sobota 11. června 2016

Nedávné nákupy v drogérii

Stala se mi taková nemilá věc. Moc často to nedělám, protože většinou to stejně přináší jenom zklamání. Stejně tak i tentokrát. Zklamání se dostavilo ve více podobách. Byla jsem nakupovat v drogérii. Nějaký ten šampon, sprchová pěna a opalovací krémy. A jak to tedy dopadlo?


V prvé řadě jsem potřebovala opalovací krémy na tělo. Chtěla jsem olej Acorelle, ale pak se na poslední chvíli ozval strýc ze Skotska a já se rozhodla ušetřit a jít do kvalitního matroše pod stovku.

Sundance SPF15 sprej s karotenem ve světle těch dalších zážitků není úplně špatný. Pěkně mi voní. Trošku hůř se aplikuje z lahvičky, nejdřív nejde víčko sundat, pak to jde ztuha i s pumpičkou, pak zas nejde víčko nandat. Ale samotný krém jako takový je fajn. Lehce se roztírá, má mírně nažloutlou barvu, na pokožce nelepí. Proti spálení ochrání, jestli i nějak urychluje opálení... tak to zatím neposoudím, ještě jsem se cíleně neopalovala, mažu se jen tak, když jdu ven. Problém byl ovšem ten, že jsem potřebovala i vhodný krém pro děti. A tento má fakt tužší pumpičku... tak jsem jim raději koupila něco speciálnějšího. I koupila jsem...

Sundance SPF30 opalovací sprej pro děti a někde se tedy stala chyba. Tohle je něco opravdu otřesného. Zaprvé to vůbec nejde ven. Jako je možné, že to je schválně jako pojistka proti dětem. I tak bych ale předpokládala, že pokud je opalovací krém určený pro děti, tak ho třeba můžou i děti, minimálně ty odrostlejší, samostatně používat. A ono ne. Jako aby se to dostalo z rozprašovače ven, tak já musím vyvinout sílu dvou mých slabých netrénovaných paží. Vidíte ten nepoměr? Musím to mačkat dvěma rukama. Chybí mi ruka, do které to vymáčknu. Takže řešení? Postavím si děti do řady s nastavenýma hrstičkama a postupně jim to tam mačkám. Neskutečně otravný proces. Nojo, ale pořád není vyhráno. Když se to pak namaže, tak zadruhé to jakože i dost lepí. Dětem to podle všeho nevadí, ale no... jak to říct... si k nim po namazání moc důvěrností raději nedovoluji, by se na mě přilepily. Prostě propadák největší. Dětem se líbí, že to je barevné, takže mi ještě nedovolily to vyhodit sakumpikum, ale spokojeně šťastně až do smrti spolu fakt nedáme.


Balea sprchovací pěna je asi fajn nebo tak něco. Jen tedy nějak nechápu, jak si z toho všichni učůrávají blahem, že konečně, konečně letos, je v drogériích něco jako ty proslulé pěny od Rituals. Když jsem si podobnou pěnu jako letní limitku kupovala už před dvěma lety a možná ještě dřív. No ale možná... prostě si toho nevšimly... nehledě na to, že tahle letošní varianta má takové menší dva problémky. Zaprvé voní dost slabě a vlastně i dost nezajímavě a tuctově. Předchozí léta na tom byla voňavě určitě lépe. A zadruhé je konzistence pěny špatná. Chudá a nebohatá. To zamícháte a pěna pifpafpuf a je to pryč. Si pamatuji, že loni i předloni jsem tyhle sprchové pěny používala jako sprchový gel a rovnou i na holení a bylo to tam pořád. Krémové pěny na rozdávání. No tak to letos nehrozí. Vůbec to nemá krémovitou konzistenci, co vydrží. Prostě to spíš nevydrží a tohle je rozhodně zklamáním léta.


L’Oréal Extraordinary Oil jsem si koupila kvůli jednomu takovému instapostu a jako není to úplně marné, ale vlastně jsem zklamaná. Vůbec to nevoní. To nemá skoro žádnou vůni, jen takovou slaboučkou, nenápadnou, která je pak spíš květinová než Tradition de Hammam od Yves Rocher. I když asi jo, ve vlasech to není úplně špatné, mám je tak nějak hladší... ale stejně. Jsem zklamaná.

