čtvrtek 1. října 2015

Soaphoria, Couleur Caramel a soutěž

Tak vzhledem k tomu, že jsem to lupla rovnou do nadpisu, tak asi už víte, co je v tom balíčku schované. Jinak ale tohle je asi ten nejkrásnější balíček, co jsem kdy dostala. Nebo nemyslíte si?


Couleur Caramel a Soaphoria jsou dvě značky, které už nějaký ten asi tak rok závidím bratrům Slovákům. Tedy spíš asi sestrám, myslím, že bratrům je to dost jedno. A teď už závidět nemusím, protože obě značky a ještě nějaké ty další nově můžeme nakoupit na eshopu Krásná Každý Den.

  • Soaphoria je slovenská značka ručně vyráběné přírodní kosmetiky. Taková místní napodobenina Lush. Přiznám se, že mám ozkoušené zatím jenom něco málo z jejich tělové kosmetiky, ale lákají mě třeba i jejich masky/čističe.
  • Couleur Caramel je zase francouzská značka dekorativní kosmetiky. Vždycky mi tak nějak trošku připomínala Cosm’etiku, asi to bude těmi obaly.

No ale že to všechno přišlo krásně zabalené.




Na makeup se hodně těším, až ho vyzkouším. Sice trošku škoda, že nakonec jsem tento měsíc i neodolala a koupila si i Vapour přírodní makeupy, ale tak nevadí, alespoň se můžu malovat třeba i dvakrát denně.  Tělové máslo od Soaphoria jsem už zkoušela asi před rokem a půl. Měla jsem ho ráda už tenkrát a teď to není jiné. Však uvidíte... jedno tělové suflé ve vámi vybrané parfemaci totiž můžete vyhrát.

A jaké to suflé vlastně je? Na první pohled připomíná šlehané bambucké máslo (třeba takové), ale ve skutečnosti je to o dost lepší. Konzistence je sice pevná, ale velmi dobře se nanáší a hned se rozpouští. Je to docela mastná záležitost, to zase jo. Vsakuje se pomalu a pokožku zanechává hebkou a jemnou ještě druhý den ráno. A navíc super voní a je to dost stylově zabalené ve skle. Prostě ideální záležitost na podzim a na zimu.





Soutěž je taková standardní. Všechno mi to tam pěkně vyplňte, držte si palce a uvidíte. A kdyby to nevyšlo, tak vlastní božské suflé si koupíte na krasnakazdyden.cz. Výherce najdete po vylosování tady v článku.


37 komentářů:

  1. super soutěž, splnila jsem vše kromě twitteru, protože na něm nemám účet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip na Soaphorii a těším se na recenzi Couleur Caramel. :)
    Coco Juli

    OdpovědětVymazat
  3. Když já neumím být kreativní na povel:,-( Ale hrozně mě pobavilo jakou vůni si přeješ broučku:-D Musím říct, že to souffle vypadá fakt jedle, ještě, že tam píšou jen na vonkajšie použitie. Moc to chci!

    OdpovědětVymazat
  4. Soaphoriu jsem vůbec neznala! Takže až budu příště v Bratislavě, tak rozhodně omrknu (už jsem to zkoukla a je tak 10 minut od hotelu, mimochodem ve stejném objektu jako Yankee Candle shop, takže už se moc těším :D)

    OdpovědětVymazat
  5. O značce už jsem četla dřív, vypadá zajímavě a zrovna tělové mazání je i věc, kterou bych určitě využila. Navíc teď, když za chcíli bude zima.
    Komentuji jako Vereena, avšak do ďábelské skříňky jsem se přihlásila jako Veronika. Proč to dělat jednoduše, žeano... :) GFC jméno ovšem souhlasí.
    Twitter nesleduji, ale vždycky si počtu tady na blogu v postranním panelu, hrozně mě tvoje postřehy baví :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to balení je naprosto geniální..fakt pěkné, mnozí by se mohli učit =)..dostávat takové balíčky je pak čistá radost!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný balení, přesně jak píšeš, že na podzim a na zimu. A asi po výplatě objednám nějaký mazání :)

    OdpovědětVymazat
  8. No jsem zvědavá, co budeš říkat na ten CC. Já jsem si jej už taky chtěla objednat, ale pak jsem si to rozmyslela. Co když mi nesedne a tak. Chtělo by to někde otestovat vzorník ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásná Každý Den5. října 2015 11:22

      Claire, ke každé objednávce přidávám vzorečky, takže pokud budete mít zájem vyzkoušet něco konkrétního, stačí mi to připsat do poznámky k objednávce a já vám tam vzoreček přibalím. Míša

      Vymazat
  9. Tady vždycky objevím nějakou neznámou kosmetiku! A zrovna to tělové suflé vypadá zatraceně dobře (tedy, ne že bych měla málo mazátek).

    OdpovědětVymazat
  10. Také bych chtěla dostávat tak krásné balíčky :o) , asi se budu muset do eshopu Krásná Každý Den mrknout.

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá tak super- ta lahvička, konzistence...asi bych to snědla. A to balení...., taky chci dostat takový balíček:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle kosmetika mě moc zaujala. Nikdy jsem neřešila, jestli to, co na sebe mažu je nebo není přírodní. Zkrátka buď mi to vyhovuje nebo ne. Tohle suflé vypadá naprosto úžasně, je přírodní a navíc to balení:) Bylo by krásné ho vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za tip. Zase se mám večer na co dívat.
    Broučku mi naposledy říkal hodný pan učitel v hudebce před 30 lety :).
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  14. Super sutaz ... Este som od nich nic nemala :-( pa Sylvia

    OdpovědětVymazat
  15. Obchůdek Krásnákaždýden .cz se mi strašně moc líbí, mají tak citlivě vybraný sortiment, že mám pocit že s žádným produktem nešlápnu vedle. Suflé vypadá k sežrání, prostě neodolatelně :).
    Přeji hezký večer :).

