čtvrtek 18. srpna 2016

Péče o pleť léto

Článek o péči o pleť tady už dlouho nebyl, takže dneska to vezmu trošku podrobněji (no). Tedy kromě masek, protože ty jsem zapomněla vyfotit... a stejně jsem pak zjistila, že používám pořád ty samé masky, co tady už byly omílané kolem dokola a nejspíš budou zase omílané za měsíc a tak nějak, až se zase dostane na článek o péči o pleť. Dneska si je prostě představte.

Začnu obrázkem, který jsem si ukradla z Instagramu. Aneb co všechno mám v koupelně na poličce. Mám tam skoro všechno, co denně používám. A k tomu ještě všechno další, co bych používat v dohledné době chtěla. A taky tam mám všechno, co bych už měla spotřebovat. No ono to vypadá jako hodně, ale když na to teď asi tak pátým pohledem koukám... no mohlo by tam toho být klidně i víc. Ale polička je malá, takže jenom tak.


Murad Daily Cleansing Foam. Jsem si zvykla, že ráno si umývám pleť pěnou, a zatím na tom nehodlám nic měnit. Jen bych snad tuhle Murad klidně vyměnila. Jako ona mě vlastně asi ničím neštve, není perfektní, ale na její nedostatky (především tu alkoholovou vůni) jsem si nakonec zvykla. Ale ani mě ničím nenadchla a myslím, že až to spolu skončíme, tak si na Murad pěnu už nikdo nikdy nevzpomene.

Martina Gebhardt Salvia Tonic. Pak pokračuji tonikem. V létě jsem tedy vyřadila ráno kyseliny a místo toho si dávám jen tohle jemné od Martiny. A budu se moc rouhat, když řeknu, že Argital, co jsem měla před MG, bylo lepší? Já vím, že Martina zrovna jede, vlastně proti tomu nic nemám, ale mi tohle tonikum fakt přijde takový průměr. Nebo jsem možná jen náročná na tonika? Ale pěkně voní, má příjemný rozprašovač a na pleti neštípe.

Kiehl’s Iris Extract. Pokračuji tonikem číslo dvě. Nebo spíš takovým hybridem tonika a séra. Ještě před pár měsíci jsem na tomto kroku mazala DIY C sérum, ale céčko není dobré kombinovat se sluníčkem, takže jsem nahradila tímto Kiehl’s. A víte jak... jako mně jsou tyhle hybridy sympatické a tonikum, co by zároveň hydratovalo a ještě nějak tu pleť jakože energizovalo, já mu fakt fandím. Je to trend z asijské kosmetiky a v podstatě se mi fakt líbí. Ale zatím jsem si nevšimla, že by přineslo nějakou tu změnu.

Azélique Age Refining Eye Treatment. No já vám tedy nevím. Ale podle recenzí a podle té hříšné ceny v plné velikosti jsem od toho čekala asi víc. Tohle nic nedělá. Tedy já jsem si nevšimla. Že prý pak nejsou černé kruhy. No to jistě. <ironie> Ale zase na druhou stranu uznávám, že to maže a hydratuje docela pěkně, jsem před tím měla období bez očního krému a byla jsem trošku vysušená. Asi věkem už. Tak to je napraveno a jsem zase mladice...

Nature’s Way Hydraplenish. Stejně tak jako asijským trendům fandím i trendu s kyselinou hyaluronovou. Tedy až na to, že jsem pár hyaluronových sér v různé síle čistoty vyzkoušela a žádné mi nikdy nic neudělalo. Takže ani tohle, přírodní, 65% a navíc s vitaminem C nic neudělalo. Jako ono to je příjemné. Hned se to vsákne. Je to neutrální, nevoní to, nelepí to, dobře se na to maže cokoliv dalšího. Jen tak nějak nevidím změnu s nebo bez.

Neem Aura Naturals Neem Herbal Skin Conditioning Spray. Nojo, to jsem zase jednou nevěděla, jaký denní krém si vybrat. Chtěla jsem vlastně ozkoušet nějaké ty vzorky, ale pleť zrovna moc nespolupracovala, takže jsem z nouze začala ctnostně na sebe mazat tohle. Je to mix vody, aloe vera, nimbového oleje a spousty dalších věcí. Je to skoro až voda ve spreji, ale přeci jenom trošku mastná. Díky vodě se to rychle vstřebává, díky aloe to docela hydratuje, díky nimbovému oleji to je přece jenom trošku mastné, ale jak říkám: už nejsem úplně mladice, takže já trochu mastného snesu. A neplechu to pod makeupem nedělá, pleť začala zase spolupracovat... no spokojení spolu docela jsme.

Opalovací krém. Používám stále vzorky různých asijských opalovacích krémů z eBay. Zrovna mám na chodu od Skin Food jakýsi Honey sun gel nebo jak... a není to špatný. A dost pěkně to voní. Navíc musím pochválit, že ty asijské krémy proti sluníčku vůbec nejsou jakože špatné. Snad skoro všechny se velmi rychle vstřebávaly (kromě dvou výjimek, z nichž mě jen jedna iritovala), nespálila jsem se ani jednou, skvrny mi nepřibývaly celé léto, dokonce mi přišlo, že nějaké i ubyly... no příští léto si buď jeden z letošních vzorků koupím v celém balení, nebo snad si dám nové kolo vzorků #opalujemesevzorkyebay.


