pondělí 4. ledna 2016

Tromborg: čistící pěna

* koupené... si vlastně nepamatuji kde a je to asi stejně jedno, každopádně koupené za vlastní... asi na matas.dk

Tak to jsme si dali měsíc pauzu. No a o čem tak psát po měsíci pauzy? Co takto o něčem, co je naprosto boží a nejde to koupit u nás skoro nikde. To zní fajn ne? Taky jsem koukala, že nám tady nějak ubylo sledujících, tak dneska jen taková menší opravdová fajnovka pro ty, co zůstali.


Aby to stálo za to, tak trošku přeženeme. Nebo ne? Tohle je ta nejlepší možná čistící pěna na obličej. Pochybuji o tom, že někde existuje něco lepšího. Fakt jako ne. Máte rády pěny na obličej? Hledáte pořád tu dokonalou a nejlepší? Přestaňte hledat, našla jsem ji. Smůla je, že moc nevím, jak a kde ji u nás koupit. Tak asi budeme hledat dál, ale to prostě stejně nebude fungovat. No dobře, vím, že tady máme L’Occitane. Taky mi přišla dobrá. Dokonce velmi dobrá. Kdysi. Pak tady máme v poslední době docela propíranou alverde... tu jsem nezkoušela a vím, že jsem malá a omezená, ale já to ani zkoušet nechcu a rovnou ji odsoudím. Protože jsem si přečetla složení. Alkohol a glycerin hned ze začátku? Nechci alkohol, vysušuje. Nechci glycerin, ten dělá takovou tu ulepenou pleť po umytí. A navíc mi dost často ucpává póry. Takže tak. Vím, že vychvalovaná byla i Mádara, ale taky ji šmahem, já malá a omezená, odsoudím... ano, zase tam máme na předních místech alkohol a glycerin a navíc s růží, no fuj... nechci už ani nic hledat. Proč taky, když jsem tu neskutečnou dokonalost už našla u Tromborg.

Ještě se zastavíme u značky Tromborg. Jsem ji totiž zhruba před rokem tak nějak až odsoudila. Jako předraženou snobárnu, co ani nemá tu decentnost, aby produkty balila do obalů odpovídajících ceně. Prostě tak. Jenomže já vám tedy nevím, ale odvolávám, co jsem napsala. Lituji toho, že jsem napsala, že lituji předraženého nákupu u Tromborgu. Slibuji, co jsem odvolala, a odvolávám, co jsem slíbila. Lituji, co jsem napsala, a píšu, že lituji. Tromborg je úžasný. Obaly jsou pořád dost hnusné. To je pravda. Jako cenovka za tisícovku a obyčejný bílý plast? To by chtělo dořešit, si klidně doplatím třeba stovku, ale chtěla bych to se stylem. Ve skle a tak. Navíc ten peeling, co jsem ho odsoudila, byl takový jako až základní, na peelingy taky moc nejsem, takže jsem byla skoro až ráda, že jsem se ho zbavila... jenomže mi chybí. Prostě někdy na něčem poznáte, jak je to dobré, až když to nemáte. Něco tak krásně základního, přitom tak neskutečně funkčního... to se hned tak nepotká. Konečně pleťový peeling s kulema, co se toho nebojí a fakt peelinguje.

A tak jsem se u pěny poučila a snažila jsem se, abych to zase neprošvihla. A milovala jsem ji od prvního použití. Je tak jemná, krémová, lehká. Dokonale vyčistí, ale nenechá na pokožce povlak. Voní. Ach jak to jenom voní. Jak rozkvetlá zahrada plná citronů. Nebo jiných citrusů. Ale vůbec ne jako osvěžovač. Spíš opravdu jako čínská zahrada. Zelená tráva, jakési divné kytky, co neznám, a zralé citrony. Možná spíš limetky, trošku i s kapkou čerstvého pomerančového džusu. Tak nějak. Odlíčí. Sice ne úplně efektivně, musí se to vzít dvakrát, ale odlíčí. Dobře, tam by byly nějaké ty nedostatky, ale je mi to jedno, protože pěnu používám ráno. Chci něco jemného, ale aby to nenechalo povlak a aby to šlo dobře umýt. Přesně to Tromborg pěna umí. Je tak neuvěřitelně krémová a hutná, přitom na pleti lehká, jak čepice čerstvě vyšlehaných bílků na jablečném koláči. A nemusí se vůbec složitě smývat, jde dolů hned, bez povlaků, bez rádoby hydratace, co tak akorát ucpe póry. Přitom ale bez vysušení a nějaké agresivity, nechá to jen jemnou pleť. Občas mám až pocit, že jsem se snad ani neumývala. Jen ta pleť je najednou hezčí a hebčí a jemnější a krásnější.


Složení se mi líbí hodně. Třeba ta lékořice tam, na tu jsem hodně ujetá. Trošku mě mrzí, že tam je i glycerin, ale zase někde na patnáctém místě... s tím snad dokážu žít.

