neděle 13. března 2016

3x3 na začátek jara

Jaro už je skoro tady. Oficiálně už tento měsíc! A před týdnem sice třeba přes noc nasněžilo deset čísel, ale doufám, že už se to nebude úplně opakovat a už nás čekají jenom východy slunce, teplý větřík z jihu a další radosti. No a co dělá radost mně teďkom ještě před tím, než to jaro opravdu přijde?


Balance me Natural Protection Moisturiser SPF25
Týjo, že se dostal do oblíbených opalovací krém na obličeji... je fakt velká věc. Opalovací krémy samozřejmě používám, ale beru je tak jako nutné zlo. Spíš dávám pozor, abych měla s ochranným faktorem hlavně makeup/BB. Ony ty krémy jsou často hodně otravné. Lepivé třeba. Taky bělivé. Někdy mastné. Jindy ucpávají póry. A vůbec jako... a nejhorší zážitek jsem měla vždycky s Biodermou. Ale tento je jiný. Je tedy hodně hutný, nevím, jak na tom budeme spolu v létě. Ale má na sobě pěkný nápis, že prý anti-aging, na to začínám dost slyšet, ta mračivka na čele mi nesluší. Navíc... přeskočme rychle k makeupu, protože spolu je to fakt bomba.

Premae Mattifying Mouse Foundation 
No nebudu lhát, ta naše láska je komplikovaná. Ve zkratce. Ten makeup je trošku mrcha. Nesedne si úplně s každým podkladem. A občas si nesedne se stavem mojí pleti. Tak třeba pak zaleze do pórů, se před láskou schovává. A je lepší ho podávat v malém množství. Ovšem na tom správném podkladu, v přiměřené intenzitě a nanášený štětcem (stipplingovým)... je to láska veliká a pořád to sílí. No a navíc úplně nejlíp to vypadá na Balance Me opalovacím krému. Jakože ti dva si sednou snad ještě víc. Tak moc, že já ten opalovací krém chci v plném balení. A včera bylo pozdě. Škoda, že ho snad všude (kde je free shipping) mají vyprodaný.

Just Pure Minerals Cameo
Jako fakt musím něco dodávat? Tohle je asi tak podesáté, že tady budu JPM opěvovat. Takže to zkrátím, protože všechno o tomto makeup bylo už kdysi dávno shrnuto do jedné věty: s makeupem moje pleť vypadá líp, s JPM vypadám líp tak nějak já celá.


Living Nature Balancing Day Lotion
No asi takto. Mám na to trošku starou a suchou pleť, takže mě to tahá a musím se přimáznout. Hlavně teď v zimě. Na druhou stranu mě ale dostává složení (je v tom med!), konzistence (hned se vstřebává) a hlavně, že to vůbec neucpává póry. Pro někoho dvacetiletého s problematickou pleť může být právě toto ten přesně krém, který potřebujete. A už jsem říkala, že v tom je med?

Lulu and Boo Seaweed Purifying Mask
Je to až trapné, jak moc mi ta značka vyhovuje. A tak vám to všude cpu a všude o tom básním... a doufám, že to podle mě nikdo nekupuje, protože co když to nakonec vyhovuje jenom mně. No nic. Měla jsem i jejich masku z růžového jílu ve vzorku. Ta mi přišla lepší. Ale už není, takže jsem jako útěchu začala používat tuto zelenou... a ona je prostě taky boží. Docela pěkně čistí a možná se během používání může zdát, že vysušuje, ale pak to smyju a najednou mám jemnou, hebkou a vláčnou pleť, skoro jak po nějaké hydratační masce. Na rovinu říkám, že tak pěkně naformulovanou jílovou masku, kde jíl podle všeho vyvažují další přírodní složky tak, aby pokožka nebyla vysušená, ale zároveň aby byla vyčistěná... no na takovou narazit je umění.

