úterý 8. prosince 2015

Vyhrajte Vánoce od Dr.Popova

Na výběr je 5 dárkových balíčků a výherkyně budou 3. Dneska je 8. prosince a čas budete mít až do 15. prosince. Kdyby se vám třeba výhry nelíbily, tak zrovna dneska navíc mají u Popovů dopravu zdarma. A tak vám přeji hodně štěstí v soutěži. Víc toho raději snad ani nenapíšu, zrovna dost lituji, že nemám doma tričko s nápisem "nesnáším lidi", protože přesně taková je moje nálada. Tak pěkně předvánoční, že ano. Jediný, koho dokážu právě bez problémů akceptovat, jsou moje vlastní děti.

Vybírejte, který chcete vyhrát balíček:

  • vůni kouzelných Vánoce (M1)
  • vánoční sen v čaji (V1 nebo V2)
  • mumio s vánoční vůní (V3)
  • vánoční tulsi (V4)


... tak který?



26 komentářů:

  1. Dříve cokoliv od babičky, bohužel recepty se nedochovaly. Od té doby to různě obcházíme, protože doma nemáme troubu na pečení. Něco se koupí, něco od jiných příbuzných a známých, něco od sousedky. Párkrát jsme zkoušeli nepečeně, ale není to ono.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, dík za tip na to poštovné zdarma =), hned jdu objednat!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Ja teraz ficim na skoricovych hviezdickach. Pouzila som vsak mandle namiesto lieskovych orieskov :)

    Suroviny:
    14O g masla, 2OO g pr. cukru, 25O g hl. múky, 4O g lúpaných liesk. orieškov, 1 celé vajce, 1/2 ČL škorice, šťava a kôra z 1 citróna

    Postup:
    Múku s maslom, vajcom, cukrom, škoricou, citr. šťavou a kôrou dobre spracujeme. Vyvaľkáme a vykrajujeme hviezdičky. Potrieme ich rozšľ. vajcom, posypeme liesk. orieškami, uložíme na plech a upečieme vo vopred vyhr. rúre doružova.

    OdpovědětVymazat
  4. http://www.pradobroty.cz/2015/03/maslove-susenky.html

    Máslové sušenky, které jsem upgradovala vykrajovátkem a rumovou polevou na vánoční cukroví.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja cukrovi nemusim, radsi si dam cokoladu.Uz to mam od mala.Dokonce i rada pecu dezerty atd ale cukrovi neee...letos mam jeste doma miminko ale do budoucna se tomu asi nevyhnu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A twiter a fb nemam...ja vim ja vim asi jsem divna...

      Vymazat
  6. my s mamkou pekli o víkendu linecké, 1 dávka ->
    210 g hladké mouky (nahradily jsme pšeničnou za rýžovou a pohankovou)
    140 g másla
    70 g cukru moučka
    2 žloutky
    1 vanilkový cukr (my daly vanilkový extrakt)
    1 lžička citronové šťávy a kůry
    Nebo mám ráda i pracny s čokoládou bez oříšků ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám nejradši linecký, ale recept nemám, protože cukroví nepeču, vždycky od někoho dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám nejradši mandlové sušenky, na které jsem narazila na Delicious blogu.
    http://www.delicious-blog-lucie.cz/2012/12/vanocni-cukrovi-mandlove-susenky.html

    OdpovědětVymazat
  9. nejradši mám perníčky. a úplně nejvíc nejradši ty krásně nazdobené, poctivě bílkovou polevou (?), což ovšem já nedělám.

    OdpovědětVymazat
  10. Oblíbené cukroví je to, které můžu zapíjet domácím svařákem nebo vaječňákem!

    OdpovědětVymazat
  11. linecké!a doufám ,že se moc k cukroví nedostanu už tak jsem jak lachtan

    OdpovědětVymazat
  12. Cukroví moc nemusím, ale uzobávám od všeho trochu:-) Recept bohužel nemám, protože nepeču, takže uzobávám na návštěvách.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda vanilkové rohlíčky.
    25dkg hl.mouky
    21dkghery
    10dkg vlaš.ořechů
    7dkg cukru moučky

    OdpovědětVymazat
  14. Absolutně miluju perníčky...v posledních dvou letech ale musím péct bezlepkové, protože musím držet dietu, ale paradox je, že z mouky bez lepku se mi peče lépe :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem klasik a miluju vanilkové rohlíčky. Poslední roky ale dělám kokosové kuličky a těch bych se ujedla :) http://recepty.vareni.cz/nepecene-kokosove-kulicky/ (jen tam nedávám rum a přidávám rozpuštěnou bílou čokoládu)

    OdpovědětVymazat
  16. Mandle v hořké čokoládě posypane solí! :)

    OdpovědětVymazat
  17. medovničky , recept neviem pečie moja babka :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mumio :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. já mám ráda klasické perníčky a linecké :) žádné experimenty, ale recepty momentálně z hlavy nedám :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojcek ... Milujem vanilkove rozteky ... Je fantastický rožky sa rozplívajú na jazyku, sú krehulinké, proste fantastické. 30dkg hl.múky obyčajnej,25 dkg masla / ale určite pridajte to pravé maslo /,10 dkg mleté orechy, 10 dkg práškový cukor.Ešte teplé obaľujeme vo vanilkovom cukre zmiešaným s praš.cukrom. Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...