úterý 3. listopadu 2015

GEO vzorky krémů

* vzorky jsem dostala od GEO

Když mi přišla asi někdy před rokem nabídka na testování Green Energy Organics, tak jsem to odmítla a uspořádala jenom soutěž. Přišla jsem si přehlcená kosmetikou a nic nového jsem dostávat nechtěla. Úplně mi totiž stačilo to, co jsem si kupovala sama. Ale dostala jsem pár vzorků krémů, tenkrát jsem si stěžovala, že nedokážu najít denní krém, co by mi vyhovoval a neucpával mi póry. Tak prý, ať vyzkouším. A psát o tom nemusím, jsem ještě machrovala, že ze vzorků ani žádnou recenzi nepíšu, tak ať se ode mě toho moc nečeká. No vidíte, do roka a do dne a recenze je tady. Vzorky nevzorky, protože jsem tak nějak dospěla k závěru, že tyto vzorky si to zaslouží.

Fakt, že jo. Navíc jsem vždycky dostala víc těch pytlíčků, ty jsem si vymačkala do skleněné piksly od Oskia a každý z krémů mi vystačil snad na tři týdny, možná i měsíc používání. Nakonec jsem tedy dospěla asi k názoru, že pro mě není příliš vhodný ani jeden z vyzkoušených, ale je mi to líto. A to hlavně proto, že...

Všechny ty krémy tak krásně voní. Není to výrazná vůně, ale při mazání cítit je a je to dost příjemné. I když se jedná o přírodní krémy, tak vůbec z nich nemám přírodní pocit. Znáte to, když už vyzkoušíte nějakou tu dražší přírodní kosmetiku, tak většinou jsou ty krémy dost hutné a mastné (Weleda), nebo naopak jsou sice lehké, ale voní jak panáček vodky (Lavera, Alverde). Ani jedno z toho na své pleti nechci a ani jedno z toho u GEO nenajdete. Naopak mi krémy připomínaly spíš něco z highendu (a jen tak na okraj prosím všechny, aby okamžitě přestali používat zkratku HE, vždycky mě to brutálně zmate a trvá mi třeba deset minut, než se zase uklidním a zjistím, že se tím myslí highend... děkuji, ušetříte mi tím hromadu nervů). Takže to voní jako z toho klasického parfumérkového highendu, kdy to silně voní, pak se to rychle vstřebá a vůbec je to tak jako příjemné a uživatelsky přívětivé. Tak přesně tak, akorát s přírodním složením.

Na vyzkoušení jsem dostala tři krémy. Bohužel výsledky totiž asi příliš neodpovídaly mojí pleti. Jeden mi ucpal póry. Druhý byl na mě moc výživný. A třetí mi ale vlastně vyhovoval, ale když to srovnám cenově a velikostně... tak bych stále dala přednost spíš Steamcreamu.


Tento krém mě překvapil. On se totiž bleskově rychle vsakuje. Tak rychle, že když na to nemyslíte, tak ho ani pořádně nerozmažete, protože se rychleji vsákne. Ne že by to tedy něčemu vadilo, protože krém za sebou nezanechává žádnou lepivou stopu nebo tak něco. Spíš jen mažete a mažete a najednou mažete nasucho. Na pleti je opravdu příjemný. Přidává tomu i velmi jemná květinová vůně. No a úplně nejlepší je pocit na pleti. Po namazání je totiž najednou sametová. Není to takový pocit, že si chcete pořád sahat na obličej, jak ho máte hladký. Spíš je pleť jemně zdrsněná a zmatněná, ale přitom jakoby napnutá. Prostě mi to bylo moc příjemné. A jestli to z mého popisu nechápete, tak líp to vysvětlit neumím. Bohužel moje pleť nemá příliš ráda glycerin. Ucpává mi póry. Někde ho snese, tady v tomto krému ho snášela dost na hraně. Docela v pohodě, ale během PMS mi přišlo, že projevy krém zhoršoval a co by se normálně ucpalo, tak najednou bylo podkožní, a co by se neucpalo, tak bylo třeba i ucpané. Takové tedy byly první dva týdny s detoxikačním, pak jsem ho mazala už jenom každý druhý den a podkožní projevy se ztratily a zbytek času jsme já, krém i moje pleť přežili v harmonii. Ale jako ty podkožní boláčky zamrzely, navíc potřebuji opravdu krém, na který se můžu spolehnout kdykoliv a kdekoliv, bez ohledu v jaké fázi hormonálního cyklu se zrovna nacházím. Tak nic no. (A ne na efekt detox, tedy krátkodobé zhoršení, po kterém následuje zázračné zlepšení, nevěřím.)


