neděle 3. dubna 2016

Péče o pleť březen/duben

Teď nevím, je to instagram efekt nebo Caroline Hirons efekt, ale každopádně to nemám ráda. Takové ty instagramové fotky nejčastěji noční péče o pleť. Jsou většinou strašně pěkné. Nastylizované, nasvícené, ostré, barevné, s dekoracemi. No a jsou třeba každé tři dny a pokaždé tam ten jeden člověk dá jiné produkty. Já vím, že Caroline Hirons prosazuje takové to, že oblečení nenosíme každý den stejné, tak proč každý den mazat to samé. Že se má pleti naslouchat a podle toho mazat. Ale netvrďte mi, že se pozná efekt nějaké kosmetiky při třeba jednou týdně mazání. Tomu fakt nevěřím.

Jasně, odličovače si střídejme. Třeba i ty čistící mýdla a gely a pěny. A masky, to je jasný, to taky mám každý den jinou. Ale fakt mi netvrďte, že použijete každý den jiné sérum, vrstvíte to do pěti vrstev, takže vlastně pět různých sér a krémíků každý večer, jiných než včera... a přitom naprosto jasně víte, co které sérum umí, co které dělá, co který krém namaže a k čemu to je. Takže jste si to nejspíš přečetli z popisku, něco chytrého o tom vypotili na insta a teď mi chcete tvrdit, že takto to je a nijak jinak? No jsem sledování všech takovýchto účtů o péči o pleť musela zrušit, protože mě to dost rozčilovalo. I když tam měli kosmetiku, co by mě třeba i zajímala. Ale prostě já jim nevěřím a ještě k tomu mě rozčilují... tak nic no.

Tak nějak možná trošku vylívám vlastní vaničku i se špuntem. Že by? Tak co už. Protože já toho mám taky hodně. A taky třeba něco střídám. Třeba ráno střídám mycí gel Isvara s peelingem Origins a maskou Havlíka. No a zbytek, co tam vidíte, na sebe mažu. Takže ano 6 vrstev + oční krém. (To ten můj minimalismus dostává dost na frak. Ale když mám nějakou zkoušecí a chce se mi toho na sebe mazat tolik.) Večer pak střídám odličovače. A pak čtyři vrstvy + oční krém. Masky střídám, ale to není nic nového.

No a v mojí péči se teď budou asi dít docela změny, tak jsem to rychle vyfotila, tam třeba můžete vidět změnu v mýdle Mádara, které je úplně čisté a nově vybalené a přijde na něj řada až dnes večer. Další budou následovat, protože mi toho dost dochází a mám doma nová séra, která už prostě chci vyzkoušet. Včera bylo pozdě!



21 komentářů:

  1. Ja jsem vcera prisla na to,ze uz asi 14dni misto ranni masky mazu krem krasna slecna. Jako bylo mi divny,ze vune nic moc a nejak me to pouzivani netesi,ale nezkoumala jsem to podrobneji. Ja tu masku zapomnela vybalit po cestovani,no co uz. Predvcirem jsem vytahla nove mydlo Faran,ze jako s mletema peckma oliv,rikam si parada,uz mi chybi peeling,ale to ti je takovy struhadlo ostry,to jsem nezazila. Pripomina mi tou ostrosti takove to cerne cistidlo od Lush,to jsem mela sveho casu taky ostre jak cert,ale Faran je mnohem horsi,nesnesu to ani na nohy,ruce. Tak ted premyslim,co s nim,holt asi kos. MEDUNKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medu, zkus s nim myt stetce ;) ja jsem takhle mela fikove s fikovymi zrnicky a cistilo stetce samo jen presmrdlanim ;)

      Vymazat
    2. na štětce jasně. myslím, že to mytí půjde jedna radost.

      Vymazat
  2. Já moc nestřídám, hlavně proto, že je pro mě boj najít pár vyhovujících věcí, ne ještě třikrát tolik na střídačku... Jsem ráda, když mám možnost vybrat si mezi verzí pro sušší a pro mastnejsi dny, to mi asi musí stačit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já střídám tak maximálně léto / zima. a pak tedy když chci vyzkoušet něco jiného, ale moje pleť to střídání tak nějak ani nepotřebuje.

