čtvrtek 7. července 2016

Havlíkova přírodní apotéka: BIO ranní maska čistící 3-minutová

* koupené na oficiální stránce u Havlíků

Takže na úvod pár věcí.

(1) Mám to napsané už asi rok. Od té doby, co jsem si masku koupila a s nadšením začala používat. Pak mi to trošku neštimovalo, ale všichni o té masce furt básnili, tak jsem se rozhodla sepsat všechny svoje první a druhé a třetí dojmy a zamyšlení... a pak jsem to nikdy nepublikovala. Ta maska totiž fakt nic nedělá, ze mě to rozhořčení vyprchalo a vlastně mi to bylo dost jedno. Prostě nula od nuly pojde ... a článek zůstal zapomenutý v konceptech. No ale tak na tu oslavu, že jsem to konečně spotřebovala, si přečtěte, co jsem před rokem vymyslela.


(2) Jsem se zase úplně hloupě nechala strhnout naprosto stupidním hypem, o kterém jsem hned od začátku věděla, že to je naprostá blbost a že tahle maska si už ze své podstaty, složení a vůbec marketingové prezentace takový hype nezaslouží. No ale stalo se, podlehla jsem a koupila.

(3) Ať se na mě nikdo nezlobí, ale ranní čistící maska je blbost. Už nevím, kde jsem to četla, na ofiko stránkách to není, takže to muselo být u někoho na FB nebo blogu nebo Instagramu nebo někde... ale prostě pleť fakt není nejšpinavější ráno. Však večer jste to odlíčily, umyly, šly spát a ráno se probudíte špinavé? Fakt jo? A to spíte v bahně? No dobře, přiznávám, že asi nějaké to pleťové sébum a vůbec mastnotu asi na pleti mít ráno budeme. Ale to fakt stačí umýt čistou vodou. Fajšmekři použijí něco jemného lehce čistícího, protože víc toho netřeba. No prostě už jenom ten fakt, že nějaká nečistota zůstala na pleti, večer jste ji neumyly, protože se schovala (a to jakože kam?) a ráno znovu vylezla, mi přijde fakt divný. Se potom asi večer odličujete a umýváte nedostatečně.

(4) Další věc už mají napsanou na ofiko stránkách, neboli cituji:
Už jenom ten pocit, že pleť je takové sítko nebo spíš lokál s lítacími dveřmi, kterými přes den propadnou různé sajrajty, a v noci ty sajrajty zase vypadnou ven, aby mohly přes den zase zapadnout... no já nevím, nejsem doktor, už vůbec ne dermatolog, ale přijde mi to trošku k smíchu. A jak jako jsou nečistoty vylučované na povrch? To je zase ta prokletá detoxikace, kterou slibuje dneska kde kdo. A vůbec už ten proces, jednou dovnitř, podruhé ven, potřetí ještě jednou dovnitř a teprve potom se udělají vrásky? Nebo jak to tedy je? Prostě blbost. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale marketingová blbost. Hlavně tam strčíme radikály, znečistění a vrásky, na to holky uslyší.

(5) Další věc. A k čemu to tedy ta maska je? Proti vráskám? Nebo proti pupínkům? Jako ono se to asi málo ví, ale čistící maskou vrásky neporazíte!

(6) Navíc ranní čistící maska je fakt blbost. Zopakuji to ještě jednou: blbost. Pokud má maska opravdu čistit póry a účinně, tak většinou musí vniknout do pórů a tam to vyčistit. Nepochybuji o tom, že dobrá maska zvládne vyčistit i za tři minuty. Spíš mám problém v tom následujícím. Vy si totiž sice expresně vyčistíte póry, ale potom ráno spěcháte, takže na to dáte krém, makeup a další líčení. Jo makeup dáte na tu v podstatě mírně podrážděnou pleť z toho čištění... copak se s pórama asi tak stane přes den? Navíc podle Havlíkovi logiky to ani večer neumyjete. No nevím, asi posuďte sami, co na té logice ranní čistící masky sedí a nesedí.


