čtvrtek 28. dubna 2016

3x pro Lulu & Boo Frankincense Regenerating Serum

* koupila jsem na oficiální stránce

Dneska by to mohlo být krátké. A taky to bude krátké. Ale mohlo by to být ještě kratší. Prostě kvalitní směs olejů, to potřebujete, ale pořád je to prostě jenom olej a zázraky na počkání to neumí. Takhle nějak. Ale je tady několik ale, která je nutné vyzdvihnout!



(1) Tak příjemnou nelepivou konzistenci, aby jeden u olejů pohledal. Lepivé oleje jsou zlo. To ale není všechno, konzistence je navíc opravdu lehká a rychle se vsakuje. To je můj problém třeba u arganového oleje, že mi sedí na pleti a prostě tam sedí a čučí a nevsákne se a nevsákne se, i přes všechno to vodové voodoo, co s ním praktikuji. LuluBoo je vsáknutý za max pět minut, bez problémů, jednoduše. Možná to je zásluhou lehkých olejů v základu, především konopného... každopádně takhle pěkně vyvážené a uživatelsky přívětivé složení se hned tak nevidí.

(2) Nad složením navíc někdo asi i přemýšlel. Dalším nešvarem přírodních olejových sér mi často přijde, že to je prostě flákačství. Jo smíchat jojobový s pár éteráčky a trošku ho naředit lehčími oleji, to umí všichni. Co takhle nad tím trošku přemýšlet a tu směs olejů vytunit nejen éterickými ale i dalšími základovými oleji. Třeba jako tady konopným a dalšími. K tomu jsou přidané nejen esenciální oleje, ale i extrakty. A celé dohromady to dělá prostě moc příjemnou konzistenci, která funguje.

(3) A vůbec i na kvalitě záleží. Nikdy jsem tomu v mladším věku až tak nevěřila, že nestačí jojobový olej za stovku. Ale je to bohužel tak, u rostlinných olejů na kvalitě lisování a vůbec kvalitě použitých surovin záleží. U mladší pleti na tom možná až tak nezáleží, ona si dost věcí obstará sama a olej vlastně ani nepotřebuje. Ale čím starší jsem, tím víc prostě kvalitku ocením. Kvalitnější oleje jsou jemnější na omak, lépe přilnou k pleti, mají i lepší účinky. A není to tak vždy, ale často platí, že prostě dražší = lepší.


Taky se mi líbí obal. I celková grafika. Kapátko je funkční a lahvička je pěkná. Pleť je spokojená, nikde se nic neucpává a nedělá neplechy. Olej nanáším v kombinaci s vodou s vitamínem C a opravdu to regeneruje, mírně rozjasňuje, dlouhodobě sjednocuje. Jen to tedy trvá docela dlouho. Zázraky na počkání to neumí. Nic se ale nemění na tom, že tohle je asi nejpříjemnější a nejlepší čistý přírodní olej, co jsem za posledních, řekla bych tak minimálně... pět let zkusila. Mad Hippie, alverde, Saloos, čistý jojobový, arganový, šípkový, Laidbare, Nobilis a nejspíš jsem i na něco zapomněla... LuluBoo je nej (asi ještě spolu s Annmarie Gianni). A taky tak nějak nejdražší.

Bohužel je pravda, že za sérum prostě zaplatíte nějakou tu tisícovku a ještě kousek. Ale značka mívá často slevové akce, já třeba sérum dostala zadarmo k nákupu pleťové masky. A to se už více než dá. Otázkou je, jestli bych si ho koupila znovu. Je to možné, ale přiznám se, že teď si spíš zase počkám na nějakou tu slevovou akci a vyzkouším druhé olejové sérum, co mají v nabídce. Ono se mi nejdřív vůbec nelíbilo, jakože firming a se šípkovým olejem... šípkový olej mi přijde nudný... ale koukla jsem detailněji na složení a asi ho potřebuji vyzkoušet. Protože vevnitř je samozřejmě opět víc než jenom šípek.

4 komentáře:

  1. Co říkáte na míchané směsi od Karla Hádka? Frčím na nich několik let a celkem spokojenost. Někdy se rozmazlím Decleorem, na oleje nedám dopustit. Prostě jsem taková olejovka :) Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. decleor balzámy jsou snad to nejlepší, co jsem na sebe kdy večer mazala. ale hádka moc vyzkoušeného nemám, takže ani nemám názor.

      Vymazat
  2. Na kadidlo nedám dopustit. Měla jsem na zimu z Botanicu hutný krém s ním a nyní lehčí lotion (obojí na noc) a ráno mám vždy vypnutou a naducanou pleť jako po málo čem - a je to právě tím kadidlem. Takže Lulu mě opravdu láká, asi začnu jejich akce sledovat:).Carol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kadidlo mi taky dělá dobře. nejlepší mi přišlo kdysi v Raw Gaia, ale tady v tom oleji je taky bezva.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...