neděle 20. března 2016

May Lindstrom: Problem Solver

* koupené na Cult Beauty (se slevou £15, takže ta hrozivá cena až tak nebolela)

Problem Solver je ta nejlepší maska na aknózní pleť. A vlastně i ta nejlepší maska pro všechny možné další typy pleti. Třeba pro unavenou. Nebo pro zašedlou. Nebo pro suchou se šupinkami. Nebo pro tu s černými tečkami. A vůbec takovou tu normální, co chce být hezčí. Asi to nebude úplně nej pro citlivou, ona ta maska je docela silná. Ale na druhou stranu sice může pleť podráždit (zčervená), ale mi to spíš přijde jako známka toho, že se s pletí něco děje. A dějí se krásné věci.



O masce chci napsat asi tak rok. Během té doby jsem ji používala, aby se mi nedělaly pupínky. Používala jsem ji, abych podpořila regeneraci. Používala jsem ji, abych se zbavila suchých míst a ráno se probudila s jemnou a hladkou pletí. Používala jsem ji, když jsem si připadala špinavá a chtěla jsem být opravdu čistá. Až nakonec v současné době ji skoro nepoužívám. Protože sahám spíš po jiných maskách a akné není zrovna můj největší problém. Šetřím si ji. Vytvořila jsem si tak docela odstup, nepovím vám o May Lindstrom s nadšením a zaslepenou láskou... povím vám o ní přesně ty samé krásné věci, jak kdybych byla zaslepená láskou, ale zaslepená už nejsem. Už vím, že tohle je to pravé.

Konzistence. Je ta nejoriginálnější, co jsem kdy zkusila. Černý prášek, stačí ho málo, doteď normálka. Ale pak to zakapete vodou. Stejně jako všechny další práškové masky to nejdřív trošku odpuzuje vodu, takže to musíte přinutit ke smíchání. A pak se začnou dít věci. To napění, zvětší to objem alespoň dvakrát, pak to trošku zmenší objem a místo nadýchané pěny získáte takovou napěněnou lehce krémovou konzistenci. Je lepší to namíchat řidší, lépe se to potom nanáší a na pleti navíc opravdu stačí jen malá vrstva, takže není třeba plýtvat matrošem.


Na pleti. Ono to trošku může štípat, jakože poprvé i podruhé to bylo skoro až moc, ale teď už to nevnímám a přijde mi to přirozený. Na pleti maska docela pomalu zasychá, určitě pomaleji než třeba obyčejný zelený jíl, a mně třeba vůbec nestahuje, víte takový ten pocit, jak zelený jíl dává, že máte o dvě čísla menší obličej... tak tohle vůbec. Bych pomalu až zapomněla, že to mám na sobě.

Smývání. Vzhledem k tomu, že to štípe, tak můžete mít třeba pocit podrážděné pleti... tak to můžete rychle smýt. Dělá to bordel, trošku, ale stačí hodně vody a smyjete to. Dělala jsem to, když jsem měla zanícený nebo něčím podrážděný obličej. A pleť bude čistá. A nebo si dejte při smývání pořádný peeling a poznáte nový stupeň čistoty. Doopravdy opravdu čistá. Stačí jen uschlou masku navlhčit, a pak si pořádně vydrhnout pleť. Zrníčka v masce jsou opravdu hrubá, takže peeling je to skoro až drsňácký, ale ta pleť po tom... prostě dokonale čistá.

Účinky. Na co je to dobré? Na všechno. Zklidní to pupínky. Regeneruje to jizvy. Čistí to i černé tečky. Rozjasňuje to. Zjemňuje to pleť. Maximalizuje to noční obnovu pleti. Miluji to, nechci bez toho žít.


Balení. Je krásné. Keramické. Trošku blbé je, že to dělá dost bordel a ten prášek se dost sype. Ale možná jsem jen já nešikovná. A jak jsem skoro na dně, tak se to zezdola špatně špachtlí nabírá. Balení je obří. 250 ml, používám ho pravidelně alespoň jednou týdně už rok a půl a pár měsíců mi to ještě vydrží. Což trošku omlouvá tu hrozitánskou cenu.

Cena. Cena je to nejhorší. A ten kurz libry k tomu, no prostě nad 2tis to je. A to je na masku hodně. Ale dostanete 250 ml. Normální masky mají tak třeba 100 ml a méně. Takže vlastně si kupujete masku za tisícovku, jen si jich musíte koupit 2 a půl. No a co jinak ještě? Jinak to musíte prostě vychytat a koupit s nějakým tím GWP nebo se slevou nebo podobně.

Vzorky. Vzhledem k sypké konzistenci vám odsypou. Koupíte je na Content Beauty, tak jsem k May Lindstrom přišla já. A stačil jeden malý vzoreček a byla jsem chycená, moje peněženka od té doby tiše pláče v koutě. V pražském Ingredients prý taky dávají, ale tam jsem nikdy nebyla.


Jak je to s tou Tarikou? Občas jsem už Problem Solver přirovnala k Tarice. A ono to je podobné, trošku to štípe, čistí to pleť, zjemňuje to pleť. Ale May Lindstrom je lepší, čistí ještě o kousek líp, navíc mnohem lépe regeneruje a je o dost silnější. Tarika je zase o dost levnější... tak si to nějak přeberte.