13 komentářů:

  1. Ako vzdy si ma navnadila, a hned som googlila. Ale nie som si ista, ci chcem dat za penu 37€+11 postovne...asi nie:-D
    Kazdopadne peny milujem, vecer ako 2.odlicovac a rano samostatne.
    Teraz mam dajaku znacku CD z DM, a TBS Nutriganics, ta je fajn.
    V zalohe caka uhorkova 100% Pure, aj ked ta ma tak superprirodne zlozenie, az sa bojim, ci to bude vobec umyvat :-)
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nikdo neříkal, že to bude dneska z levného kraje. i když tedy já zaplatila míň, asi kolem tisícovky mě to stálo v přepočtu. koukám, že to poštovné s cenou pěkně zamíchá co. tak jedině výlet na sever, v Dánsku Tromborg mají, ve Švédsku určitě taky, v Norsku myslím taky... a možná, že i na severu Německa jsem ho kdysi zahlídla, a zaslechla jsem, že ve Finsku taky mají.

      v záloze mám zrovna teď tedy dvě absolutně nepřírodní Murad a Ole Henriksen, takže si raději šetřím Tromborga... a doufám, že se někdy zase na sever dostanu, abych si koupila dalšího.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. No ja a peny, to už viac nie, stále sa mi nejakým zázrakom dostanú na vlasy a okolo očí to tiež nie je žiadna sláva, mala som Cattier, tá bola fakt dobrá (používala som hlavne ráno), penila, čistila, Madára hrôza - pena sa ledva udží a po mesiaci ma po nej začala štípať pleť (aj po zmytí) takže penu za 5 stoviek momentálne míňam na umývanie nôh, takže vyhodené peniaze a poslušne som sa vrátila k rannému umývaniu čistiacim gélom (ktorý v prípade núdze poslúži aj večer a stiahne make up a aj skoro každú riasenku bez tampónika a aspon tie čo som mala ja neštípali a pekne voňali) - tých som prestriedala niekoľko a o žiadnom ešte nemôžem povedať že by nečistil alebo robil nejakú šarapatu (momentálne mám Faran). Čo ma dosť zarazilo je že práve na blogoch je x článkov o penách (trochu som stále nepochopila ten ošiaľ) ale skoro žiadny o géloch, podľa mňa je to škoda, pretože síce gél sa horšie zmýva ale aspon u mňa má omnoho lepšie účinky a hlavne ho viem precíznejšie naniesť a vmasírovať. Ale zas tak je to lepšie pre mňa lebo ušetrím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím se přiznat, že gely nemám ráda. naposledy jsem měla někdy před dvěma lety elemental herbology, stál asi tisícovku a nechával mi na pleti povlak (jako snad všechny gely, co jsem kdy měla). ono to tak možná má být, většinou mají ty gely v sobě nějaký glycerin nebo aloe vera, aby nevysušovaly, a to nechává na pleti pro mě povlak, který mít nechci. navíc jdou gely hůře smývat. takže používám od té doby pěny a nebo mýdla. mýdla jsou možná vlastně ještě lepší a hlavně levnější varianta.

      Vymazat
  4. Bylo to dlouhý, ten měsíc, ale to já si zas počkám, aspoň u Tweetů tady bokem a myslím, že mít dvě holčičky je dost podobný jako mít dva chlapečky - krom toho, že v něčem je to úplně jiný :-D. Ale pořád ještě mě milujou a když spěj, chodim je vočuchávat.
    Tak tedy - pěnila jsem jen jednou, s LÓccitane, jako fajn, ale radši mám jiné konzistence - máslíčka, bahýnka, blátíčka.
    To drahý od ML ani nebudeme jmenovat. Ráda se matlám i Lushem. Co ovšem vede teď, to je Soaphorie suflé - ovšem to obličejové.
    Oni tomu asi řikaj jinak, ale konzistence je buď stejná, nebo božštější. Mě to tělové zklamalo - vůně se mi prostě nelíbí ani jediná, ještě jediné jsem snad neočuchala citrusové, tomu ještě někdy šanci dám.
    Tak jsem vzala odličovač na smíšenou (tzn. ani mladá, ani stará, někdy šupinkatí, jednou měsíčně se opupínkuje), voní krásně bylinkově, namazala jsem obličej a všechno mizelo neznámo kam, dřelo to a tahalo, nic to nedělalo, tak jsem to šla naštvaně umejt. A pak se to stalo! Pod dlaněmi začla vznikat máslová hutná a jemňoučká bohatá pěna, jak v hrnečku vař, bobtnala pod rukama a já slastně masírovala a hnětla a pak vodou a jedním tampónkem šlo všechno pryč. Slast!
    A druhá věc je taky boží - REN čističe vychvaluje kdekdo, já taky, jenže o Micropolish jsem nikde nic nečetla, nicmoc ze vzorku nečekala. vylezla tuhá pasta na zuby s drobkama, která se na namočeném obličeji změnila v šumák - doslova! Vůně, pocit, takové lehké šumění na obličeji s lehkou pěnou přiměřeně obrušující zbytky nečistot, po umytí pocit naprosté čistoty. To je prostě dvojka snů, jen REN si troufám používat tak 2 - 3x týdně max. Je to stejná řada jako mnou milovaná kyselinová maska, dnes (po objednání druhé tuby Micropolishe) si myslím, že potřebu masky pravidelným používáním můžu zcela nahradit, že bez používání masky si tuhle slast budu moct užívat třeba každé 2 - 3 dny. No prostě - ach. Po jiných pěnách (i když to pěny nejsou) teď vůbec netoužím, ani po Tvé báječné a přímo mňamózní recenzi.
    A těším se na postřehy používání všech těch předvánočních nákupů a radostí!
    P.S., - Jsem úča, mám plný šuplata a kabinet exkluzivních čokolád od báječných chápajících rodičů, ani ty moje děti už to moc nechtěj :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za komentář. se musím přiznat, že renu jsem pořád nepřišla moc na chuť, mi přijde pokaždé tak moc až základní, až nudný. jako vím, že to je asi hlavní výhoda této značky, ale stejně. i když je pravda, že jsem si teď koupila jakýsi vánoční balíček vzorků od renu, tak uvidíme, třeba mě ještě překvapí.
      u soaphorie chci nakoupit už dlouho, hlavně masky/čističe, ale pořád si nemůžu nějak ospravedlnit větší nákup, když mám doma tolik zásob. ale teď tady zkoumám tu obličejovou pěnu a vypadá to moc dobře. tak uvidíme, jak to dopadne.

