pondělí 15. února 2016

Kiko Rebel Romantic tvářenka a oční stíny

* koupené u Kiko

No a protože tuto limitku ještě pořád prodávají, navíc se sympatickou 50% slevou, tak si povíme, proč byste si měli koupit tu tvářenku. Z limitky mám doma ještě bronzer, ale ten za moc nestojí a stejně už ho neprodávají, takže ten jsem vynechala. A věnovat se budeme jenom tvářence a očním stínům.


Metallic Shine Eyeshadow 02 jsou teoreticky fajn. Navíc i prakticky je to opravdu pěkný odstín, není přehnaně metalický, spíš tak sametově semi lesklý. A prý by to mělo být to samé, co oční stíny od Clarinsu v kalíšku. Revoluční krémově lisovaná konzistence, co dlouho vydrží a je prostě super. No tak tedy nevím. Můj první problém je v tom, že to na očích skoro vůbec nedrží. Tak ale to se dá vyřešit asi bází. Můj druhý problém je v tom, že prostě nedokážu barvu přenést na oči. Pořád mi to dělá jen jemné barevné odlesky a prostě to nejde zvýraznit. Nejvíc barvy dostanu tak akorát prstem, pak jsem dejme tomu spokojená, ale štětcem je to opravdu bída. Jo a navíc mi ta konzistence přijde klasicky pudrová, jsem v tom nic revolučního nepotkala. I tak mi cuká ruka, si v té slevě nakoupit ještě další odstíny, minimálně ten taupe se mi od pohledu fakt líbí.

Rebel Bouncy Blush 04 je opravdu moc fajn. Jak moc nejsem na ty krémové tvářenky, tak tady se to dá. Konzistence je spíš sušší, je to takový ten polštářek barvy, co jde zmáčknout a on se trošku i vrátí do původní podoby. I když časem si tam vykopete ďolíček. Nanášet jde prsty i štětcem, výsledná konzistence je opět spíš sametově hebká než nějak krémová. Balení se mi líbí moc. Proto jsem to taky kupovala, prostě tyhle LE obaly se povedly. Problém je možná trošku v tom, že ta krémová konzistence tak nějak vysychá a obal tomu moc nepomáhá. Není to nic extra problémového, ale za těch pár měsíců mi to trošku seschlo. Jinak odstín mám čtyřku a je to prostě něco krásného. Velmi dobře se mi nanáší, lépe asi štětcem a vydrží na tváři dlouho. A dá se použít i na rty.



4 komentáře:

  1. Ta tvářenka je nádherná :)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tieň je nádherný, tiež som pozerala na ten Taupe, ten by som brala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvárenka a jej odtieň je fakt krásny (: ja som síce na úplne svetlé ružové, ale tento sa mi fakt páči.
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářenka má opravdu krásnou barvu! Zaujala mě na první pohled! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...