úterý 24. listopadu 2015

Včera byl hezký den...

... no dobře nebyl. Všechny moje dny jsou zrovna teď nic moc. Ale... Ale!!! Ale stavila se u nás pošťačka a donesla týden očekávaný balíček.









Takže? No nevím... asi takto:

  • sběratelky to koupí / koupily dávno
  • sběratelky, co trvají na použitelnosti (trapný), si to dost rozmýšlí
  • a všichni další to nepotřebují.

A proč? No protože prostě obyčejné kule jsou lepší. Mají na pleti lepší efekt, tohle má docela hodně třpytek, asi nejvíc ze všech limitek, co mám doma. Dokonce na hromadném swatchi to vykouzlilo až jednolitou lesklou plochu. Takže si nejsem úplně jistá tím, jestli to zvládne celý obličej. Jasně, že jsem to sice rovnou zkusila... ale nejsem si jistá výsledkem. Dávala jsem na matující make-up. A fakt mám pocit, že takové ty matující suché make-upy nejsou pod meteoritky úplně vhodné. Alespoň mi žádný nefungoval. Mnohem líp meteoritky fungují s něčím hydratačním a trošku víc krémovým.

No nic, takže včera vánoční hvězdičky? No docela mě otřpytkovaly. Ale dala jsem si toho možná až moc, jsem byla natěšená, tak jsem si štětcem pořádně hrábla. Výdrž dobrá, ale efekt lepší prostě u stálé verze nebo jakékoliv jiné limitky. Jo a to balení se mi fakt nelíbí. Dost hodně plastový.

A sice bych měla jít spát, ale ještě vám povím historku. Escentual se pomalu začínají stávat mým oblíbeným eshopem na tyhle různé limitky. Takže i tento podzim jsem měla košík nachystaný a čekala jsem, že třeba jenom pošlou 10% slevu nebo něco. Takže čekám, košík v Escentual ukazuje, kolik ještě zbývá na skladě, takže si můžu klidně čekat... Mám tam kule a rtěnku. Přitom asi víc bych chtěla rtěnku, protože mám takový pocit, že ty kule budou dost průser. A tak si čekám, prodá se tak pět kusů za den třeba, na skladě je 150 kusů... spousta prostoru pro tu 10% slevu.

A najednou se to prostě začalo prodávat. A týjo největší smršť, když jsem neměla čas si ani zajít na záchod. A tak si to hlídám, vyjedu vlakem z Prahy do Brna, chci nakoupit, ale vypadne jim ta jejich wifi, ve škole v Brně to nestíhám, jdu pozdě, tak chci nakoupit o přestávce... no a rtěnka tam už nebyla. Vyprodáno. Hajzlové jedni. Koupila jsem tedy alespoň kule, ty se pak vyprodaly hned druhý den ráno. A dva dny na to pošlou z Escentual kód na 15% slevu? No není to smůla?

18 komentářů:

  1. To bude mít Enka radost! :D Ona z těch koulí byla tak odvařená, ale tak nějak se pozastavila nad koupí, protože využitelnost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. využitelnost nízká podle mě. možná v tom ještě něco najdu, ale jindy jsou ty limitky využitelnější.

      Vymazat
  2. Koule lesklé, ale krásné.
    Tbď, já mám takový blažený pocit, že jsem se dostala do bodu, který vystihuje třetí odrážka!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pořád nevím, jestli v tom třetím bodu chci být nebo ne... asi ani ne. navíc jsem si je koupila jako takovou menší náplast na předvánoční stres.

      Vymazat
  3. Ok, zeptám se jak blbec asi, ale - to ta limitka není v čr? Nebo ještě není? nebo to vychází i přes ten zlodějský kurz lépe v GB? Nebo proč kupovat na escentual?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cenově to vychází asi stejně. nebo nevím, jaká bude cena tady v korunách, ale čekám tak těch 1500 jako loni. levněji to jde koupit, kdyby byla nějaká sleva, nebo třeba na 20% v Sephoře. mým problémem je spíš čas. loni jsem ty vánoční naháněla asi po osmi parfumériích a tři hodiny v centru Prahy. letos mám času ještě míň a jezdím spíš do Brna a na mé trase jsou přesně 2 parfumérky.

      Vymazat
  4. Já Ti nevím, cítím se teď taková rozpolcená ..... :D chtěla jsem jít ještě dodělat resty, ale jak vidím balíčky u Tebe na blogu, tak samozřejmě klikám na odkaz a tak trochu se ve mně teď mísí pocit, jako když jsem se dověděla, že Ježíšek neexistuje.... :)

