pondělí 18. července 2016

Skin79: Chiffon BB Mousse

* dostala jsem do roseroseshop

Hodně jsem přemýšlela, jestli vůbec o tom psát. Protože postupně se to ztrácí z eBay i z dalších eshopů, ale zase na druhou stranu pěnu ještě pořád seženete třeba na českém eshopu, dokonce ji konečně i realisticky ocenili. Navíc tento BB krém v pěně je tak unikátní, že by možná byla i škoda o tom nenapsat. Nebudu vám tedy lhát, má to své plusy a docela i pár mínusů, ale nakonec sečteno kolem dokola ten BB mám docela ráda.



Unikátní je konzistence.  Vyleze prostě pěna. Ovšem hned první mínus, zatímco dřív lezla pěna nadýchaná a úžasná a hlavně lehce, tak teď mi spíš už vždycky vyleze jen voda, která se postupně sama od sebe napění. No jo, čím míň toho je v lahvičce, tím hůř to leze ven. Dokonce bych řekla, že jsem si konečně na BB zvykla a docela se do něj i zamilovala... no a teď se občas i stane, že mi z lahvičky nechce vylézt nic. Se bojím, že mi to brzy dojde, prostě to nestříká. Co nestříká, je problém. Ale tak popojedem.

Na dlani tedy máme pěnu. Je to zvláštní pocit, jak se vlastně aplikuje? Pěna. Pak do toho zabořím prstíček, dlaň, nebo i štětec a z pěny se stane hodně tekutý a vodový spíš krém až fluid nebo taky jako hodně řídký gel. Na pleti je opravdu příjemný, má neskutečně velkou hydratační schopnost, pleť až vyhladí, ta se nacucá a zjemní. Pěna se velmi dobře rozmazává do ztracena, snadno se nanáší a vůbec je na pleti hodně příjemná. Jak gelové sérum až krém, prostě mažete a je to fajn. Po nanesení je efekt spíš rozjasňující až mokrý, jak hodně vodový hydratační krém, ale po chvilce se vstřebá a efekt je spíš sametově až matný, ale ne nudný. Pocit na pleti je krémový, přitom ale nějaký ten krycí efekt to má... no špatné to není. Na obrázku pak můžete vidět jednotlivé fáze pěny, nejdřív pěna, pak tekutý fluid a nakonec se to jen vstřebá a zůstane lehce zmatněná, zbarvená, sjednocená a přirozená pleť, které zůstává i její normální textura. (No photoshop to neumí.)



Dalším plusem je výdrž na pleti. Člověk by ani neřekl, že takový lehký krémík tak pěkně vydrží v teplu, v potu a tak a bez problémů celý den. Dokonce ve fajn stavu to zvládne i koupačku a vůbec. Ale... ale... ale je tady zase mínus. Dráždí mi oči. Při obyčejném režimu to ani nezaznamenám. Ale všimla jsem si právě u té koupačky. Jsem skočila šipku, udělala pár temp a najednou brečím. Bolelo to. A čím víc jsem mrkala, tím víc mě z toho oči bolely. Vůbec jsem si to nejdřív nespojila, ale později mi došlo dlouhé vedení. S vodou se BB pěna mírně rozpouští a prostě mi natekla do očí. Stejný efekt to má třeba při krájení cibule, při větru, co mi pocuchá kučery a rozpláče oči, nebo pokud si promnu oči a omylem zanesu trošku BB. Takže dávám pozor a nemůžu dávat pěnu moc na oči. A navíc mě to trošku děsí, to co do toho dávají, že si můžu oči vyplakat.

Když se ovšem podíváme na to, co do toho dávají, tak dostaneme docela pěkný obrázek. Minimálně na BB krém z Asie je to složení opravdu pěkné. Žádné silikony v prapodivných kombinacích. Silikon je tam vlastně jenom jeden a ještě k tomu dost decentně schovaný vzadu. Mezitím je tam hromada extraktů a všechny možné mňamky, celé je to na vodním základě a vůbec jako složení mě opravdu mile překvapilo.


Ještě si pojďme popovídat o barvě. Barva je hodně tmavá. A bohužel ještě i oxiduje. Naštěstí neoxiduje do oranžové, ale na moji pleti to vykouzlí tak trošku bronz a olivově hnědou. Opravdu pěkná barva. Z čehož plyne, že zrovna teď je jediné období, kdy můžu tento BB používat, takže používám ho už třetí rok, vždycky jenom dva měsíce, když mám na to barvu a teprve teď se blížím ke konci. (Hádám.) Taky jsme si ještě nepověděli nic o krytí. Je lehké až střední až vyšší střední, záleží na vrstvení. A že to vrstvit jde docela hodně. Navíc BB dávám docela velké množství, si myslím, že tolik pěny by mi vystačilo i nadvakrát, ale vzhledem k tomu, že to dávám hlavně kvůli SPF, tak čím víc, tím líp... a dávám prostě bohatě jedno zmáčknutí. A občas jsem dávala i druhé, to když jsem měla horší pleť a bylo co zakrývat... a docela se to i zakrylo ve druhé vrstvě. Takže na krytí si není třeba stěžovat.

Nějak jsem vyšla ze cviku focení selfíček i těch polovičních. A taky nevím, proč jsem byla po ránu tak červená. I tak se mi ale docela podařilo nafotit, jak BB vypadá na pleti. Nedokonalosti jako pupínky to zakryje, stejně tak i pigmentové skvrny to ztratí a sjednotí. Na nějaké větší pupínky to až tak nestačí, ale to by třeba i napravila druhá vrstva (nebo korektor). Na fotkám před jsem zrovna po nanesení hutného opalovacího krému, který je docela až mastný, ale je pěkně vidět, že BB tuto mastnotu stáhne a hned po nanesení jen přirozeně rozjasní. Po asi deseti minutách se pak celkový dojem ještě více zmatní a zesametní. Po těch deseti minutách se taky celkový odstín ještě o půl až celý odstín ztmaví. 



No a viděli jste ten pěkný kytičkovaný obal? Ten je ňuňací co. Sice je trošku blbý, že víčko je ustavičně špinavé. Navíc jak pěna zůstává ve víčku, tak tam zasychá a pak už to nejde umýt vůbec, takže víčko je dost ekhl... ale tak dejme tomu, jinak to má všude kytičky a SPF30. K tomu příjemná konzistence, dá se i místo krému, zakryje dostatečně, co je třeba... ale jo, nakonec je BB pěna docela fajn. Za tři stovky a kousek si myslím, že je odpovídající cena. Škoda jen toho trošku tmavšího odstínu, pro mě to je jenom na léto a i to dost omezeně.

4 komentáře:

  1. Jé, ten je fakt roztomilý! :) Ale já bych ho nedala ani v létě. :(

    OdpovědětVymazat
  2. JO, tohle jsem si kdysi pořídila. Opupínkovala jsem se z toho, a pak jsem tomu dala asi tak po roce zase šanci, ale to už to divně smrdělo (předtím mi to jako docela pěkně vonělo), takže jsem to nakonec vyhodila. Docela drahá sranda, no :-/ Ale jako asi je to dobrý, jen moje pleť to nějak nerada....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí mi to žádnou neplechu nedělá, ale taky jsem se toho bála. nakonec dobrý. se mi po něm bude snad až stýskat.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...