Garnier Fructis Densify by měl být takový sourozenec od L’Oréal Fibralogy. Tu řadu miluji, protože dělá to, co slibuje. Hustší vlasy. A Garnier by měl být to samé, jen prostě voňavější a ovocnější. No to asi jo, ale stejně mi přijde, že ten zhušťující efekt ve vlasech to nemá. A že prostě příště chci zase Fibralogy.


Takže to máme pět nákupů z drogérie a vlastně ani jednou to není vyloženě úspěch. Jasně šampony spotřebuji, opalovací krémy taky, protože ten strejca ze Skotska je moc lakomý pro nákup něčeho jiného. No a s pěnou je sice sranda, ale vůbec mi nebude vadit, když to vezmou do rukou děti a uvaří si z toho nějaký ten lekvar, líto mi to fakt nebude. Takže asi tak, nakupovat v drogérii se prostě fakt vyplatí. Nebudu tam chodit, nebudu tam chodit, nebudu tam chodit... opisuji si stokrát do deníčku.

19 komentářů:

  1. ja som včera kupila sprej 20 a sprej po opalovaní.hned ako som prišla domov,slnko skočilo za mrak a bol pokoj.potrebujem synovi nejaku 30,ale ako čítam tak radšej nie v spreji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jsem chtěla něco, co půjde snadno namazat a zvládnou to děti samy. se příště na nějaké inovace a spreje vykašlu.

      Vymazat
  2. Já jsem od L’Oréalu zkoušela Elseve Nutri-Gloss Luminizer (pro oslnivý lesk) a byla z něj zklamaná - zatížené splihlé vlasy se suchými konečky, žádný oslnivý lesk, špatně se z vlasů smýval. Od Garnier jsem měla Fructis Oil Repair 3, po kterém mi pro změnu vlasy padaly. Z drogerie mám momentálně nejraději Pantene Aqua Light, který vlasy umyje, ničím neobalí, nezatíží, nechá je vzdušné. Sprchovací pěna Balea mě určitě láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z drogerie mám asi nejraději právě fibralogy, protože mám po něm fakt tlustší culík. a jinak mi to je asi jedno... no a ta sprchovací pěna? tak alespoň není drahá.

      Vymazat
  3. A sakra ...pěnu jsme včera koupila, všude byly jen dobré recenze...no tak to jsem teď zvědavá jak sedne mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale jako já proti ní nemůžu říct vlastně špatného nic. jen prostě bývala lepší, krémovější a nadýchanější a voňavější. no a když to porovnám s rituals, tak ten je ještě o kousek lepší. (ale tedy i dražší)

      Vymazat
  4. Sundance mám ráda, ale po pár dávných propadácích se stříkadly - teče to, lepí to, následně - ucpe se to a buď tonetece vůbec nebo všude, vybírám vždy jen tekutější voňavá mléka - očuchám hned u regálu, letos spokojenost. A když nemají Alverde masky, vzala jsem už jen osvěžovač WC pomerančový květ :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám sundance ráda a půjdu příště do normálního krému. jsem se bála, že bude moc hutný a bude se to dětem špatně rozmazávat... to jsem si fakt pomohla se sprejem to jo.

      Vymazat
  5. Tak sprchovou pěnu měla už víc než deset let zpět Nivea v sortimentu, dala se koupit normálně koupit v české drogerii a asi mě bavila víc než některé od Rituals, ale stáhli ji z prodeje, prý nebyl o ten druh výrobku zájem :)) škoda, dneska lidi čůrají z Balea, nebo kupují lehce přepálený Rituals no...
    Šampón z drogerie byl fajn Alverde s hennou - bohužel klasika - je zrušený, Fibrology je fajn, ten s oleji mi nijak nevoní, takže jsem nekoupila.
    Z drogerie mám za poslední dobu objevů málo, ale rozhodně maska od Lee na růst vlasů je funkční za mě. Vůni jako parfém Angel zas tak neocenitelním, ale třeba zbytku okolo se líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem k lee čuchala, ale mi to jako angel nevoní... nevím, kde se stala chyba. tak jsem to nekoupila no. a náhodou tyhle balea pěny bývaly fajn, mi přijde, že je kupuji už druhým nebo třetím rokem, jen ta letošní je nějaká ošizená.

