pátek 4. prosince 2015

3x3 oblíbených za podzim

No původně jsem to začala psát jako oblíbených za říjen, pak tedy jako listopad, ale vzhledem k tomu, že už máme vlastně prosinec... tak prostě oblíbená kosmetika za poslední dobu. Tak nějak. Taky je nutno dodat, že nejspíš nikoho nepotěší, co těšilo mě, protože snad všechno je to buď brutálně předražené nebo se to už nevyrábí. Nevím, co z toho plyne přesně za poučení, snad jen, že připravte si peněženky, jedeme z kopce.


Protože potřebuji mazat.

Kouzlo tělových másel a krémů jsem objevila tak někdy před rokem. Je pravda, že pořád to moje pokožka až tak moc nepotřebuje a klidně se obejdu bez namazání třeba i týden nebo dva. Ale když už mažu, tak chci prostě výživnou sílu. No a přesně to Soaphoria dává. Z těch hutných tělových másel, co mám doma, je zrovna tohle můj oblíbenec, i přes všechny špatné vlastnosti. K nim se ještě dostaneme, zatím si povíme, proč ho miluji. Protože ta konzistence je prostě... ponořit prst a umřít slastí. Nemám ráda bambucké máslo. Ani šlehané bambucké máslo. A proto naprosto obdivuji Soaphorii, co dokázala s tímto sufle, protože je v něm bambuckého másla hromada. Je ale tak nadýchané, tak jemné, jak polštářek čerstvě ušlehané smetany. Jak bohatá šamponová pěna ve vlasech. Jak dobře udělaná pěna na latéčku. Jak tím ani nepropadne cukr a postupně se noří, tak přesně tak se nesměle proplétá prst bambuckým máslem od Soaphorie. Konzistence je opravdu jak pěna, takže nabrat jde krásně. Není to jak obyčejné bambucké, co musíte vydlabávat. Tohle naberete hned a navíc se to v dlaních hned rozpouští. Velmi dobře se to roztírá, namaže se to bleskově, u bambuckého s tím totiž vždycky bojuji, ale tady ne. Tady je to prostě hned. Je to mastné a vsakuje se to pomalu. Což mi vlastně nevadí, protože miluji ten pocit na pokožce po namazání. A vydrží až do druhého dne do rána! No dobře, to špatné? Cena a spotřeba. Stojí to trošku víc a ubývá to sakra rychle. Jo a bohužel vůně není moc výrazná, z pokožky ještě míň. Přitom jsem měla i další verzi tohodle sufle (levandulovou) a ta voněla mnohem víc a mnohem déle.

Po drahém si dáme ještě dražší. Protože i jen to nejmenší balení tohoto krému vyjde při současném kurzu libry snad na 250 Kč. Přičemž to velké (a to bych fakt ráda měla doma) stojí snad tak nějak kolem šesti stovek nebo kolik. Což když se nad tím zamyslíme, tak to je ještě o kousek víc než u L’Occitane krémů na ruce, a jak všichni určitě víme, to je taková pěkná předražená blbost. A tohle je ještě dražší. Ale o tolik lepší. Jedno balení jsem měla už před rokem. Tenkrát jsem si ho otevřela v létě o prázdninách a to nebyl úplně nejlepší nápad, protože to bylo prostě moc hutné. Ale v listopadu jsem z něj pak byla úplně odvázaná. A to samé letos. Tento krém je prostě boží. Je to snad jeden z nejlepších krémů na ruce, co jsem kdy zkusila. Je neuvěřitelně hutný. Ani ne tak v konzistenci, protože ta se dobře roztírá. Ani ne tak na pokožce, protože se to vlastně i docela dobře vsakuje. Jako tak nějak spíš v pocitu a především v účinku. Po namazání mi ruce totiž připadají tak heboučké. Jak namazané máslem, ale přitom nejsou mastné. A navíc ten pocit se na rukou udrží i pár hodin.

(3) Morgan Street balzám na rty
A po drahém něco málo nesehnatelného. Na tento balzám na rty jsem narazila trošku náhodou, už jsem ani nevěděla, že ho doma mám. Přitom je úplně boží. Přesně takto by měl balzám na rty vypadat. Je hutný, ale na rtech pěkně taje. Po namazání vydrží dlouho. Dělá to, co balzám na rty dělat má. Takové ty marketingové žblebty: regeneruje, vyživuje, vyhlazuje, zjemňuje, ochraňuje, revitalizuje... všechno to tam je. Přirovnala bych ho k Burt’s Bees základnímu, hutný, ale dobře se maže, na rtech vydrží a postará se o ně. Víc od balzámu fakt nepotřebuji. (Jo a nemám ráda moc ty matlavé konzistence, takže takové Crazy Rumors nebo Lip Smackery většinou nejsou moc pro mě, i když některé varianty se dají.)