Lulu and Boo Frankincense Regeneration Serum
Nemám moc ráda ty manýry přírodní kosmetiky, že cokoliv, co není krém, je přece sérum, i když to je třeba olej. Takže tohle je samozřejmě olej. Ráda bych u něj ovšem znovu vyzdvihla dokonalou souhru jednotlivých složek. Protože když vám přírodní kosmetika řekne olej na suchou a zralou pleť, tak většinou dostanete něco hutného, hodně mastného a já s tím můžu dělat, co chci, ale stejně se mi to nevsákne a sedí mi to na obličej (ukažme si všichni na jakékoliv směsky arganového oleje). U tohoto ale ne, má neskutečně jemnou konzistenci, která se mi hned vsakuje a zanechá jenom jemnou pleť. A nevím, co přesně se to děje, ale mi se snad už měsíc neudělal nějaký zásadní pupínek, ten olej za to možná může, možná nemůže, ale každopádně i kdyby pupínky neeliminoval, tak docela určitě je nevytváří.


Cien Colour Lip Butter
Věřili byste tomu, že doma nemám ani jednu chubinu? A tím myslím, jak originál od Clinique, tak i všechny další variace do high end i street end značek. Fakt ne, pastelku nemám. Tedy mám dvě, které jsou opravdu pastelky: tvrdé a skoro jak konturky, po namalování na puse vydrží déle, než je běžné. A pak mám tuto Cien, kterou jsem koupila jen tak z rozmaru. A vlastně jsem si nebyla úplně jistá, co s tím budu dělat, protože ten pastelkový trend hydratačních barvících balzámků mě trošku míjí. Ale toto je opravdu příjemné a používám to poslední měsíc místo balzámu na rty. Na rtech nenápadná, jen dodá trošku lesku a hlavně namaže.

Joe Fresh Matte Lipstick Ruby Rubis
Moje momentálně nejoblíbenější červená. Na mojí růžové pleti získává takový růžový nádech, ale fakt mi v obalu připadá prostě jako neutrální červená. Na rtech to pak u mě ale je prostě do růžova, což je ovšem celkem vyhovující a nevadí mi to. Však díky tomu, je ta rtěnka tak pěkně nositelná. Hodně mi připomíná Illamasqua, na rtech je spíš sušší a dlouho vydrží, což je u takového odstínu výhra. Oproti Illamasqua má klouzavější strukturu, je víc jakoby silikonová a snadněji se nanáší.

Elianto Matte Berry Lipstick
Je hodně zvláštní. Ona totiž je opravdu matná. Opravdu dlouho vydrží. A opravdu nevysušuje. Ta konzistence je zvláštní. Je až matlavá, krémová, vláčná. Krémová je asi to nejlepší slovo, není matlavá jak balzám na rty, ani nějak olejově tekutá jak třeba různé lesky. Trošku mi to připomíná Nuxe Reve de Miel. Taková skoro voskově těstovitě matlavá. Ale Elianto je míň než Nuxe. Jinak to popsat neumím. Jo a odstín je prostě boží. Takový vínovo nude fialovo mauve skoro až se šedivým nádechem. Trošku podzimní barva, takže si pěkně to jarní nošení užiji!


No a to je dneska vše. Minulý týden jsem se ptala na svém Instagramu, jestli tam chcete dávat upozornění na článek. Tak prý jo. Tak se tento týden zeptám na svém blogu, jestli sem chcete dávat nějaký ten insta-výcuc. Protože přeci jenom spousta věcí, co dávám na Instagram, se na blogu asi nejspíš ani nikdy neobjeví. Nebo se objeví se zpožděním. A možná chce někdo chodit jenom na blog...

17 komentářů:

  1. JMP je božskej, škoda té dostupnosti mimo USA, ale brzy objednám zas! Krom toho, že funguje, mám i ten pro mě důležitý pečující pocit.
    jsem hodně spokojena s Aurelií, podobně hodně mi vyhovoval fialový REN antiageing olej, navíc oba nádherně voní! Lulu budu muset zkusit hned potom, všechny jejich věci vypadají lákavě a po Tvých recenzích ještě víc.
    Jinak nakukuju na blog, sleduju na insta, tak za mě upozornění není třeba, tyhle delší reporty jsou stejně nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nejraději čtu delší věci, pořád mi ten instagram... tak nějak jako uniká smysl. no a jpm už je taková klasika bez které nemůžu asi žít.