    Mají mají být v Marionnaudu v ČR, strategicky mám tedy pracovní cestu kolem prodejny, tak uvidím. Jako aby to bylo zřejmé - hvězdičky jsem chtěla moc, byť na kulky mě zase úplně neužije, nejsem nějaký extra sběrač, tohle ale mělo být jemné a studené, žádná blbá žlutá, jako když to vezmeš obličejem do lánu pampelišek... A teď jako nevím....
    No, asi se půjdu pomazlit do obchodu a uvidím....
    Jinak už jsem snad i kapku připravená, že "ušetřím", hrozně moc jsem chtěla jejich podzimní paletku stínů, je nádherná, ale jinak naprosto mizerná a ještě k tomu v ČR předražená....
    No, nic jdu dělat ty resty a snít o lepším světě s pěknými rozjasňovači :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak dneska znovu hvězdičkové kule, na lepší makeup a v menším množství. a jako jo efekt je hezký, barevně mi to vyloženě studené nepřijde, spíš neutrální. ale mám hodně studenou pleť, takže to možná zkresluje. a ono stejně kule jsou tradičně spíš teplé, těch odstínů, co jsou vyloženě do studena moc není, takže tyhle hvězdičky jsou z tohodle pohledu určitě studené. ale těch třpytek je tam fakt hodně, na umělém světle a při normálním denním světle to je v pohodě a nevadí mi to, ale na sluníčku (dneska ráno) jsem vypadala jako Edward the vampire. a taky mi přijdou, že jsou třpytky hodně malé, v porovnání s ostatními kulemi... tak asi promiň, jsem ježíškokaz, ale fakt si myslím, že pro obyčejné pravidelné používání to prostě není úplně pro každého a využitelnost této limitky je mnohem větší v tom vizuálním efektu hvězdiček než v samotné využitelnosti na pleti. a to balení se mi pořád naživo nelíbí.

      Vymazat
  5. Vtipný nákup. A jsem ráda, že jsem si přečetla, co jsem si přečetla. Ušetřila jsi mi peníze, dík. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, taky mě lákaly, ale to balení vypadá i takhle na nepromo fotkách celkem lacině a efekt zdá se nic moc... tak aspoň ušetřím. :) No to vlastně nehrozí, když plánuju půlku výplaty utratit během Black Friday na indie shopech, ale aspoň mě to nemrzí, že na kule peníze nezbydou. I když rtěnka mě pořád láká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. balení je do ruky hodně laciné. mi přišlo. tedy postupem času jsem si asi zvykla a už mi to tak strašný nepřijde, ale stejně... mně zase letos to black friday nějak nezaujalo. ale možná jsem jen unavená.

      Vymazat
  7. Ahoj holky,

    já meteoritky mám přímo z Guerlainu v centru Prahy. Tvrdili mi, že jinde v ČR k sehnání nebudou, nebo o tom alespoň prý nevědí.
    Stály 2250,-!!! A k prodeji byly od 9. listopadu.
    Jsem ale trochu zmatená z výše uvedeného hodnocení, já s nimi mám totiž trochu jinou zkušenost. Nikdy jsem žádné meteoritky nevlastnila, a tak jsem doufala, že mi krásně prozáří můj mdlý obličej.
    Používám je přes make-up vitalumier aqua od chanelu nebo Clarins Skin Illusion (pro upřesnění) a na obličeji mi zanechají lehoučký třpyt. Ano, vysloveně se jedná o třpytky, ale velice jemné a je jich málo. Čekala jsem něco víc, ať brouzdám štětcem po kuličkách sebevíc, na obličej víc toho nedostanu. Upřímně bych řekla, že krom toho, že mi s meteoritkami make-up drží déle, tak z hlediska projasnění není rozdíl, pokud tedy na sebe nekoukám z 5cm.
    Nebýt to dárek, tak bych si je sama nekoupila, ale z opačného důvodu - že to za 2250,- Kč skoro nic nedělá ;o)))

    Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. PS: Tak mě napadá, jestli je špatně nepoužívám, když koukám na ty fotky. Ony se mají nějak nadrtit? Já je mám totiž vcelku jako kuličky a hvězdičky a prostě po nich "šmejdím" velkým chlupatým štětcem (RT na pudr) ... ?

    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2250? to snad ne. to si dělají srandu ne? si pamatuji, ještě když limitky stály třeba 1200. tak koukám, že mých čtyřicet liber bylo vlastně ještě zalevno.

      no a jinak tohle přesně meteoritky dělají. vlastně nejsou ani vidět. oni ani tak nerozzáří, spíš vyhladí a zjemní pleť. alespoň to dělá u mě. taky myslím, že RT štětec je možná moc jemné nářadí, meteoritky se totiž docela špatně nabírají a chce to nějaký hrubější nástroj. no a efekt je pak vyhlazení pleti a sem tam třpytka. proti tomu špatnému nabírání se používá takový trik, že se jedna kulička nadrtí a pak se nabírá mnohem víc prášku. (jsem tedy tu svoji drtit nemusela, mi to přišlo už trošku pochroumané, správně by to tam být nemělo, ale mi to asi až tak nevadí, všechny svoje meteoritky mám míň nebo víc s nadrceným zbytkem.)

      no a jinak jsou třpytky v každých kuličkách, ale limitky jich většinou mají víc, tyhle mi přijde, že jich mají zatím nejvíc, co jsem kdy u LE kulek viděla.

      Vymazat
  9. Ja jsem z tech trapnych a vyhodnotila jsem je jako nepouzitelne.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se mi to stává, prostě číhám, čekám jak blbec, pak se na to vyprdnu, koupím to, a oni do 2 dnů pošlou slevu nebo to zlevní..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...