čtvrtek 21. dubna 2016

Co koupit na iHerb: Emtage Beauty

* koupené na iHerb

Článek už mám napsaný pár dní, takže si ho dáme, ale teď koukám na iHerb a nějak se mi to nezdá. Odličovací olej za 26 dolarů? Za tolik jsem ho určitě nekupovala, myslím, že spíš tak za polovinu. To nevím, co se s cenami stalo. Navíc tam mají v nabídce jenom velké balení balzámu, to moje je poloviční a platila jsem za něj asi osm dolarů? Jako jasně, jsem nakupovala, když značka na iHerb přišla, určitě to byly zaváděcí (trial) ceny a možná i s 20% slevou... ale stejně. Je mi teď úplně jasný, že si to asi nikdo nekoupíte, já bych si to za tyhle ceny taky nekoupila, no možná ten balzám jo... tak jdeme na to. A fakt je to náhoda, že zrovna tu 20% slevu zase mají.

Ona vlastně ani ta recenze nebude mega pozitivní. Bude pozitivní, to jo. Ale není to nic, bez čeho byste nemohli žít. Na druhou stranu, ale takových obyčejných věcí, které prostě namažou a prostě odlíčí bez vzbuzování nějakých extrémních emocí, je na na světě tolik... a Emtage Beauty je rozhodně nadprůměrně lepší. Nebo ještě takto, ty účinky na pokožku nejsou prostě zázračné, balzám namastí a namaže, olej odlíčí. A všechno to ostatní kolem se mi líbí až moc.


  • Hodně se mi líbí obaly. Ve všech těch super cool černých, bílých, nebo naopak super barevných obalech s grafikou od šíleného designera... mě ta hnědá tak nějak uklidňuje. Nehledě na to, že balení je sice plastové, ale je to pevný plast, kvalitní, příjemný do ruky a navíc funkční.
  • Líbí se mi i grafika. Vlastně celý ten název, je tam krása, u balzámu je ostrov a exotika a žlutá květina. Prostě za mě fajn. Hodně fajn.
  • Složení není žádný průměr. A tady se dostáváme k bodu, který celkem ospravedlňuje tu vyšší cenu. Ono to složení je totiž strašně zajímavé. Odličovací olej není jenom slunečnice nebo kokos s nakapaným éteráčkem, jak to umí kdekterá bydlenka. Balzám není jenom bambucké s troškou jojobového oleje a zase nakapaným éteráčkem, jak se snaží kdekdo z bydlenek naznačit, že nic lepšího své pleti nedáte. Tady najdete exotiku. Kukui, Cupuacu, Baobab, Kokom... no zajímavé to je.
  • Konzistence jsou tak krásně jemné. Hlavně odličovací olej, ale vlastně ani ten balzám nezůstává v tomto ohledu nic dlužen. To je jako pohlazení, jako ten nejjemnější závan, jako pomazlení a něha.
  • S tím vším tak nějak souvisí asi vůně. Jsou krásné. Exotické, jemné, nedráždivé, ovocno-květinové. Balzám má hutnější základ a v zimě jsem k němu čuchala občas jen tak. Olej má spíš ovocné tóny a úplně mi to evokuje posed pod palmou někde u moře.


Island Beauty Balm
Balzám je hodně mastný. Řekla bych, že i víc než třeba čisté bambucké nebo kakaové. Na druhou stranu je konzistence až měkká, dobře se nabírá a v dlaních tak krásně taje. Vsakuje se hodně pomalu, ale mi to snad ani nevadí. Navíc se tomu dát pomoct, třeba když to nanesete na vlhkou pleť nebo to potom přestříkáte vodou ve spreji. Ale mi to opravdu nevadí, celou zimu jsem hutné mastné máslo chápala jako takovou extra péči každý večer proti vysušování. A taky že jo, docela to fungovalo. Nebudu vám tedy lhát, balzámy Decleor jsou lepší. Na druhou stranu mi tohle přišlo zase lepší než Darphin balzámy, které podle mě nic nedělají. Tohle tak pěkně vyživuje a zjemňuje suchá místa. Jo a taky se tím můžete odlíčit, což jsem nedělala, protože 60 ml... mi na to přišlo líto. Ale odličuje to dobře, takové základní přírodní odličovací máslo, co je třeba stáhnout hadříkem, až na to, že to fakt moc pěkně voní a má takovou hladící konzistenci.
složení: Organic Shea Butter,* Organic Aloe Butter,* Cupuacu Butter, Gardenia Monoi Flower Extract, Kokum Butter, Mango Butter, Coconut Oil,* Arrowroot powder,* Rosehips oil,* Organic Argan Oil,* Macadamia Nut Oil, Kukui Seed Oil, Organic Camellia oil,* Organic Baobab Oil,* Avocado Oil, Essential oil Blend*, D-Tocopherol (Vitamin E) *NOP Certified Organic. Fair Trade Ingredients