      Vymazat
  6. Já se přiznávám, že na nějaký cílený opalovací faktor kašlu už pár let. Neopálím se s ním, neopálím se ani bez něj, mažu se suchým olejem Monoi de Tahiti od YR (který je shodou okolností zařazený i v opalovací kosmetice, což jsem netušila, já ho kupovala kvůli počuchu) a zatím ok. Ale dodávám, že se v parném létě odhaluji maximálně po ramena, plus tedy dekolt. A loni jsem takhle chodila v těch největší vedrech, natěšená, že se konečně opálím a ono nic. Chytla jsem barvu asi tak, aby se neřeklo, a okolí to komentovalo slovy, že už aspoň nevypadám na umření. (Aristokratická běloba je fajn, ale když je jeden k tomu dozelena, tak nic moc.)
    A když už se teda rozhodnu, že si něco opalovacího koupím, tak je to furt jedno a to samé: strašně to lepí a nevstřebává se to. Ať je to, co je to. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si musela něco koupit, protože jsem si spálila výstřih, tak jsem se rozhodla být odpovědná a s opalovacím krémem.

      Vymazat
    2. Au, tak to je nepříjemné a chápu.

      Vymazat
  7. Nejvíce mě zaujala pěna. Šampony v drogérii po řadě neblahých zkušeností nekupuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ti nevím, mi ta pěna fakt přijde oproti minulosti ošizená. na bohatosti, na krémovosti, vlastně i na vůni.

      Vymazat
  8. ak samoobsluzny opalovak na deti, tak z lidlu! teda aspon ja som velmi spokojna - vyzera to ako postrekovac na kvety :D (chapeme sa, vsak?), rychlo to vsiakne, nelepi, vari je to aj nejako vodeodolne a decka sa mi nespalili
    a densify mam ten puder v spreji ci co to je, robi to pekne vybuchnute vlasy, len na druhy den ten pocit nemam rada, takze radsej pouzivam slany sprej
    no a ked uz sa tu vykecavam... baleacky sampon a kondis na vlnite vlasy je tiez fajn, malej sa kedysi tocili vlasy, teraz, ako ich ma dlhe a tazke sa narovnali, ale kondis jej ich zase zvlnil, ma krasne rulicky, takze za mna spokojnost
    a tiez mam rada balea pilingovy krem s lavou, ten je fajne draplavy ale nedoskriabe mi tvar ako napríklad marhulove pilingy. ako bol minule vypredany, prepadla ma panika, ze ho prestali vyrabat! nastastie nie
    zvysok nákupov v drogerke je ciste spotrebny material a nijako ma nevzrusuje ziadnym smerom. ci mam male naroky? :D
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a zrovna ten z lidlu jsem chtěla koupit. poprvé jsem ho tam nechala někdy v dubnu... jsem si říkala, že je na to ještě brzy a nějak se mi prostě nechtělo. podruhý někdy v květnu jsem ho zapomněla koupit, fakt jsem to měla v plánu a zapomněla jsem. no a potřetí jsem se spálila, tak nebyl čas na hrdinství, my máme zrovna lidl docela daleko a koupila jsem první v drogérii pro sebe a hned potom i ten dětský. chyba no, teď už to vím.
      jinak ani mě moc drogérkové nákupy nevzrušují, to je vždycky spíš taková nutnost...

      Vymazat
  9. nemůže být ta dětská verze nějaká divná? nebo vadný kus? já bych to nevzdávala... koupila jsem na zkoušku ten sprej SPF 30 (sport-ten mi trošku příliš voní, tedy nevoní) a jsem tím nadšená... už mám i poopalovák, SPF20 a malou verzi do kabelky... stříká to krásně, víčko drží i když ho jen tak hodím do kabelky... prostě láska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem nad tím přemýšlela, že je prostě ten aplikátor rozbitý... ale nechce se mi úplně vyhazovat další stovku za něco, co možná - možná ne bude fungovat. příště koupím obyčejné mlíko, jinak ale sundance mám docela ráda. (jinak ten karotenový SPF15 mi voní)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...