Bylo to o dost lepší než ten detoxikační. Hlavně jsem na něj neměla žádnou reakci pleti, i když ten glycerin mi pořád trošku vadil a čas od času jsem se prostě ráno po namazání trošku opotila. Nebo tedy alespoň, když se namažu krémem s větším množstvím glycerinu, tak mi se prostě opotí obličej. Z ničeho nic, můžu stát na místě a stejně se opotím. Je to trošku nepříjemné a nemám příliš dobrý pocit, když si na opocený obličej mažu makeup. Ale zase musím matujícímu krému uznat, že jsem na něj neměla žádnou aknetickou nebo ucpávací reakci, takže vlastně dobrý. Navíc i tento krém se vsakuje bleskově, možná trošku pomaleji oproti detoxikačnímu. A nechává takovou jemnou sametově zmatněnou pleť. Sice nejsem 100% matem posedlá, ale uznávám, že tento efekt se mi líbil. Namazala jsem, hned se to vsáklo a zůstala za tím jenom krásně hebká dokonale matná pleť. Pěkný docela. Navíc mat nebyl nepřirozený, takový jak vám občas vykouzlí třeba matný makeup: prostě plochý obličej, ze kterého se ztratil život. To ne, mat byl přirozený, nechal obličeji osobnostní rysy, ale stále tam byl. A ten mat docela i vydržel přes den, je tedy pravda, že zrovna tohle moc nesleduji, ale jo vydrželo to.


Kdyby nebylo jedné věci, tak by tohle byl nejlepší z celé zkoušené trojky. Je z nich nejhutnější. Což je dost nadsazené tvrdit, protože rozhodně nejde o hutný krém, spíš o celkem lehký krém takové až gelové konzistence. Ale na pleti to fakt poznáte, že tady se roztírá něco výživnějšího. I tak se ale krém hned vsákne a nechá prostě namazanou pleť. Ani ne matnou nebo sametovou, spíš jen obyčejně namazanou, takovou vláčnou. Glycerin ve složení mi ani moc nevadil, póry mi to taky neucpávalo, pěkně to hydratovalo, prostě fajn. Až na jednu věc, pro mě ten krém byl asi až moc a nebyl úplně ideálním podkladem pod makeup. Jakýkoliv krémovější makeup (třeba Matis BB) mi nechtěl k pleti vůbec přilnout, srážel se, vytvářel mapy, vůbec nechtěl zůstat na pleti. Lehčí gelové makeupy problém neměly, ale ty hutnější prostě jo. No a jako uznejte, že denní krém, který si nerozumí s mým nejoblíbenějším Matis BB, mi prostě k srdci nikdy nepřiroste. Takže asi tak.


K vyzkoušení jsem dostala ještě oční krémy a odličovač. Těmito vzorky se teprve nějak prokousávám, ale říct vám zatím můžu... oční krémy prostě namažou a odličovač odličuje. 

4 komentáře:

  1. Taky si říkám, že z pidi vzorečků nejde dělat recenze, ale říct o nich něco jde. Mam na blogu tzv.vzorečkové recenze a tam píšu první dojmy ze vzorků :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak z některých vzorků jde toho říct docela dost. naštěstí. děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Si riadne arogantna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky děkuji za komentář, ale asi potřebuji více informací, abych si mohla třeba vzít nějaké to ponaučení...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...