      Vymazat
    2. To máš asi pravdu, ale v té nudnosti mi právě možná Tromborg připomněl. "Šumák" mi přijde z toho všeho největší odvaz, to je fakt ;-), zato je boží a v těch testovacích sadičkách je v několika - nemáš ho tam? Další v pořadí od nich by byl asi meruňkový olej a antiage krém z fialové (drahé) řady, super byl taky peeling, jenže aha kyselinový mě baví víc. A obličejovou Soaphorii si zapiš za uši :-), protože je fakt bezva, cena fajnová a vydržet to musí věky - zajímaly by mě samo všechny.

      Vymazat
    3. no soaphorii mám zapsanou za ušima už dávno, spolu s heymountain, bych tam chtěla udělat tak velkou objednávku, že jsem se raději zatím udržela...
      tak ren mám doma jakousi flash masku, na tu jsem hodně zvědavá, a pak tu vyžírací masku, tak tu už jsem měla a je taková standardně fajn...

      Vymazat
  5. Byla jsem ujetá na čisticí pěny, mytí obličeje bych si bez ní nedokázala představit. Překvapivě jsem byla nejvíce spokojená s pěnou od Avene. Ale pak jsem narazila na Yuli a jejich čistič Hylcyon. Nejdříve jsem používala jako druhý krok po odlíčení balzámem/olejem, teď už jen Hylcyon. Na poprve s ním stáhnu MU a na podruhé dočistím pleť, pak už jen tonikum. Není to gel, je to taková hustější voda. Nechápu. Čistí to, zjemňuje to, hydrátuje to, 100%priroda, non toxic, složení me odrovnava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o yuli mi vždycky nechá někdo komentář, ale pořád mě to nenalákalo. teď jsem si tedy chvilku myslela, že čistič potřebuji, ale našla jsem si složení a asi to zase nechám přejít. proč je v tom ten glycerin? nenechává to povlak? nejsem zrovna fanoušek glycerinu, vlastně ani toho aloe vera. tak asi zase nic. ale budu o tom uvažovat, děkuji moc za tip.

      Vymazat
    2. Povlak mi to nenechava. Tak při cestě do Prahy se stav v Ingredients, dostala jsem tam vzorek Hylcyonu a kvǔli němu jsem koupila plné balení. Asi to bude prvni čistič který koupím opakovaně. Já bych potrěbovala tip na oční krém, pro citlivé oči a na první vrásky. Snad jediný co mi kdy sednul byl Bobbi Brown, ale radši bych něco clean/green. Mimochodem jsem v Ingrediets dostala i vzorek masky May Lindstorm Problem Solver. No a mam problém, že si jí fakt musím koupit, ale ta cena mě stale nahlodává ať zkusím ješťe něco jiného levnějšího. :(

      Vymazat
    3. no tak to je jasný. Problem Solver je totiž boží. jinak ale bohužel, krém na oči moc neporadím, spotřebovávám zbytky/vzorky, co mám doma a nic výjimečného. jediný, co bych vyzvedla, je ten od Balance Me... ale taky to není žádný zázrak, prostě docela lehký krém s celkem základními funkcemi. a taky nemám citlivé oči... takže nic.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...