Clear Glow
Olej je hustý a hutný. Ale ta konzistence je tak krásná. Výživná, táhlá jako med, se zlatou barvou vlastně taky jako med. Voní. Jemně, lehce, až nenápadně, ale voní. Jako nějaké to exotické ovoce a růže za uchem. Odlíčí všechno. Na první dobrou. Není emulzifikační, takže ho musíte z pleti něčím stáhnout, jen vodou ho neumyjete. Takže stahuji hadříkem a teplou vodou. Ale můžete i kosmetickým tampónkem, pro mě je hadřík snadnější a praktičtější. Na první stáhnutí je všechno pryč. Makeup, řasenka, trvanlivá rtěnka, oční stíny, odolné linky. No a to je všechno, co víc byste ještě chtěli o odličovacím oleji vědět. Vlastně ještě jedna věc, víčko je vyklapávací, takové to, jak na jedné straně zmáčknete a na druhé vyleze otvor, takže ho nemusíte složitě mastnýma rukama šroubovat nebo vyklapávat.
složení: Organic Olive Fruit Oil, Organic Castor Seed Oil, Organic Camellia (Green Tea) Seed Oil, Jojoba Seed Oil, Organic Sunflower Seed Oil, Rice Bran Oil, Macadamia Nut Oil, Sweet Almond Oil, Organic Red Palm Oil, Broccoli Seed Oil, Organic Argan Kernel Oil, Tocopherol (Vitamin E) Oil, Organic Rosemary) Flower/leaf, Sea Buckthorn) Oil, Organic Essential Oil Blend.

6 komentářů:

  1. Hani prosím tě, tak to máš se clem z iherb? Je to z USA takže předpokládám, že se platí clo i dph. Mě tam strašně lákají paletky physicians formula, ale do Prahy na CÚ se mi pro balíček fakt nechce, sice vím, že mi to můžou poslat, ale minule jsem platila přes 3 stovky za blbý přeposlání po ČR, i když jsem měla zaplacenou poštu už z toho eshopu + DPH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, dávám si pozor na částku a objednávám toho málo. za poslední dva roky mi celnice z iherb nic nechytila. většinou kupuji tak kolem těch dvaceti dolarů, raději si dávám pozor, abych nešla přes 24. iherb vyplňují deklarace docela poctivě, dávají tam částku ceny zboží po slevě. částku je dobré si zkontrolovat na celnisprava.cz, i když ani to není 100%, protože oni ten kurz berou podle toho, kdy chytí balíček, a ten kurz se nikde prostě dopředu nedozvíš. takže je lepší nakoupit za míň ve více balíčcích. i se 4 dolary poštovného to pořád vychází levněji než proclívat a platit výpalné. doufám, že jsem to odpověděla dostatečně, kdyžtak se klidně ještě ptej.

      Vymazat
    2. Děkuju moc, ještě bych se akorát zeptala, ta částka, kterou iherb píše, je včetně poštovného? Jako, že třeba zaplatím 19 USD za zboží a 4 za dopravné a píše se částka 19 USD, nebo celková 23(zboží + doprava)? Díky :)

      Vymazat
    3. píšou částku bez dopravy, takže 19. navíc doprava se do toho limitu stejně nepočítá, takže celní pošta by tom měla odečíst, i kdyby to psali s dopravou.

      Vymazat
  2. Máš pravdu, ceny sú trochu vyššie :) Nikdy som nič z tejto rady nemala, ale tiež sa mi veľmi páčia obaly výrobkov. Vyzerajú luxusne - aspoň podľa mňa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jsou moc fajn. ještě jsem našla, že v trials prodávají malé balení toho krému za pár dolarů. tak až se mi bude stýskat, myslím, že bude moje.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...