      Vymazat
  2. Lulu bych ráda vyzkoušela! Moc ráda! Ale poštovné 10liber :cry: Proooooč? Komu tím prospějou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10? jsem platila 7. což je tedy taky moc, ale kupovala jsem v akci 1+1 takže se ta konečná cena se vším všudy dala snést. bývají tyhle akce docela často.

      Vymazat
    2. Já jsem koukala na všeobecné info o dopravě, přímo v objednávce mi to už nabídlo to 6,95libry. Akce 1+1? To zní skvěle - jaké byly podmínky? Minimální hodnota nebo tak? Počíhám si na to.

      Vymazat
    3. ty akce se mění. kupovala jsem před vánocema a byla akce, že za objednávku snad nad 25 liber to olejové sérum zdarma (mohla sis vybrat ze dvou druhů olejů). teď nedávno jsem zaznamenala, že bylo snad ke každému séru + voda v rozprašovači zdarma. a teď posledně bylo zase k něčemu sérum zdarma. ale tak pěkně to vychází, že to zdarma jsem vždycky chtěla a k tomu bych si vybrala jenom tu růžovou masku (to by byl tedy můj výběr, zas tě nebudu omezovat). no a potom to finančně nevychází nějak zle. akce mají vždycky určitě na twitteru vyvěšené, jejich insta nesleduji - ale tam to asi taky bude. přijde mi, že každý měsíc.

      Vymazat
    4. Růžovou masku? Tu tam nevidím. Já plánuji pořídit tu Seaweed masku, Orange Blossom Toning Mist, Nettle and Lemon Tea-Tree Cleansing Gel a nějaké sérum. Budu mít postupně co dělat :-)

      Každopádně, abych si odškrtla dobrý skutek za neděli, tak jsem na základě tvého tweetu přečetla recenzi na nové masky od kiehl´s. Včera jsem vzala oranžovou a ještě vzorek té zelené. Zelenou jsem nezkoušela, ale oranžová je prostě perfektní. Teda není :-D Obličej je po ní přenádherný, ale plánovala jsem, že před maskou udělám jemný peeling, pak mi došlo, že od toho tam jsou ta brusinková zrníčka a nechala to na smývání masky. A člověče, ta zrníčka mi nepřišla úplně super. Přijdou mi, že prakticky nepeelingují, že nemají vlastně čím, že mají všechny hrany oblé (oblá hrana, jasně :-D ). Některé potvory nechtěly ani dolů, přilepily se mi na obličej, skandál. Takže doporučuji pro to, co úžasného to udělá s pletí. Doporučuji také pro všechny, kteří mají psycha z fyzického peelingu - pokud se nebudete jó snažit, tak tahle aktivita neproběhne.

      Vymazat
    5. no ona se nejmenuje růžová, je to nějaká brightening berry nebo jak. ale je v tom růžový jíl a má růžovou barvu. přijde mi lepší než ta zelená, je podle mě mnohem vhodnější pro suchou pleť, ale čistí stejně dobře jako ta zelená. bála jsem se, že bude moc kyselinová, ale je fakt jemňoučká.

      nemám s kiehls moc vřelý vztah, vlastně jediné, co u něho podle mě stojí za zmínku, je jejich BB. ale tyhle dvě masky mi prostě v té recenzi padly do oka. no a jestli je brusinková taková, tak ji prostě chci. tu zelenou taky! a dost mě mrzí, jak to kiehls rozeslal českým blogerkám. žádná z nich mě nedokázala přesvědčit o tom, že ty masky stojí za to, vlastně skoro žádná z nich o tom nepodala info, jen fotky a že prý novinka. jako podle českých blogů jsem to nepovažovala za nic mimořádného. prostě jsem to ignorovala. ale když napíše recenzi někdo, kdo to umí, tak mě to zaujalo hned... no prostě máme u nás super PR.