      Vymazat
  3. No, ja jsem se taky docela zazdila a jedine, co jsem ocjotna v peci stridat (ale to myslim po vypouzivani celeho baleni, ne dennne), tak jsou ocni kremy, cistici produkty a olejova sera na veced. Hydra serum od Kimberly mi tak vyhovuje,ze uz mam treti botelu a proste ho za nic nevymenim =D masky jsou jasny, ale treba kremy, to proste nedavam, proto je uz ani nevyhledavam, nekupuju a ani ze vzorku nezkousim (taky vylita vanicka a spunt davno odletel).
    Jo a to Madara mydlo.. Milovala jsem ho a poctive ho pouzivala denne asi rok, nez se vypitrebovalo a zazraky mi delalo a bylo to jedine mydlo, ktere jsem mohla dat k obliceji,aniz by se vysusil,zrudl nebo obsypal. Ale jsem zvedava, co ty na nej, protoze uz jsem si nekolikrat overila, ze mnou opevovane veci ti nic nedelaly nebo nesedly =D jo a pro srovnani, psala jsem o nem i dlouhou recenzi, tak jsem zvedava,jestli se tam v necem shodnem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já si klidně vystřídám, ale spíš proto, že chci, než že by to pleť potřebovala. ale stejně, prostě co mám otevřené, to používám skoro každý den, nechápu tu skincare wardrobe. madara mýdlo si pamatuji, taky jsem ho tenkrát chtěla... a pak jsem ho dostala jako gwp k nákupu a schovávala si ho, dokud nepřijde čas.

      Vymazat
  4. Střídám nejvíc masky, u těch mi to vyhovuje, ale ze sekcí odličovač, séra, oleje, krémy mám otevřené maximálně 3 produkty od každého, obvykle jeden v plné velikosti a další v menší, vzorkové. Svůj podíl na tom mají určitě obavy o výdrž při zachování funkčnosti produktu a taky finanční limity. Mou touhu po střídání to nasytí a zároveň z toho něco o smysluplnosti produktu poznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se právě bojím o vyprchání funkčnosti, takže co mám otevřené, to prostě používám. maximálně na chvíli odbočím k nějakému tomu vzorku.

      Vymazat
  5. Ja nejsem kaskadér. Nikdy si nekoupim stejnou věc dvakrát, ale krome masek a cleanseru vždy v potřebují, nez nacnu neco dalšího. I kdyz na rozdíl od tve pleti, je moje pleť chuda příbuzná...ráno cleanser, tonikum, krem a vecer odlučovač, cleanser, tonikum, sérum nebo olej. Na hulvata priznavam, ze pod oči nic nedavam a někdy si vystacim misto krémů jen se serem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem kdysi nepotřebovala oční krém, ale poslední rok mám pocit, že by to něco pořádného pod oči chtělo. začínám mít občas napnuté oční okolí a působí dost suše. takže oční krém už bohužel potřebuji. (a pořád jsem nenašla ten pravý, hlavně mě vůbec nebaví ho hledat.)

      Vymazat
  6. asi az do takeho extremu nezachadzam, aj ked...mam kozmetiky tak 5 krat viac ako priemerna zena a taky sampon miniem za dva tyzdne. skratka si umyvam vlasy kazdy, alebo skoro kazdy den a rada nanasam naraz velke mnozstvo - aby som nemala vela roboty s rozmasirovavanim po celej hlave. kamosky, ktore si kupia raz za pol roka pollitrovy syoss celkom nechapem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak šampony tam mi to přijde normální. to mám klidně otevřené všechny lahvičky. ale dost mě stresuje, že mi vůbec neubývají, si klidně myju hlavu jednou za týden a šampony se mi v koupelně spíš hromadí. a to si kupuji vždycky to nejmenší balení.

      Vymazat
  7. Ja striedam v podstate vsetko, je akurat jeden jediny vyrobok, ktory nestriedam/striedam minimalne a to Bioderma Sebium zelena voda. Nasla som sice odlicovace, ktore boli ok, ale ziaden tak dobry ako Sebium. Co este striedam minimalne to su opalovaky jedine Vichy vs Bioderma, inak nic :) A ostatne vsetko -minie sa jedno ide druhe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, spotřebuješ jedno a něco nového načneš, to dělám taky. jsem spíš myslela takové ty střídání, kdy máš otevřených 10 krémů a každý večer si tři jiné vybereš.