Takový byl můj názor před rokem. Ranní čistící maska je blbost a myslím si to pořád. Zní to pěkně, věřím, že peníze z peněženky to umí vytáhnout, ale prostě to není pro mě. Tak jsem se potom postupně oprostila do toho, že ranní... a zkoušela to večer, ráno, odpoledne. Taky jsem zapomněla, že tříminutová, měla jsem to na sobě pět minut, půl hodiny, dvě hodiny. A prostě mi to nic nedělá. Takže kdybych to měla shrnout: není mi sympatická prezentace a samotné zaměření produktu a nepozoruji při používání žádný efekt. Samotný produkt jako takový... asi proti němu nemám námitky, prostě bílý krém s lehkou konzistencí, co má osvěžující bylinkovou vůni... a naštěstí mi ani neucpal póry (protože to se prý taky stává), i když jednou z hlavním ingrediencí je glycerin a na ten jsem dost citlivá. Potřebuji to znovu? Rozhodně ne, pro mě je mnohem lepší investice do Himalaya Herbals peelingu, který vlastně funguje jako čistící osvěžující ranní blesková maska lépe a ještě lépe.

31 komentářů:

  1. Ahoj , pěkná recenze. Já ranní masku mám ráda, ale nepoužívám jí tak jak jí určují, mě vyhovuje jako rozjasňují a osvěžující klasická expresní maska :) Rozjasní, pleť je jemná a celkově mi maska sedí. Ale Havlíkova logika a marketing mě dost rozčilují. Je to jejich obrovské mínus.

    OdpovědětVymazat
  2. Já másku mám a jsem s ní opravdu moc spokojená. Vlastně ještě žádnou recenzi jsem o ní nečetla, většinou jsem zahlédla pár recenzí na jiné produkty a masku jsem si pořídila jen proto, že byla v sadě společně s dalšími produkty od Havlíka. Mně vyhovuje taky jako rozjasňující maska, a k opláchnutí obličeje ráno :)

    OdpovědětVymazat
  3. fakt jako rozjasňujcí? a mně to nic nedělá ani v tomto směru... a navíc mi to jde vlastně špatně z pleti umýt, takže ráno mě to spíš otravovalo. no prostě tohle pro mě nebylo.

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem na ni četla docela pochvalné recenze, a uvažuji že si ji pořídím. Tak uvidíme, škoda že ti tak nesedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v obchodech snad mají i vzorky. můžeš nejdřív vyzkoušet.

      Vymazat
  5. Skvělý článek, jsem ji ani nepořídila kvůli nemožnému popisu. Hned se mi zdálo, že se mě někdo snaží oblafnout. Celkově se mi prezentace této značky zdá být neseriózní, jako by cílili na nezkušené mladé ženy. Pak by tomu ale měli přizpůsobit ceny :) V jejích cenové rovině je z čeho vybírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta prezentace je prostě hloupá. nejhorší je, že ono to na první pohled vypadá fakt fajn. české, přírodní, popisky jsou sofistikované, je tam detoxikace a nepříjemné prostředí a vůbec... ale když se nad tím člověk zamyslí, je to dost blbost. podle mě oni cílí na ty, co tomu moc nerozumí. a třeba s přírodní kosmetikou chtějí začít, ale vůbec neví kde. a pak jim někdo poví tyhle pohádky, řekne si za to ranec peněz... no to přece nemůže být špatné.

      Vymazat
    2. ty popisky musí brát člověk fakt s veeelkou rezervou, holt žvásty prodávají a kdo je větší Andersen, tomu se vede lépe...

