výbavu. A tak jsem to domazala a přimázla ještě ty večerní oleje. Jo kdeže jsou ty časy, kdy jsem vyznávala minimální péči a nemazala na sebe třeba ani vůbec nic. Přitom se mi až zdá, že třeba takové Laidbare serum na sebe mažu jen proto, že už ho mám doma. No nic zamyslím se nad sebou. Jinak nutno dodat, že v září jsem pravidelně sahala do svých vzorkovacích zásob, které jsem z lenosti ani nefotila.

Ráno se myji stále čistící pěnou Tromborg. Pokud si někdo píše poznámky, tak je to nejlepší čistící pěna, kterou jsem kdy vyzkoušela. Dvakrát až třikrát týdně prostřídám s čistícím pudrem Dermalogica, který je příjemný, ale nijak zázračný mi asi nepřijde. Ale když už mám doma, tak to spotřebuji. Tonikum stále Argital, mi přijde až nekonečné. Jako oční krém mám prostě nějaký vzorek Melissa, že prý na oči a rty. A nejvíc se každé ráno těším samozřejmě na vitamín C (DIY) a bělící sérum S5. Občas to domáznu i zbytky vzorků krému Green Energy Organics.

Večer hlavně odlíčit, odličuji nejčastěji buďto s Eve Lom nebo s Raw Gaia. Obojí je příjemné. Medové mýdlo Badeanstalten mi přijde nekonečné, ho používám snad už půl roku a to jsem si ho rozpůlila, takže druhá půlka na mě ještě čeká ve skříňce. Ale je příjemné, to zase jo. Večer mám nejraději vitamin A od Mad Hippie a těším se na dlouhodobější výsledky. Pak už jen olej, to většinou střídám už zmiňované Laidbare s nějakým vzorkem, nejčastěji s tímto Raw Gaia, co už je vlastně na konci. A občas ty oleje namažu i dva, protože Laidbare nedělá vůbec nic, tak abych to rychle spotřebovala.

Masky jsou taková moje klasika. Zapomněla jsem vyfotit Evolve, k tomu samozřejmě May Lindstrom, Tarika, občas čistý med, ten jsem taky nefotila. Jsem starší a zapomínám, víme. Aromaterapy Associates byla drahá jak půl prasete a pořád mi nic nedělá. Kdy je ta pravá chvíli přestat očekávat něco víc? No a jak tedy nemám ráda peelingy, tak musím uznat, že tento od Origins Never a Dull Moment je opravdu povedený.





2 komentáře:

  1. Hm, ten peeling od origins tedy doporučuješ? Vím, že jsi hezky psala i o odličovacím oleji od Origins. Je ještě něco, co stojí od téhle značky za vyzkoušení? Já mám tu černou masku čisticí a jediné, co dělá, tak v ní straším děti. Pak mám ještě krém v oranžové krabičce Origins GinZing Energy boosting moisturizer a po něm mě občas pálí obličej. Tak jako nevím. Chtěla bych jim dát šanci, ale zase se mi úplně nelíbí dělat si z obličeje pokusného králíka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta černá maska je dost na nic. alespoň mně nedělala nic. jinak mám od Origins vyzkoušený ještě odličovací olej (ten je v pohodě), mycí krém Checks and Balances (ten je super) a tento peeling. zatím ho mám opravdu upřímně ráda. zajímavě voní, není tedy drsný, což je pro mě mínus, takže peelinguje fakt jemně. ale na druhou stranu by měl obsahovat ty ovocné kyseliny, což je pro mě zase plus, takže zatím k němu přistupuji jako k takové bleskové vyžírací masce, hodně jemné. a je pravda, že jsem ho použila asi jenom třikrát, ale zatím dobrý.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...