pátek 13. května 2016

Siddhalepa mýdlo Neelayadi na vlasy

* koupené na biooo.cz (tam najdete i složení)

Tohle mýdlo je vlastně takový šampuk na vlasy. Až na to, že je úplně jiný než ty šampuky od Lushe. Zaprvé je opravdu čistě přírodní, nejsou tam ani sulfáty ani ty přírodní sulfátové alternativy, jen zmýdelnatělé oleje. Zadruhé je opravdu hodně výživné, ale zároveň vysušující. Vlasy umyje dobře od všeho možného, ale částečně je obalí a zatíží. Zároveň ale přidá objem, objem v délkách a v tlustotě culíku. Přidá ale objem i u kořínků, které jakoby natuží, zvedne a udrží v tomto tvaru minimálně jeden den. Pokud máte mírně vlnité vlasy, tak mýdlo zvýrazní vlnky, definuje je, udrží je celý den. Celkově vlasy v délkách obalí, lesku dodá jenom trochu, zatímco kořínky spíš vysuší, zvedne od hlavy a pomáhá udržet tvar účesu, navíc i podle mě zpomaluje maštění vlasů. Alespoň tak to funguje na mých dlouhých přirozeně jemně zvlněných a naprosto normálních (nejsou mastné, ani poškozené, ani suché) vlasech. Zní to jako zázrak co?


Kde je tedy ten háček? Nejspíš v tom, že pocit ve vlasech nic moc. Jo na pohled jsou vlasy boží. Ale na dotek? Skoro až mastné, zacuchané, těžké. Objem je skvělý, ale na dotek na těch vlasech něco je. Pokud máte zkušenosti třeba se shikakai nebo dalšími přírodními mýdly na vlasy, tak to je přesně ono, ale o dost výraznější. S tím souvisí to, že vlasy nejdou rozčesat. Nebo třeba jdou, ale špatně. Vytvoří se z nich jeden takový chumel na pohled krásných vlnek, na druhé posouzení vlnek zamotaných do sebe, křížem krážem a kolem dokola. Vlasy nejsou hladké, nekloužou a rozčesat to jde hodně špatně. Navíc na hřebenu zůstává docela hodně bordelu, takového vlasového prachu smíchaného se zbytky asi oleji z mýdla... no nic moc.

Takže za mě? Třeba pro jemné řídké vlasy to musí být super. A i já s hustými dlouhými vlasy jsem objem od kořínků a definované vlny, co vydržely celý den a někdy i ten další po mytí, milovala. Líbilo se mi, že jak jsem vlasy ráno dala, tak zůstaly do večera, a ten objem u pěšinky byl boží. Na druhou stranu to není moc na pravidelné používání, musela jsem střídat s dalšími šampony a ono vůbec třeba třetí den vlasy už umýt, protože mi přišlo, že se v nich v délkách jen hromadil další bordel a hřeben jsem myla každé česání. Navíc mi mýdlo docela rychle ubývalo. Ale ty vlny a ten objem... fakt BOŽÍ.

Tématicky sem dám ještě fotku úplně jiného mýdla, ale vězte, že to vlasové vypadá úplně stejně. No a to je pro dnešek vše.


7 komentářů:

  1. Ked som zacala s prirodnou kozmetikou, cela nadsena som sa vrhla na tieto mydla na vlasy a cakala som zazrak.
    Ale! Na moje huste vlnite vlasy to absolutne nie je vhodne, ten pocit ulepenych vlasov a usadzanie prachu mi neskutocne vadili. Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně rozumím. mi ten pocit většinou taky vadí, ale zase se mi líbí ten objem a že mi drží účes... takže občas použiji mýdlo na vlasy ráda.

      Vymazat
  2. Celá století se vlasy myly mýdlem, celá století se vědělo, že je to nevhodné, vymýšlely se způsoby, jak tento vliv mydla na vlasy obejít , proto to proplachování octem, mytí vlasů žloutkem, kyselým mlékem..Šampon byl velký skok, co se týče péče o vlasy. Toto je jen klasické mydlo , není ničím lepší, než jiná. Ani Indky tím vlasy moc nemyjí, odhaduji. Toto je přesně případ, když se vydělává na naivitě spotřebitele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... zas tak špatně bych to neviděla, vím minimálně o dvou lidech, kterým zrovna tohle mýdlo vyhovuje. navíc třeba extrakt z indiga mi přijde hodně zajímavý... a vlastně proto jsem to mýdlo chtěla vyzkoušet i já.

      Vymazat
  3. tuhé prírodné šampóny som skúšala, ale mne akurát mastili vlasy - to je ten nadbytok nezmydelnených olejov aby šampón nevysušoval (hoci tak niekedy na pohľad nevyzerali, presne ako píšeš, pocit vo vlasoch že tam niečo ťažké mastné je, a ani nehovorím o bordeli na hrebeňoch a hlavne v kančáku. Bohužiaľ to nie je nič pre mňa aj keď väčšina úžasne vonia a vydržia strašne dlho (pre porovnanie 250ml šampónu spotrebujem za 1.5-2 mesiace, tuhé vydrží podľa veľkosti aj pol roka). Asi pol roka som to s nimi zas a znova skúšala, ale nepomohlo nič.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a inak Natural Being čistič na normálnu až suchú pleť (mliekovitý) bude super hlavne na tú suchú, zanecháva ochrannú "vrstvičku" po čom sa nemusím ani krémovať, čistič na normálnu až mastnú (priehľadný gel) je viac vysušujúci, nezanecháva na pleti nič a je zatiaľ celkom dobrý, ale Acorelle gel pre deti bol lepší, akurát nevoňal nič moc. A konečne mi došlo ako obe čistítka voňajú. Presne ako čaj Nimba od Everest Ayurveda :D možno tak voňali aj tie krémy čo si skúšala, krém na ruky vonia o niečo inak, dokonca som si na tú vôňu už zvykla a ako som ho nebrala so sebou domov tak mi až chýba :D ale rovnakú službu spraví aj krém od Alverde (a nestojí 12 libier)

      Vymazat
    2. lol. to já jsem začala používat pravidelně ten tonizační gel od natural being... a taky mi to moc nevoní, přišlo mi to bylinkové, ale čím častěji to používám, tím víc mi to přijde jako nějaká dezinfekce. krém mi tedy voněl o dost líp.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...