středa 14. října 2015

Právě teď: minerální makeupy

Aneb jaké minerální makeupy právě používám. Vlastně používám jen ty, které mám v plném balením. Někde mám i spoustu vzorků (a taky nějaká i další plná balení), ale jsem na to líná a asi tak v 95 % případů sahám po něčem v plném balení. Což asi chápu, že někteří ze čtenářů můžou chápat jako moje ulejvání, protože prostě to mám všechno vyzkoušet a rychle o tom napsat. No ale nechce se mi. S plným balením je to rychlejší a praktičtější. No a protože v nedávné soutěži jste mi pošeptaly, že chcete update mnou používaných mmu, tak tady to je.


Lumiere Luminesee Foundation (Light Cool) Nikde
Začneme tím smutným. Mám poslední zbytečky a Lumiere už neexistuje. A to je špatný. Protože toto je nejlepší krycí minerální makeup, co jsem kdy zkusila. Vím, že se můžu vrátit třeba k EDM nebo Lucy Minerals... ale já nechci. Chci svůj Lumiere. Je na pleti přirozenější. Kryje nenápadněji. Nedělá mi na pleti masku. Nedráždí mě. Nezalézá do pórů, nezvýrazňuje vrásky. Nevysušuje. Vydrží celý den. Je naprosto skvělý jako pudr na tekutý makeup. Nahradí i korektor. Rozhodla jsem se to tedy neprotahovat a tyhle poslední zbytečky nebudu šetřit, ani schovávat a prostě ho do poslední špetky spotřebuji s radostí a nadšením. A pak asi budu teprve smutnit. A hledat ten nový, co zaplní trhlinu v mém zlomeném srdci.

Just Pure Minerals Mineral Foundation (Cameo refill v obalu od Alabaster) Etsy
Pokračovat budeme tím veselým. JPM je tím nejlepším minerálním makeupem, pokud až tak moc krytí nepotřebujete. Co tak sleduji, tak kvůli mě ho vyzkoušela velká spousta lidí, blogerských i neblogerských, a mnohým z nich vyhovoval. Takže to nejsem jenom já, kdo ho miluje. JPM lehce sjednotí. Jakoby prozáří a vypne pleť. Vydrží celý den. Nevysušuje. Nezalézá do pórů. Skvěle funguje i jako fixační pudr. Občas mi přijde, že jeho efekt se dost blíží různým rozjasňujícím pudrům, jako jsou Guerlain kulky nebo Hourglass pudry. Prostě tak nějak hezčí pleť, instantně za pár sekund.

Willow Tree Minerals Satin Foundation (Lace) Etsy
Mám ho doma snad ve dvou plných a třech vzorcích. Tak nějak. A chtěla bych vám o něm napsat víc, včetně odstínů, ale pořád se k tomu nedokážu přinutit. Je tam víc verzí (dvě) a přijde mi, že i jednotlivé odstíny se chovají trošku jinak, a vůbec s tím je moc práce. Sorry, baby. Tak asi takto. Je skoro tak dobrý jako JPM. Možná je jemněji namletý. A přijde mi, že moje pleť si přeci jenom o vlásek víc rozumí s JPM. Ale WTM je skvělý v jednom... on vyhlazuje pleť. Působí trošku jako silikonová báze. Prostě vyhladí pleť a zjemní vrásky. Vzhledem k tomu, že už jsem stará škatule, tak tohle oceňuji stále více. Na druhou stranu ovšem WTM působí na pleti nejsušeji a ve více nebo silnějších vrstvách i nejvíc přepudrovatěle.



7 komentářů:

  1. ahoj. Jestli se nepletu, tak ten Just Pure Minerals vzorek, co mam doma, je od Tebe a docela jsem byla za to nastvana, protože se mi fakt líbí a potřebovala bych ho a stále jsem byla líná se naučit objednávat ze zahraničí a zřídit si paypal, bo mi objednával chlap a ted bez chlapa asi dost ušetřím :)
    Jinak ja ted používám minerální makeup Inika a není vůbec špatnej, jen nějak jsem netrefila odstín, ale po dovolené u moře to není taková tragedie, nicméně v zimě bude patrně nepoužitelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. inika jsem ještě nezkoušela. a kryje dost? i když inika je asi dost drahý, co si tak pamatuji. ale jsem ráda, že ti JPM vyhovoval. ten se náhodou líbil snad všem, co jsem ho doporučila. (možná se někomu nelíbil, ale pak ti to tedy neřekl)

      Vymazat
    2. já teď velké krytí nepotřebuju, co zase zobu HA, ale řekla bych, že kryje dost. Kupovala jsem na heaven4skin.cz, kde mají 50% slevu, celý sortiment Inika, vyprodávají či co... za plnou já bych to nezkoušela, na to jsem moc velkej škrt

      Vymazat
  2. Teda ty poslední dobou válíš! Tolik článků - super. Mmu jsem ještě nezkusila žádný - nějak nevěřím, že by nezvýraznil šupinky. Jako smíšenka používám raději krémové mu a navíc na přírodní dekorativce mě štve, že to člověk nemá, kde zkusit. Naposledy jsem se plácla přes kapsu a koupila mu 100% Pure - odstín super, ale ten finish katastrofa - musela jsem ho hodit do koše. Takže z přírodní dekorativky jsem zas na nějakou dobu vyléčená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no neboj, za chvíli mi buď dojde čas nebo témata zase. jako přírodní dekorativka umí být dobrá. to zase jo. ale dost často je to s hodně nejistým výsledkem. třeba teď jsem asi zatím dost nešťastná z toho nového Colour Caramel makeupu, co jsem dostala k recenzi.

      Vymazat
  3. Já myslela, že je to pudr a ne make up

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...