Emptage Beauty Clear Glow. Odličuji se čistícím olejem. Protože prostě tento způsob odličování mám ráda. Jasně, Emma Hardie je asi lepší, ale tak když není po ruce, tak čistý přírodní olej taky dobrý. Tento navíc tak krásně voní. Neemulzifikuje, protože jsou to jenom oleje, stáhne řasenku, makeup, dlouhodržící rtěnku na první pošmudlání a už jsem říkala, že pěkně voní?

Badeanstalten medové mýdlo. Jako druhé večerní čištění používám mýdlo. Prostě mi to tak vyhovuje a nebudu na tom nic měnit. Jen ta jednotlivá mýdla měním. Tohle je ještě z Dánska, u nás se značka neprodává a je to fakt škoda. Protože to tak pěkně voní a je to pěkně mramorované a je v tom med. Pokožku to nevysušuje, ale velmi dobře vyčistí, nenechává povlak a vůbec vydrží úplně nekonečně dlouho.

Pixi Glow Tonic. Pokračuji kyselinovým tonikem. I v létě. Jen se pak mažu každé ráno důsledně krémem s vysokým SPF. Pixi Glow miluji. Od prvního vyzkoušení před pár lety. Nehodlám na tom opět nic měnit.

Kiehl’s Iris Extract. Opět i večer dávám tohle tonikum sérum a opět mám pocit, že to stejně jako ráno ani večer nic nedělá.

Azélique Age Refining Eye Treatment. Oční krém mám tedy ten samý co ráno.

Reviva Labs Lighten&Brighten Dark Spot Serum. Jsem letos tomu sluníčku moc nedala. K moři jsme tradičně nejely, na koupaliště jsme to zvládly snad pětkrát, jinak bylo pořád ošklivo a zamračeno. Takže jsem si bez problémů celé léto mazala i bělící sérum, i když by se to nemělo. Ale večer a ještě když nechodím přes den moc na sluníčko... jsem si říkala. Navíc to sérum je opravdu příjemné. Má to konzistenci jako to hyaluronové ranní sérum. Čistý gel, co se hned vsakuje, nelepí a nenechává povlak. A mi snad i přišlo, že jo, že to i zesvětluje. Takže za mě spokojenost.

Mylo Flóra olej. Tak nakonec jsem otevřela Mylo olej a musím říct, že zatím po pár použití spokojenost. Voní mi to tedy trošku po růžích, to nemám ráda, ale je to jen slabo a dá se to tolerovat. Dokonce má olej celkem lehkou konzistenci, která se rychle vstřebává, póry mi to neucpává, tak standardně to namaže a promaže a ráno jsem v pohodě. Víc toho asi zatím nepovím.

Raw Gaia Frankincense Floral Water. Ach to tak krásně voní. Už jen pro tu vůni. Tuhle vodu ve spreji si míchám s olejem. Nemám ráda takové to klasické: navlhčit pleť a nanést olej. Raději si dám asi pět kapek oleje do dlaně, k tomu šestkrát šplíchnu přes rozprašovač vodu a nanáším rovnou na pleť. Odborně si vytvářím svou vlastní emulzi oleje ve vodě, která hydratuje, rychle se vsakuje a nenechává mastný povlak. Neodborně to prostě nanáším halabala dlaněmi, protože na víc nemám tak nějak nervy.

Emma Hardie Amazing Face Age Support Cream. Zvykla jsem si na olej mazat ještě krém. V zimě to byl mastný balzám, teď v létě jsem mazala tuhle tento krém od EH. A není to úplně špatné. Jako nebudeme to nějak hrotit, s vráskama to nic nedělá. Jakože fakt nic, používám už minimálně druhý, možná i třetí měsíc a nic. Mám už přeci jenom mračivku na čele a nechce se jí ode mě, ani krém od EH jí nedomluvil. Ale namaže to pěkně, rychle se to vsakuje, není to mastné, jemně příjemně to voní... co víc tak asi jako chtít, navíc když jsem tohle malé balení dostala jako GWP.


No a to je všechno. Kdybych měla rychle zrekapitulovat masky, tak to byly: Tarika, Lulu and Boo mořská, May Lindstrom Problem Solver i Honey Mud, občas i Evolve AHA. Jo a taky čistý med a limitovaná alverde. A to je asi tak všechno. Docela hodně věcí mi dochází a na koupelnu se třese spousta dalších věcí, takže myslím, že příště bude tahle péče zase nějaká trošku jiná. Těšíte se?

(No a jinak asi jsem zrovna s touto kombinací spokojená. Pleť se mnou až podezřele dobře spolupracuje, dokonce i během PMS.)

3 komentáře:

  1. Nj, to tonikum od MG nič moc, tiež som čakala viac. Ale šalviový odličovač je OK a maska z toho istého radu je jedna z mojich TOP vecí, keď mám zlú pleť.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, jsem se už bála, že mi jen něco na tom tonikum nedochází, protože všichni ho vychvalují až někam. masku chci taky zkusit, zatím jsem se k tomu nedostala.

      Vymazat
  2. Tak tomu říkám péče, fakt pěkný :) A připomněla jsi mi Raw Gaia, už strašně dlouho od nich něco chci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...