14 komentářů:

  1. Maska vyzerá super... až na tú cenu, ale ak fakt pomôže, tak nie je o čom uvažovať...

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Já toužila pro vůni, konzistenci a blaho zkoušet spíš Mud bahýnko, ale samo mě zajímá i tohle, taky Prach mě zajímá... No a zatím mám jen tu Tariku a čekám na akci ML 1 výrobek plať a druhej dostaneš zdarma, a furt nic ;-). Takže až už bez ML nebudu moc žít, je tohle volba, do které mám se smíšenou a kazdoměsíčně lehce pupínkující pletí jít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda musím říct, že akci 1+1 na ML jsem ještě nikdy neviděla. ale kdyby byla, tak bych byla šťastná jak blecha. častěji se dá na eshopech vychytat třeba nějaká sleva při nákupu nad 50 liber (to jsem kupovala já). nebo taky nakup za 100 a dostaneš gwp za 150 liber (tak jsem kupovala honey mud). no a potom ten nákup tolik nebolí.
      jinak musím říct, že honey mud je příjemný, jedinečný, voňavý, miluji ho a jsem ráda, že ho mám, ale z hlediska účinků na můj typ pleti je problem solver o několik tříd lepší.

      Vymazat
    2. Nojo, to byl takový skoro už aprílový žertíček :-), chci z Cult beauty asi ten balíček za 112£, sérum bude jistě taky požitek. Budu se snažit vychytat měsíc, kdy není třeba platit školy v přírodě, botičky, bundičky, nové kolo, lítačku, zubaře... chmmm :-/

      Vymazat
    3. Jinak bahýnko vyzkoušené mám a souhlasím, je to spíš pro pleť bezproblémovou, pro takový hýčkací rituál. Tak druhá možnost je našetřit míň a jit do Ingredients s jednou položkou v ruce požádat o vzorky další, cena je, myslím, všude po světě víceméně stejná.

      Vymazat
    4. ještě větší sranda by byla, kdyby si mi napsala, že čekáš na tu akci 1+1, jak byla před rokem. bych se asi složila... mi přijde, že bahýnko je strašně příjemné, ale přeci jenom ty účinky na pokožku úplně neodpovídají ceně. to u problem solveru se asi nebudu moc rozmýšlet a koupím si nový, až budu mít příležitost. ale honey mud to je spíš taková odměna, takže si hlavně užiju to, co už mám.

      Vymazat
  3. Mám doma vzorek z Ingrediens. Kamarád mi tu masku pořád doporučuje. Cena je teda vyšší než jsem zvyklá za péči dávat, ale to balení! Luxus. To já ráda. Vzorek brzy vyzkouším a uvidím zda se také zamiluji :-) Doporučuji zajít do Ingrediens si balení ošahat a požádat o vzorek, obsluha byla velmi ochotná a milá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, když já se do ingredients asi nikdy nedostanu. ale potvrzuji, že tato maska je úplně boží. a kdo vyzkoušel, už nechce jinak.

      Vymazat
    2. Tak vyzkoušeno. Mám pleť jak dětskou prdelku. Musím si na obličej furt šahat :-D Co mě, ale dost zarazilo byla vůně. Je to docela puch :/ To mě o koupě nějak odrazuje. Nechám si to ještě projít hlavou. Mám ještě vzorek na jedno použití.

      Vymazat
    3. aha, tak na vůni jsem si zvykla, ale nikdy mi to nesmrdělo, spíš mi to přišlo neobvyklé. no a teď mi to už dost voní.

      Vymazat
  4. Souhlas, v Ingredients jsou v pohodě - milí a ochotní - vzorečky i bez nákupu! Akorát je to na vlastní nebezpečí!! Já jsem si také myslela, že drahou péči si nekoupím...., ale už je to jinak... Já zatím ujíždím na olej. sérech, ale masky také přijdou na řadu... vzhledem k cenám nakupuji opravdu postupně a pomalu, ale jsem z toho šťastná jako blecha! :)) no nekup to! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už ujíždím v péči úplně na všem. i na umývacích věcech, kde je to nešetření dost nepraktické, protože se to stejně všechno hned smyje. a přesně... no nekup to, když je to tak pěkné a navíc funkční.

      Vymazat
    2. Funkční - kdyby ne, tak do toho nejdu.. Jen jsem se ještě do všech oblastí nepropracovala, nejsem schopná jet ve velkém, protože na dost věcí reaguji a taky jsem kolem půlnoci už dost líná na všechny ty serepetičky.. a ráno nestíhám (no, mohla bych vstávat dřív!??); a taky já vlastně nejsem schopná udržet více než dvě věci v hlavě :))
      No, popojedem. Koupila jsem si od Yuli Cell Perfecto a se mi zdá, že to fakt funguje (můžu pak ještě potvrdit, až mě koukne kosmetička, jak se jí to bude zdát) a zkoušela jsem ve vzorečcích další záležitosti a mám dlouhý seznam adeptů... líbí se mi ty šplíchače, minimálně dvě další olejové směsky, čistidla i ten balzám, atd.atd. - phybuji se mezi Yuli a MayL).
      Mimochodem - řešíš v létě nějak SPF, prevenci nebo řešení následků?? Se v tom trochu plácám.. Flekatím a nevím, kterou cestu si vybrat??? K.

      Vymazat
    3. no SPF jsem nikdy moc neřešila. nebo řešila, ale vždycky jako součást makeupu nebo BB, nikdy samostatně jako opalovací krém speciálně pro pleť. s těmi mám navíc dost špatné zkušenosti, všechny ty biodermy nebo avene mi na pleti byly dost nepříjemné, lepily a ucpávaly póry. ale letos jsem se rozhodla, že si koupím speciální opalovací krém na obličej... a možná mi pak pigmentové skvrny nenaskáčou. zatím mám favorita v přírodní (balance me), ale ještě přemýšlím, že vyzkouším i nějakou tu SPF50 z asijské kosmetiky. navíc balance me je všude vyprodaný.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...