neděle 3. července 2016

3x3 do léta

Taky vždycky, když něco dokončíte, když po dlouhé době máte něco hotovo, když máte pocit, že jste právě dosáhli svého cíle... ztratíte jakoukoliv motivaci k jakékoliv činnosti? No jo, jsem líná. To se asi poznalo na mé velmi produktivní aktivitě tady online a vlastně i hned vedle offline. Mi se tak nechce. Už dva týdny. Jsem prostě ty prázdniny vyhlásila trošku dřív. Ale to dáme, to se prostě nějak vstřebá a je čas začít něco dělat. Takže jaké jsou moje oblíbené na začátku července? A jaké oblíbené jsem si přinesla z minulého léta?



Něco z dekorativky

(1) Guerlain Carousel Meteorites
Jsem je honila, až jsem je dohonila. A protože přišly i k nám, tak je můžete honit taky. Abyste věděli, proč to vůbec honit... tak tohle jsou ideální, možná až nejlepší kule pro studený světlý odstín pleti. Ano barví, ale tak, že dodávají pleti barvu a šťávu. Ano jsou růžové, ale přirozeně růžové pleti to prostě nevadí. Naopak ta růžová v kulích stáhne z pleti šedivý a unavený podtón, zatímco zvýrazní přirozený růžový tón. A navíc jsou opravdu minimálně třpytkaté. A jsou krásné, zvenku i zevnitř.

(2) Minerální makeup
Na fotce je samozřejmě můj starý dobrý věrný JMP a WTM, ale na tom vlastně až tak nezáleží. Prostě ty minerální makeupy jsou v létě nejlepší volba. Já na to občas zapomínám, hlavně při delším používání mmu mám vždycky pocit, že mi chybí krémová a výživná konzistence. A taky že jo. Navíc v dnešní době je možné najít dobrý přírodní makeup i tekutý. Ale pak se do toho zabředne a hledá se přírodní, s ochranným faktorem, aby navíc vydržel v horku... no a takový není. Tak to je přesně ten čas sáhnout po minerálním, aby vám to ukázal, že prostě volba je v horku jasná. Vydrží nejlépe a nejhezčí. Na pleti vypadá přirozeně, neviditelně a navíc se mi při pocení nesráží, ani třeba na nose pod slunečními brýlemi.

(3) Etude House Fresh Cherry Tint
Na eBay už mají jiný obal, ale to bude to samé. A taky je to fajn. Pigmentace není přehnaná, na rtech se ukáže jen nádech, ale to je u korejských věcí na rty normálka. Zrovna teď se mi to fakt líbí, vytváří na rtech až takový lehký ombre efekt. Ve šťavnaté oranžové. Loni jsem to ráda používala spíš na tváře, ale letos rty vedou. Líbí se mi líbí.



Něco z péče

(4) Emtage Beauty odličovací olej
Se tak ráda odličuji olejem. Husté, jak pohlazení, neuvěřitelně příjemné. Musí se stáhnout vatou nebo hadříkem, ale nevadí mi to. Protože odlíčí cokoliv na první tah, rychle a bez vysušování. Dokonce je hodně fajn i během horkých dní. Mám doma ještě odličovací čistící krém a raději sahám po tomto oleji. I v horku a ještě větším horku. Tento navíc tak krásně voní.

(5) Living Nature Toning Gel
Však jsem to říkala už v recenzi. Tenhle krém/gel bude fajn v létě. A taky je. Jsem měla v posledních několika týdnech docela smůlu na jakékoliv jiné krémy a vždycky jsem si plná radostného očekávání namazala... a po třech dnech se osypala. Takže je to jasné, já prostě zůstávám jenom u tohodle lehkého gelu. Na kterém je nejzajímavější to, že má konzistenci jak aloe vera gel, ale přitom v tom žádný aloe není. Ale #jevtomMED.

(6) Palmer’s Cocoa Body Scrub
Ať si říká, kdo chce, co chce, já mám Palmer’s ráda. A tento peeling mám snad už potřetí. Proč? Krásně voní. Jako čokoláda. Je docela drsný, jako já bych ho ráda ještě drsnější, ale i tohle se dá, vzhledem k tomu, že jsou tam pevná zrníčka a ne cukr nebo sůl, co by rozpouštěly. Konzistence je skoro až tekutá a vypadá trošku jak zmrzlina s kousky čokolády. A taky to tak voní. No tady není co řešit a nejspíš to není moje poslední balení.