Protože bych chtěla hodit celý den v pleťové masce. A taky tak občas chodím.

Kdysi jsem prohlásila, že kdo nezkusil masky May Lindstrom, tak neví, co je dobrá maska. A že možná si myslíte, že máte doma tu nej masku, ale mýlíte se. Je mi to líto. Je mi líto, že to stojí dva tisíce a že je vlastně mnohem levnější kupovat Freeman v drogérii za stopade. Ale život s Freemanem za moc nestojí, zatímco život obohacený o May Lindstrom je něco tak úžasného. V podstatě pokud se podíváte na můj výběr nej masek dneska... tak nic jiného bych vlastně nepotřebovala. A taky nic jiného skoro ani nepoužívám. Je v tom všechno. Proti akné, pro regeneraci, pro výživu, skoro až dezinfekční, bělící... no prostě všechno. Honey Mud je na suchou pleť s akné. Zní to zvláštně, ale je to tak. Vyčistí, ale nevysuší, spíš regeneruje a vyživuje. Po smytí je pokožka naprosto čistá, pupínky jsou zklidněné, ale zároveň mám pleť jak namazanou. A ta vůně... aaach... ta konzistence... dvakrát aaach... namazat to na sebe a umřít.

Pokud máte hluboko do peněženky, tak uznávám, že Tarika taky poslouží dobře. Ale jinak je May Lindstrom něco neuvěřitelného. Asi nic pro citlivou pleť. Ale pro tu aktivní, pupínkovou, černo-otečkovanou, klidně i suchou a drsnou... May Lindstrom. Nejdřív to smícháte s vodou. Ono to napění a vytvoří to lehkou nadýchanou pěnu. Nanášet to můžete úplně v tenké vrstvě, takže jedno balení vydrží nekonečně dlouho. To moje už má rok a pořád tam tak čtvrtinu mám. Na pleti to trošku štipká. Až pálí. Připomíná to Tariku. Až úplně cítíte, jak to vypaluje z pleti všechny neplechy a nečistoty. Jak to proniká do každého jednoho póru a čistí ho do hloubky k dokonalosti. Pak ale přijde rozdíl od Tariky a moje nejoblíbenější část této masky. Smývání. Přidejte jen trošku vody, vlastně si jen namočte ruce. Přiložte na obličej a nechte masku trošku povolit. A pak peelingujte. Z plných sil a rozhodně se nešetřete. Je to drsné. Je to husté. Je to neuvěřitelně očisťující. Není to žádné lehoučké šolíchání pro citlivky. Ale když to uděláte, tak budete mít pocit nové pleti. Tak jemné a hebké. A co víc, tak čisté. Nejen opravdu čisté, ale především pocitově čisté. Nikdy mi nic tak nevyčistilo pleť do hloubky. Funguje to na černé tečky, funguje to na pupínky. Navíc to funguje i na regeneraci a na šupinatou pleť. A na suchou pleť, kterou jakoby zbaví suché horní vrstvy. Bohužel když se podíváte do zrcadla, tak asi bude pleť červená. Možná bude vypadat podrážděně. Ale do rána se to nějak vstřebá, prostě večer pak tonizujte, namažte něčím hutnějším a ráno to bude dobré. Fakt že jo, alespoň u mě to tak je. Vždycky.

To je snad ještě zvláštnější zážitek. Takový drolivý prášek. Jakože smícháte s vodou a pořád se to tak až drolí. Moc dobře se s tím nepracuje, přirovnala bych lékořicový kořen skoro až k neemu, i když ten je trošku jiný, ale stejně se s tím pracuje dost špatně, podobně jako s touto lékořicí. Takže špatně se s tím pracuje. Lepší je namíchat třeba s medem, pak je dost boží i konzistence, hlavně díky medu, že ano. Trošku tak jako smrdí. Špatný výraz, protože to není vyloženě smrad... jen tak nějak podobné nějaké hlíně s drcenou trávou. Asi tak něco. Přijde mi, že po smytí to nic moc nedělá. Jo čistá pleť, taková hebká a jemná. Ale ten druhý den ráno... opravdu viditelně ubývá na pleti tmavých skvrn. Tvl ono to fakt bělí. Zbožňuji to!