    OdpovědětVymazat
  16. chcelo by to vyskúšať všetky.aaach

    OdpovědětVymazat
  17. Winter is coming, takže nějaká výživná péče by se mi hodila /fingers crossed/.

    OdpovědětVymazat
  18. jsem na lovu přírodního makeupu, nebo spíše minerálního makeupu, takže všechny tvé postřehy se mi budou hodit

    OdpovědětVymazat
  19. soaphorii už mám dlouho v hledáčku, takže si držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj. Tvůj blog je úplně první, který jsem začala číst. Je to docela dlouho a baví mně čím dál víc. O Soaphorii jsem už slyšela z více stran a tohle je bezva příležitost. Těším se na další počtení. JanaP

    OdpovědětVymazat
  21. Najviac sa mi pozdava vona korenisty pomaranc (tu som aj uviedla), ale na eshope Krasna kazdy den ju asi nemaju. Takze z voni, ktore ponukaju by som chcela vyskusat Mlecne poteseni.
    Inak ten balicek je uzasne zabaleny :)

    OdpovědětVymazat
  22. super sutaz :) soaphoriu mam rada a planujem tam ist na nakupy :D

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné balení, to se opravdu jen tak nevidí a za to mají u mě velké plus. Jestli jsou ty výrobky tak skvělé jak vypadají, tak je to bomba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá trb, jakto že mi nejde u tohoto článku napsat komentář?! Když si otevřu komentáře, neobjeví se tu vůbec tohle okýnko k napsání, tak píšu tímto způsobem (u nového článku už se mi koment okýnko normálně zobrazuje). Jsem hodně zvědavá na Tvé dojmy z přírodního make-upu, já bych se ho asi trochu bála (myslím přírodních make-upů obecně). A o té Caramel značce jsem nikdy neslyšela. O Soaphorii ano a lákala mě, nějak jsem pak na ni pozapomněla, tak jsem ráda, že ji zde připomínáš a že je možnost objednat v ČR. To je super, a ještě tak úžasně zabalené, to láká k objednávce o to víc.

      Vymazat
    2. týjo, tak to fakt netuším. a protože tomu rozumím jako koza petrželi, tak ti to vysvětlím jedině takto: možná ti chce vesmír něco naznačit? (jakože to stejně vyhrát nechceš, tak proč se vůbec namáháš.)

      Vymazat
    3. :-D No, asi to tak bude. Nebo třeba by mi po tom suflé naskákaly pupence a vesmír se mě snaží ochránit. Nicméně, koukám na to teď znovu, že to okýnko pro komentář tu furt nemám. A ostatní jo, když normálně komentují! Ale jak jsem předtím odeslala komentář jako odpověď na jiný, tak po odeslání tam to klasické okýnko zas normálně bylo. Ale když otevřu článek nově, není tam. No nic, no.

      Vymazat
    4. skoro se mi chce odborně říct, že máš problém s načítáním skriptů a že by to třeba vyřešilo vyčištění cache v prohlížeči (nebo tak nějak), ale raději zůstanu u té své teorie, že ti chce vesmír (nebo bůh internetu?) něco naznačit... protože stejně vůbec nerozumím té svojí první větě, co jsem napsala.

      Vymazat
  24. Soaphoriu mám rada :) vyskúšala som ich ricínový olej a mydielko. Konečne aj na SK je značka prírodnej kozmetiky ^^

    OdpovědětVymazat
  25. Se mi strašně líbí, když mi přijde krásně zabalený balíček a ještě když je k tomu ručně psaný vzkaz - tomu já říkám vážení si zákazníka a ani mě kolikrát nebolí platba poštovného ;) ale je mi jasné, že velké eshopy na takové srandy nemají čas při tom počtu objednávek ... Jináč twiter sice nemám, ale tvé příspěvky čtu pravidelně tady na postranní liště a nehorázně mě baví!

    OdpovědětVymazat
  26. Přírodní věci na mazání těla můžu, z těch vůní bych nevěděla, kterou vybrat dřív.

    OdpovědětVymazat
  27. Suflé jsem ještě nezkoušela, ale už jen to balení se mi fakt zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  28. Budeme příště soutěžit i o nějakého broučka?
    A s tou kreativitou je to blbý, už dva roky se (marně) snažím uplést tři svetry. Vlastně nejde o to je uplést, ale vymyslet, protože musí být originalní, bezešvé, oboustranně nositelné, prostě dokonalý design, chápeš.. a zima už se zase blíží. Tož tak. tatanka

    OdpovědětVymazat
  29. Kreativní... nejsem. Ale udělám ti kompliment: Po třech dnech jsem navšívila blogger a čekalo mě tu na přečtení asi 20 článků a já jako první otevřela ten tvůj - 5 nad 500... prostě mě bavíš, díky. :)

    OdpovědětVymazat
  30. všem děkuji za komentáře, za účast i tajné zprávy. něco málo se pokusím splnit v následujících týdnech/měsících. třeba to o mmu nebo CC makeupu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...