Něco z loňska

(7) Acorelle proti zarůstání chloupků
Tohle je jediná věc, co mně kdy pomohla proti zarůstání chloupků. Opravdu to tak o 50 % minimálně zabránilo zarůstání. Tohle balení jsem měla loni a na podzim jsem si nové nekoupila, protože prostě zima a dlouhé kalhoty a punčochy, že ano. Ale teď už asi měsíc přemýšlím, že bych nové balení fakt uvítala. Jako peelingy fajn, jasně, ty kávové, co teď mám, taky... ale stejně tomu zarůstání chloupků nepomůže nic... kromě Acorelle.

(8) Dermacol samoopalovací krém
Tento samoopalovací krém jsem taky kupovala minulé léto a používala ho. Já zase nemám až tak velkou spotřebu samoopalovacích krémů, takže mi samozřejmě vydržel i na letošek... a nevadí mi to. Barvu dělá hodně lehkou a nenápadnou, ale dobře se roztírá a fakt pěkně mi voní. Krémově s kapkou citrusů. Prý by to mělo vonět i po čokoládě, ale tu já tam úplně necítím. Tak nic.

(9) Deep Steep chladivý peeling Sugar Cane Food Scrub
Trošku zvláštní zážitek. Nemám peelingy Deep Steep moc ráda (hlavně, že mám doma ještě další jeden). Jsou cukrové, hodně jemné, hodně rychle se rozpouští a jsou na mě málo drsné. A po použití nechávají pokožku mastnou, což je jasně dobře, ale možná až moc. Tohle je ale peeling zvláštní v tom, že opravdu chladí. Nezdá se to, ve sprše je to normální peeling. Ale pak vylezete, utřete se, chvilku počkáte... a najednou je vám zima na nohy. Fakt že jo! #jevtomMÁTA


11 komentářů:

  1. Zrovna jsem se dozvěděla, že mi tyhle Meteority koupil přítel. Ještě než jsem začala googlit tak mě napadlo mrknout k tobě a co nevidím, hned první příspěvek je o nich. :-) Nejdříve jsi mě potěšila, než jsem narazila na informace o studentém podtónu pleti a sakra.. A teď když koukám na swatche tak dvakrát sakra.. A zas jako tvářenka budou slaboulinké, že? Ještě si chvilku počkám, než je budu mít u sebe, proto se tak nedočkavě ptám. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na můj vkus je to jako tvářenka opravdu slabota. a trošku bych se bála, že na teplé pleti to bude vypadat jak prasátková růžová. ale nevím, to asi budeš muset opravdu zkusit na vlastní barvu pleti...

      Vymazat
  2. Body scrub od Palmers bych ráda zkusila, ještě jsem nic takového neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on není ani drahý, do dvou stovek se v přepočtu vejde. takže klidně do něho!

      Vymazat
  3. Já si pořád říkám, že bych kule nikdy nevyužila, ale tyhle zní podle popisu moc fajn. :) Zaujaly mě i oba peelingy, Palmer's a Deep Steep. Jsou ta zrníčka v Palmer's biologicky odbouratelná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kule jsou mega fajn. palmers má v sobě drcené skořápky, asi vlašských ořechů, jestli si to dobře pamatuji, nebo prostě nějakých ořechů.

      Vymazat
  4. Já si ted minerální makeup hrozně oblíbila a pořád bych zkoušela nějaké nové. Meteority mě nikdy moc nebrali.. ty kuličky mi připomínají perly z Avonu, které kdysi používala mamka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě zase meteoritky berou. a se musím přiznat, že perly od avonu jsem nikdy neměla.

      Vymazat
  5. U Guerlain Carousel Meteorites mě akorát mrzí, že to jsou perly. Moc ráda bych to zkusila, jsem na korejské "tvářenky" skoro úchylná, ale co fakt nemám ráda, je tahle kulatá forma :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kulatá forma mi taky kdysi vadila, ale když vidím na pleti fakt pěkný efekt, tak se s ní tedy smířím no.

      Vymazat
  6. Hodně z toho taky používám a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...