      Vymazat
    6. Tak propagace od blogerek je ve stylu fotky z instagramu - hele, co mám nového, hezky to voní a jinak je to taky super :-D Já jsme zvědavá na tu zelenou moc! Jinak jsem měla v ruce tester a cítila z ní mátu, což mě překvapilo :-)

      Já mám pleť smíšenou, ale divně smíšenou. Nemám klasickou T-zonu, já mám úplně divnou zónu. Kolem nosu a celou oblast brady mám suchou až kolikrát šupinkatou. A po zkušenosti s cleanserem od MyChelle (ten berry), tak asi do dalšího berry produktu nejdu. Každopádně děkuji za všechny rady, já nejsem moc posedlá kyselinama.

      Vymazat
    7. ta brightening podle mě vůbec kyselinová není. čekala jsem to kyselinové, a proto jsem si nekoupila plné balení, kyselinových mám doma strašně moc. ale po vyzkoušení vzorku si myslím, že není. i když má ve složení všechny možné ananasy a papáju a tak. podle mě je to jen velmi dobrá maska z růžového jílu. ale chápu tě, že ji nepotřebuješ.

      jako ty české blogy mi většinou nevadí. prostě to nečtu a vlastně mě to ani nezajímá. ale to, že v podstatě něco tak zajímavého české blogy naprosto zazdily tak povrchní prezentací... mě mrzí. a pomalu mě až uráží tohle PR od českého Kiehlsu, jakože naprostá ignorace mojí věkové skupiny, která je tak nějak jejich cílovka, takže pokud si masku budu chtít pořídit, tak si ji budu muset asi objednat na spacenk nebo jinde...

      Vymazat
    8. Myslíš jako že radši koupíš jinde nebo s ohledem na dostupnost? S tou dostupností - už spustili eshop. Jiné produkty od nich mi nic neříkají, nebaví mě ty nudné bílé divné obaly. Mám ještě to corrective sérum na flíčky, ale buď to nějak flákám (snažím se dávat alespoň jednou denně, zřídka se mi povede dvakrát) a nebo to na mě moc nefunguje.

      Vymazat
    9. no... tak jako všechno. pragocentrická dostupnost, české ceny, jejich PR obsazení blogů. jinak corrective sérum jsem měla vzorek a neudělal se mnou nic. a vlastně si ani nejsem jistá, jestli to vůbec něco dělá. četla jsem nějakou recenzi, kde blogerka nafotila pupínek, znovu ho vyfotila po třech týdnech a prohlásila, že díky corrective séru je pryč... no já nevím, jsem asi o 15 let starší, regeneraci mám pomalou, ale za tři týdny se mi pupínek většinou taky zahojí, i bez séra za hříšné peníze. ale možná jsem jenom moc kritická...

      Vymazat
    10. Já jsem četla recenze nějakých asijských blogerek - měly opravdu flíčky přes obě tváře a po měsíci při porovnání ty flíčky byly jemně růžové, hladší, opravdu to vypadalo skvěle. Ale tak co, třeba to funguje jen na někoho. České ceny jsou nějaké střelené? To mě nikdy nenapadlo, jdu mrknout na ten space nk. Jinak palec nahoru za ten odkaz na instagram!

      Vymazat
    11. musím se přiznat, že ceny úplně nesleduji, ale při otevření si pamatuji, že co jsem chtěla, to bylo u nás dražší. ale koukám teď na cenu masek a nevychází to u nás špatně, tak možná se pletu. to já četla tu recenzi od UK blogerky a dost mě to pobavilo, že někdo s dokonalou pletí, komu se udělá jeden pupínek za dva týdny, tak naprosto přesvědčivě vysvětluje, jak je ten kiehls corrective skvělý a funkční.

      Vymazat
  3. mozno by nebolo odveci dat tak, ako mas ten twitter feed, aj insta feed sem na blog do toho stlpca. co ty na to?
    jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem vlastně chtěla. a pak mi instagram vysvětlit, že to nejde úplně lehce a zapomněla jsem na to. tak já se s tím nějak poperu a uvidíme.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...