pondělí 19. října 2015

Rtěnky od UNE

* všechny koupené za pár šupů na FD (tu a tu)

Jako tyhle UNE rtěnky nejsou špatné. Ale fakt musím mít doma čtyři?

UNE nabízí tři různé druhy rtěnek. Všechny mají certifikát Ecocert, tedy i přírodní složení. K tomu i pěkné hranaté obaly, s barvou rtěnky ve spodku. Balení je funkční, docela i pěkné. Nově má značka trošku inovované balení, což si myslím, že je zároveň i důvod, proč tyto staré na FD vyprodávají. Myslím.



Lip-Toned bych vnímala jako základní, prostě hydratační rtěnka. Pigmentovaná je tak středně, spíš míň, ale dejme tomu, že vrstvením se dostanete až na plnou polní. Rtěnka je krásně krémová, spíš takový balzámek to je. Výdrž je tedy malá a ještě menší, ale zase rtěnka je na rtech tak příjemná. Můžete si ji dát i poslepu a třeba do podzimního počasí je to taková ideálka jak konzistencí, tak i barevně.

Sheer Balm je méně pigmentovaná verze Lip-Toned. Konzistencí mi totiž přijde úplně stejná. Prostě balzám na rty. Naštěstí není matlavý, je to přesně ta hutnost, co mám ráda. Ne tak matlavý, jak třeba Crazy Rumors balzámy nebo některé Lip Smackery, ale zase není ani příliš hutný. Konzistence mi přijde tak nějak prostě normálka, třeba Labella jsou taková, co si pamatuji. Na rtech výživa docela vydrží, ale barva se ztratí... a stejně nebyla vidět ani na začátku.

Casual Matt je moje oblíbená. Zaprvé mi ten odstín asi nejvíc vyhovuje. A zadruhé je ta konzistence tak krásně sametová. Hebká. Skoro jak silikonová, ale protože má Ecocert (přesné složení nevím, na obalu není, FD taky nemá, ofiko mají už jenom nové verze), tak hádám, že silikon tam žádný nebude. O to lepší konzistence je, s takovým pocitem jsem se u přírodní rtěnky/balzámu asi ještě nepotkala. Zanechá to takové sametové rty. A vyhlazené. A tedy mat není nic přehnaného, rty se pořád docela lesknou, ale tlumeně. Výdrž je možná jen o kousek větší než u Lip-Toned, rozhodně to není nic matně dlouhodržícího, ale zase pak ani tato matující verze nevysušuje, místo toho docela i jemně pečuje.



UNE rtěnky za to stojí. Za ty dvě libry na FD, no neber to prostě. Ideální společník na celý podzim, zimu, vlastně i jaro a léto. Odstíny jsou zemité, což by asi ani tak nevadilo, dělá to z nich ideálního nahatého společníka pro každou příležitost. Takže teď jenom, který odstín si vybrat?

A přesně to je úplně jedno... protože jsou všechny stejné. Jo některé jsou asi trošku třeba spíš broskvové, jiné spíš hnědé... ale všechno je to dost na jedno brdo. Teplejší tělová nahatá klasika. Nic výjimečného, třeba s fialovým podtónem. Nebo starorůžové, mauve... nic prostě. Nebo možná to někde v těch odstínech schované je? Ale já fakt vybírala podle swatchů a fakt jsem hledala, aby ta každá jedna byla v jiném odstínu... no a dvě a dvě jsou si skoro identické a navzájem od sebe taky moc daleko nepadly. Možná jsem měla jen špatnou ruku při vybírání?




No a třeba když na ty fotky koukám, tak nějaký ten barevný rozdíl asi vidím, ale na rtech při běžném používání rozeznám akorát tak L17 Lip-Toned, která jakože je opravdu hnědá. Sheer Lips S17 je tak jemně tónovaná, že ji třeba na rtech ani nevidím. Lip-Toned L02 a Casual Matte M06 jsou prostě stejné, jen M06 má mnohem sametovější pocit na rtech, a proto ji mám raději. Ale barevně v nich rozdíl není.

Si myslím, že jedna by mi doma úplně stačila. Za mě by to byla ta matná. A vy si taky alespoň jednu pořiďte. Za dvě libry je to pomalu rtěnkový nákup roku! Nebo ne? 

A jak se vám líbí moje podzimní fotková kaštanová tématika? Taky se domů z každé procházky vracíte s kapsami plnými kaštanů? Není těch kaštanů nějak moc? A taky ořechů? A neznamená náhodou taková bohatá nadílka, že bude tuhá dlouhá zima? No ale fuj!


1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...