      Vymazat
  8. Tak já tedy střídám, ale v tom tempu a množství jako má Caroline, tak by mě to zabilo. Pleť se mi během roku mění úplně neskutečně. Takže mám to na čtyři období. V zimě vrstvím a v létě jsem minimalista. Šampony střídám, ale mám jeden a jak končím, jdu dál, to samé gely, mýdla, pěny, u všech mám oblíbence, kam se ráda vracím, ale není to pořád dokola . Mám ale víc odličovacích věcí. Micku, mléko, oční odličovač, balzám a beru, co mi sedí. Teď balzám, ale na podzim jsem sjela na jednou v kuse skoro celé mléko a sedělo to. Denní krém na obličej mám jeden, většinou, max nějaký jiný lehčí apd . Vymažu a jdu dál. Někdy se vrátím k dobrému kousku časem. Jediné čeho mám rozdělané fakt více, tak oleje. Tam kombinuju a střídám. Občas se stane, že mám přelom a mám víc věcí současně jako teď konec zimy a otepluje se. Ale ve výsledku to pořád není ten kolotoč jako u Caroline. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si myslím, že tempo jako CH si může dovolit akorát někdo s bezproblémovou pletí. ale pokud jsou prostě produkty, které jsou potenciálně nebezpečné (ať už akné nebo alergie nebo ekzémy nebo citlivá pleť)... no tak střídání je špatné. třeba zrovna teď se mi sešlo, že jsem začala používat nové mýdlo, tonikum a sérum... no a osypala jsem se a úplně mě to včera večer rozhodilo, že nevím, z čeho to je. a dost možná to je jenom ze stresu posledních dvou dnů.

      Vymazat
  9. Ahoj, máme podobné hobby.... Caroline H, amodelrecommends, Viviannu a Lilly Pebbles sleduji uz dlouho a poctivě jsem shlédla všechny videa neboť taky dost střídám skincare, acid toners, sera, krémy atd. A musím říct, že právě caroline vůbec nemá bezproblémovou pleť. Tedy, nemá ji nikterak hroznou či aknoźní, ale ne "perfect". Hlavně v partiích jako v místech kde patří zdravíčka. Má ji dost hrubou, a proto střídá ty kyseliny a to dost nešetrným způsobem. Je příjemně odvážná, když se ukáže ráno nebo po nějaké akci jak vypadá, a to je tedy nic moc. Přesto ji žeru a dost věcí už mám doma a další se chystají, hlavně tolik opěvované " Kate Somerville, Drunk Elephant, Dr dennis Gross etc...
    Pokud máš zkušenost, písni...
    Výše zmiňované produkty stojí dardy, ale když jsou tak úžasné :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě tedy drsná pleť není problém. nebo jasně, člověk to řeší a někdy to je lepší a někdy horší, ale drsnou pleť mám taky a s kyselinama opatrně nemusím a můžu je střídat, ale k tomu mám i spoustu dalších problémů. takže na sebe prostě nemůžu namazat cokoliv jako CH. ono je rozdíl mezi perfektní pletí a bezproblémovou pletí. a podle mě CH řeší jako problém akorát stárnutí a tu jemnost. jinak z od ní opěvovaných značek mám vyzkoušeno Sunday Riley (nicmoc), Dennis Gross (jen ve vzorku - nicmoc), Pixi (nej)... a nejspíš ještě něco, ale moc ji v poslední době už nesleduji, takže už nevím co všechno.

      Vymazat
  10. Od Dr.D.Gross mam 3 veci( dovez.z USA) ale da se zo sehnat i z Uk. Nejlepsi bylo ocni serum, ted stridam Vitam.C olej s peptidy, taky dobry a to Brighteninh serum s Ferulic acid, nejak nevim....
    To Pixi predpokl.ze mas Pixi Glow tonic....? Je to vazne takova pecka?�� Ja pouzivam od P.T.Roth 20% peel pads, glycolic acid etc... A jsem moooooc spokojena....
    Uvazuju o tom Pixi...
    Resim ted SPF, a cekam na balicek od Dr. Marco Lens: Zelens SPF 30.....
    Nejaky tip na osvedceny SPF, nemyslim ted normalni krem s SPF..... Ty kyseliny plet trochu stencujou takze i ja resim " pigmentaci", ale plet se mi fakt po vsech tech tipech od Britsk. Skinguru zlepsila. Zadne akne, nic, parada.Tak o 80 %��... Az na ty fleky..... A ted leto��....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pixi glow tonic je pecka, lepší než alpha-h. opalovací krém teď vybírám jaký, hodně mi vyhovuje balance me a pak ještě mychelle, objednala jsem si ale i vzorky z asie s spf50 (hlavně proto, že opravdu chci plné balení balance me a ono je všude vyprodané, tak abych se zabavila zatím)

      no a jinak musím říct, že tipy od CH měly na mou pleť skoro až nulový účinek, jako já jsem většinu těch věcí dělala ještě před ní... a jí doporučované produkty mi dost často třeba ucpou póry. vlastně mám takový pocit, že pixi je jediný úspěch, jakože fakt úspěch. a i tak se mi občas nějaký ten pupínek udělá. no rozhodně pixi doporučuji.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...