      Vymazat
    3. Haha, Andersen...
      Koupila jsem si pleťový krém od YR, nabyla jsem dojmu, že ho potřebuju, jejich péče proti nedokonalostem mi opravdu vyhovovala (modrá tubička), a vůbec to bylo takové "pjekné".
      Doma to otevřu, smočím prst a říkám si: "to je nějaké divné..." Tak se teda dodatečně podívám na složení (prezentované jako: bez parabenů, barviv, minerálních olejů) a čtu: na druhém místě glycerin, na pátém dimethicon. Blbá, blbá... Aha, takže přes den to nebude (ač to slibují), na noc to nakonec není nejhorší, ale zklamaná jsem teda byla. Glycerin mi nevadí, ten silikon mě dožral. (Tak moc, že jsem rovnou půlku vymazala na tělo, aby to jako bylo dřív pryč, a nic moc... Nic moc.)
      Ale na popisku si Anderseni u YR dali záležet vážně moc. ;)

      Vymazat
  6. Tohle je hodně vtipné :D Já jsem ze začátku toužila bezmezně po jejich zázraku, ale naštěstí mě to brzo přešlo. Jinak mě neuvěřitelně odradila ta jejich kampaň a chování k zákazníkům na veletrzích (jakože všechny mycí intim gely jsou fuj a způsobují raka,jen ten jejich je supiš). Byla jsem obhlédnout jejich obchod, ale kdžy jsem viděla to slóžo, tak jsem si radší skočila do dmka pro stejnou kvalitu za lepší cenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a jinak ranní čistíci maska, dobrej vtip. Taky se mi zdá zbytečné se ráno čistit, maximálně když jsem upocená, použiju vodu a mýdlo.

      Vymazat
    2. Zázrak není špatnej, za měsíc mi vyléčil společně s jejich meduňkovým krémem ekzém na obličeji(či co to bylo), na který jsem zkoušela kde co 3 měsíce a byla zoufalá. Takže za vyzkoušení určitě stojí, ale celá ta jejich propagace, je mi taky proti srsti.

      Vymazat
    3. mně třeba zrovna zázrak nevadí, dokonce mi přišel až fajn. za vyzkoušení určitě stojí.

      Vymazat
  7. vidím že máš rovnaký názor ako ja :D ráno si masku dám max keď ostávam celý deň doma, v 90% ale až večer. Vrásky vznikajú prirodzene starnutím pokožky a max ich možno zmierniť starostlivosťou, používanou kozmetikou, životosprávou. To, že by ich niekto likvidoval čistením je naozaj na zasmiatie :)
    Ale tak možno je to určené pre mladé devy ktoré večer prídu z párty, padnú do postele a odličujú sa ráno a to možno tá maska aj niečo spraví (a hlavne to odlíčenie), vždy môžu argumentovať že si to zle používala, nie si cieľová kategória atď. Pre mňa je to značka s priemernými výrobkami s premrštenou cenou a strašnou reklamou (a prekrútenou logikou), hlavne aby to bol najväčší hype na internete a všetci to kupovali - podľa mojej skúsenosti sú najlepšie výrobky tie o ktorých sa až tak nehovorí a nemajú reklamu na každom rohu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej to mě nikdy nenapadlo, že když někdo jde spát namalovaný... tak vlastně je úplně cílovka pro tento produkt. nojo, prostě nejsem cílová skupina, není divu, že mi to nic nedělá.

      Vymazat
  8. Ranní masku jsem měla jen ve vzorku a přišla mi jako dobrý čistič místo micelárky nebo gelu. Ale zázraky se taky nekonaly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zas na druhou stranu si myslím, že pokud si někdo třeba jenom hned maže krém ráno nebo šmrdlá micelárkou... tak ranní maska tam přidá umytí pleti vodou a věřím tomu, že možná to i malý zázrak udělá. no jo nejsem prostě cílovka. se o svou pleť starám i bez ranní masky a umývám se.