Protože se občas i namaluji.

Tohle je taková barva... no jak to jenom popsat. Intelektuálka. Co nespí a po nocích čte knížky. Ještě lépe ta, co po nocích knížky píše. Tak nějak si představuji mladičkou básnířku z písničky. Tajemná. Unavená, ale tak sexy. Přirozené lehce kouřové líčení. Ono to vlastně ani není líčení. Je to stín pochybností její světem soužené duše. Je to vyjádření její zranitelnosti, ublíženosti, ale zároveň vnitřní síly. Je to barva osudové ženy. Je unavená a ta únava vrhá šedé stíny na její tvář. Ale ta únava zároveň značí, že je to žena, co se nikdy nevzdá. Že možná nespí, ale rozhodně to ještě nezabalila. Takže tak nějak. Moc nechápu, proč zrovna já zrovna teď potřebuji barvu, co mě dělá v podstatě unavenější. Jsem unavená sama od sebe, ovšem rozhodně nejsem sama od sebe tak krásná. A ta barva mě nedělá vlastně unavenější. Dělá mě osudovou. A tajemnou. Zároveň sofistikovaně upravenou. A intelektuálně plnou. Nebo tak něco. Jo a možná se s tím ne úplně nejlíp pracuje. A taky to samotné má spíš nižší výdrž. V kombinaci s něčím pudrovým do banánku ale v pohodě celý den. Jo a nejspíš se ten odstín už neprodává. Tolik ke špatným zprávám, jinak barvu miluji!

(8) Illamasqua rtěnka Resist
Už jsem vyjádřila svou náklonnost k jinému odstínu. Ten co mi dělá hezčí všechno. Taková obyčejná červená a přitom mě to dělá tak krásnou. S Resistem je to jinak. Je to docela obyčejná barva a docela obyčejně mi jenom sluší. Ale je vlastně tak krásná. Je to výrazná bobulová růžová. Která vlastně až tak výrazná není. Dokonce mi občas přijde až málo výrazná. Ale je tak krásná. Podzimní, ale ne úplně tmavá. Studená, ale zároveň ne tak úplně studená. Je taková až zastřená. Něco mezi podzimní bobulovou a spíš zimní růžovo staro až mauve. Oficiální popis je deep rose pink. A je to takový ten odstín, co se mu opravdu těžko odolává. Trávíme spolu hodně času.

(9) Anastasia Beverly Hills Illuminator Starlight
No dobře tohle jsem tak úplně ještě nepoužila, jsem to zrovna jen rozbalila a je to drahé jak prase... ale je to tak krásné.

7 komentářů:

  1. Ano, vím, na začátku jsi nás varovala, takže já končím pausu, zvedám své znavené tělo a jdu zase "vydělávat", abych si mohla aspoň některé ty ještě dostupné objevy časem koupit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak co vyděláno dneska a už se nakupuje?

      Vymazat
  2. Telové suflé od Soaphorie som mala vo verzii Citrusová bomba a bolo to asi to najlepšie, čím som sa za celý svoj život natierala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si to myslím. možné ne úplně nej, ale do top5 bych ho dala určitě.

      Vymazat
  3. Achchchch, chci to všechno - krom balzámku, takže to bych vlastně ušetřila :-P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a zrovna ten balzám stál asi tři dolary nebo kolik...

      Vymazat
    2. Ve finále jsem si ale došla jen pro Soaphorii, konzistence je super, ale tak dlouho jsem vybírala vůně - až mi to nevoní... Já nevim, možná ještě zkusim Anglickou snídani (ale voní dost jasmínově, bojimbojim) a nebo někdy Citrusovou bombu (teď nebyla, ale takovou vůni vždycky dám). Čichala jsem nevinnost, mléčné potěšení (moc intenzivní obě), ženu (moc divné) a některé ty jedlé (moc jedlé :-D ), nejvíc mi voněla louka, co je růžová a je v ní mák, jenže to se jako máslo nedělá, jen do sprchy - konzistenci to má taky boží, ještě víc pěnovou. Ale mám čistící pěnu na obličej smíšená pleť a ta se mi líbí! Suflé pomaže(doslova) dál - mám to růžové, ovocné, voní trochu jako jahůdky od JoJo z dob našich dětských let - dnes fa JoJo ;-).

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...