pondělí 8. srpna 2016

Lulu and Boo: Seaweed Purifying Mask

* koupila jsem na Lulu and Boo

A víte co... já jdu dneska zvostra na to. Víte, co mě nejvíce fascinuje na této masce? Že dokáže vyčistit pleť stejně dobře jako jíl, ale vůbec nevysušuje. To je co? Tomu říkám frajeřina. Tomu říkám čistící maska. Prostě když to někdo umí poskládat, tak to potom umí. Tahle maska se sice prezentuje hlavně jako jílová s řasama a troškou aloe vera pro hydrataci. Takže z toho jasně plyne, že to čistí, ale nevysušuje. Ale ta maska je mnohem víc, obsahuje totiž kromě toho i něco málo kyselin, přesněji z jablek a papáji. No a spoustu docela dobrých aktivních složek, které jsou na problematickou pleť velmi fajn.

složení: Solum fullonum (green clay), Aqua (water), Glycerine, Ascophyllum nodosum (seaweed) powder, Fucus vesiculosus (seaweed) powder, Cannabis sativa (hemp) oil, Simmondsia chinensis (jojoba) oil, Propolis cera extract, Hamamelis virginiana (witch hazel) extract, Carica papaya (papaya) extract, Pyrus malus (apple) extract, Aloe barbadensis leaf juice powder, Lavandula angustifolia (lavender) oil, Juniperus communis (juniper) oil, Litsea cubeba (may chang) oil, Rosmarinus officinalis (Rosemary) oil, Xantham gum, Sodium levulinate, Sodium anisate, Potassium sorbate, Sodium benzoate, Citric acid, Lactic acid, Linalool (from essential oils)


V podstatě to tedy znamená, že maska vám udělá jemný enzymatický peeling, odstraní cokoliv, co by mohlo ucpávat póry, zatímco do těch pórů pronikne a hloubkově je vyčistí. Navíc k tomu všemu pleť nevysušuje, jak by to udělal čistý jíl, ale nechá pleť jemnou a hladkou, bez zbytečného pnutí. Pokud se podíváme ještě blíž na složení, tak problematický by pro aknózní pleť mohl být třeba ještě ten glycerin, případně i mořské řasy jsou údajně docela hodně komedogenní. Já s tím tedy žádný problém nezaznamenala, naopak bych řekla, že po použití se i ty černé tečky u mě dělaly méně. Složení je navíc poskládané i jako mírně anti-aging, kyseliny obnovují pleť, řasy detoxikují a antioxidují, a působí tak i proti vráskám.

Maska opravdu krásně voní, nic umělého, i když ta vůně asi nebude úplně pro každého, je lehce zemitá a trošku mořská. Konzistence je jak našlehaná. Není úplně jemná a hladká, jsou v ní cítit opravdu malinká zrníčka. Při prvním použití jsem čekala, že to bude o dost hutnější, ale pak jsem byla opravdu překvapená tím, jak málo masky mi stačilo na jedno použití, lehkou nadýchanou texturu tu má... jak s troškou našlehaného bílku. Masku používám vlastně už od prosince, hned od nákupu, asi jednou týdně a ještě stále mi tam zbývá tak na měsíc používání. To jsem si fakt nemyslela, že mi tak malinké balení (má to jenom 50 ml) vydrží tak dlouho.



Masku stačí nanést v opravdu lehké vrstvě, při nanesení má tmavší zelenou až skoro khaki barvu, postupně usychá do světlejší zelené. Nestahuje, pro mě je v podstatě velmi příjemná na nošení a nemusím vůbec sledovat čas, abych to už umyla. Co oceňuji, je fakt, že se opravdu snadno a lehko smývá dolů. S vodou vytváří takovou skoro až emulzi, nenechává na pleti nějaký film a po pár opláchnutí je dole celá. Pleť je po použití opravdu jemná, čistá, vyhlazená, dokonce mi až přijde, že to podpoří přes noc i regeneraci.

Maska stojí 23 liber, což je jakože hodně. To si přiznejme. Za tu cenu můžete na UK shopech nakoupit i highend, jako je třeba Caudalie, Elemis nebo další tyhle hypované značky. Na druhou stranu jsem tuhle masku měla opravdu o dost raději než takový Elemis a určitě jsem u ní viděla víc účinků. Navíc jsem Lulu and Boo koupila v akci 1+1, takže vlastně cena byla poloviční. Na druhou stranu nejsem si úplně jistá, jestli bych si koupila nové plné balení. Přece jenom, ten wow efekt, který má moje problematická pleť s May Lindstrom nebo s Tarikou, ten tady není. A pokud mám nějaký akné problém, tak určitě raději sáhnu spíš po těchto dvou. No a na takovou udržovací čistící kúru, kdy si chci pleť vyčistit, i když problém vlastně nemám... no raději vyzkouším pro změnu třeba něco jiného. Ale pro změnu chci opravdu tu druhou masku od Lulu and Boo mít doma v plném balení, měla jsem ji ve vzorku a bylo to dost fajn.



No a navíc! Vidíte to fešácké skleněné balení? Takto si představuji přírodní highend. Což tedy nevím, ono to asi není highend, když to nemá reklamu a vyrábí se to ručně někde určitě na venkově a nemá to žádnou hvězdu jako tvář značky. Ale takto by měl přírodní highend určitě vypadat. Promyšlené složení, krásné balení těžké do ruky, příjemné používání, účinky, co alespoň trošku odpovídají ceně.

4 komentáře:

  1. Tá maska znie naozaj super. Ja už dlho hľadám niečo, čo by mi pleť do hĺbky vyčistilo. Ešte aj zloženie má parádne, čo viac chcieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to určitě. složení nejen pěkné, jakože přírodní, ale přijde mi i promyšlené...

      Vymazat
  2. Hmm... Lulu & Boo... teď na to koukám a mají moc pěkné stránky. Líbí se mi jejich bodycare. Ale když já jsem strašně lakomá na poštovné :D Vždycky v e-shopech nakoupím za stanovený limit pro poštovné zdarma a naházím kvůli tomu do košíku x věcí navíc, jen abych ho měla. Nemám ráda, když někde nakoupím za několik tisíc a naúčtují mi poštu. A to jinak ceny výrobků neporovnávám na různých stránkách, je mi to jedno, ale platit poštu mi přijde jako nehoráznost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi poštovné kdysi hodně vadilo, ale nějak jsem z toho asi vyrostla. a pokud je nějak rozumné, tak mi asi ani nevadí. hlavně pokud je to výrobce a má malý sortiment. lulu & boo se mi ještě hodně líbí jejich pleťové krémy. jsem je měla ve vzorku a bylo to hodně fajn. no a pak ještě chci ten druhý olej, co jsem neměla. a tu druhou masku, co jsem neměla... ehm.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...