      Vymazat
  9. No jsem ráda, že nejsem jediná kdo z Havlíka není úplně poblázněný, sice jsem neměla tuhle masku - bo by mě vůbec nenapadlo si kupovat ranní masku :-D. Stačil mi jejich nefunkční Zázrak a pak nefunkční hydratační voda ve spreji...ono je totiž s podivem, že to všichni chválí, doslechla jsem se, že prý tahle značka jaksi nepustí žádnou negativní PR recenzi, já od nich nic nedostala, Ty sis to taky koupila, takže v tom případě asi nic nebrání napsat pravdu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně třeba ten zázrak docela fungoval a dokonce uvažuji o plném balení. ale vodu ve spreji jsem chtěla... po přečtení složení už nechci oni omylem. glycerin na druhém místě? to je ale hodně odfláknuté složení.

      Vymazat
    2. hele a fakt s tím PR? ty bláho. tak pak mě asi už nic nepřekvapuje. nojo a trapně jsem si to koupila za svý peníze.

      Vymazat
    3. No víš jak, mě už štve, když někdo pojmenuje výrobek zázrak :-D, nereálná očekávání jsou na místě, ale zas třeba to fakt někomu zafunguje, proč ne. No samozřejmě já vodu dostala, ale od kamarádky - a nepřečetla jsem si to složení hned, už jen že to lepilo mě začalo štvát, pak to ucpávalo a já si říkala, čím to je?? vůbec mi v první chvíli nedošlo, že to dělá tahle voda a pak si to přečtu... kurňa a má to být na osvěžení. Mně vůbec přijde hodně předražená ta značka, i když neměla jsem jinak ze sortimentu nic dalšího, tak nechci soudit nějak hlouběji, ale když uslyším takové zvěsti o PR praktikách, tak už tohle mě dost odrazuje...Kdyby po mě chtěl někdo článek pod podmínkou, že bude jen chválící, tak do toho nejdu. Což je teda asi důvod, proč si většinu věcí musím koupit hehe..

      Vymazat
    4. předražení jsou určitě, docela ty ceny šponují nahoru. Minule mě i naštvalo, že krabička byla jednou tak velká, než obsah :D asi aby měl člověk pocit, že za ty peníze toho bude mít hodně :D ale jen do doby, než krabičku otevře... voda lepí fakt šeredně, to je fakt. Já už mám na dně a doufám, že ji brzy už dopotřebuju. Zázrak mi bohužel smrdí jak bolavý nohy, ale doma tím léčím rodinu a všichni spokojení. Maska je moje aromaterapeutikum a na mytí obličeje se mi osvědčil gel na intimní hygienu :)

      Vymazat
  10. Mně je tahle značka mimořádně nesympatická, ale tvůj článek jsem musela otevřít, protože mi bylo jasné, že ty se z toho nepo***** :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo... jsem si to trapně koupila za svoje peníze a můžu si o tom říkat, co chci.

      Vymazat
  11. Já měla tu hydratační ranní masku a taky jsem si výraznějších účinků nevšimla. A jejich styl prezentace mi taky nesedí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo styl prezentace je dost nešťastný. minimálně ze sebe prostě dělají víc, než jsou.

      Vymazat
  12. Páni, mají to ale krásně odůvodněné! Jinak, Havlík mě nelákal, neláká a díkybohu nikdy lákat nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak to mě trošku lákal. a pak hned přestal.

      Vymazat
  13. Aha, dobrá recenze, asi to tedy kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  14. tak to mě pobavilo :D od osobního setkání s jejich demagogií na veletrhu je mi tahle značka naprosto extrémně nesympatická, tkž nabídku ani nezkoumám, ale citované bláboly jsou teda epic ... aka hluboký lidský příběh je dneska zjevně nutno zakomponovat i do kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám ráda Zázrak, pomáhá mi opravdu krásně na hojení akné, hlavně cystického, ale zbytek mě nějak neláká... ve všem hned na začátku glycerin, za ty prachy díky nechci. Jejich prezentace se mi taky nepozdává. Ale ten zázrak si budu kupovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...