pondělí 7. listopadu 2016

Tata Harper: šach mat pro pleť i peněženku

* a vůbec nevím, odkud to mám... vím, že jsem za to neplatila, obě věci byly jako GWP... asi cultbeauty

Hezky to vypadá což? Zelená, jakože přírodní. Zlatá, jakože luxusní. Bílá, jakože čistá. Barevně, ve skleněných lahvičkách, v pohádce okolo a v laboratořích... celé se vás to snaží přesvědčit, že půjde o mimořádný zážitek. Stojí to, jak zlaté prase na Vánoce. A má to v sobě oleje, esence, výtažky, molekuly a co já vím, co ještě. Tak to máme navrch huj a vespod...


Nourishing Oil Cleanser

Jako on to nebyl vyloženě průser. K průseru se dneska taky dostaneme, později. Jen ta pověst je tak nějak mocnější meče v tomto případě. Aneb nevím, jak ostatní, ale já dostala naprosto průměrný odličovací olej, který mi navíc vůbec neemulzifikoval, i když složení, pověst i popis to slibovaly. No a ta pověst... co vlastně slibuje? Takže to máme luxusní konzistenci, zážitek z jemného a hebkého oleje, relaxační vůni a revitalizační účinky, čistou pleť bez vysušování, hebkou a jemnou pleť, čisté póry... a co já vím, co ještě všechno.

No a co jsem dostala. Olej, který pro mě na odličování postrádá trošku výrazněji hutnější a hebčí a sametovější konzistenci. Když Tata Harper postavím vedle svého předchozího odličovacího oleje od Emtage Beauty a srovnám si konzistence... no ten zelený to nevyhraje. To samé pro vůni, která by měla být součástí uvolnění a prý relaxace a luxusu při péči. Slabota ve smyslu, jak to voní, voní to přírodně, tak jako prvoplánovitě přírodně a bylinkově, moc vlastně nevím co, moc skoro až štiplavé, znovu si chci čichat spíš k Emtage Beauty oleji, který byl jak pohlazení, než k tomuto. Ale účinky by to mohly zachránit ne? A proto to odličuje dost blbě, na pleti mi to neemulzifikuje, nebo možná trochu ale nedostatečně, nechává to za sebou mastný film, vlastně to vůbec nejde z pleti umýt. Když tedy vezmu odličovací hadřík s teplou vodou, tak to dolů dostanu, to jo... ale pro mě je to všechno tak nějak málo, protože za padesát liber něco takového... ne děkuji, si raději za polovinu (a už to je docela hodně za 100 ml oleje) koupím zase Emtage Beauty.


Moisturizing Mask

No já vlastně nevím, co k tomuhle dodat. Jsem si to teď našla i s cenou a složením... a asi mi došla slova. Tohle s takovými účinky za tolik? Většinou dávám tři šance. Třikrát a dost. Třikrát je to průser a dost. Přeci jenom já mám dost nerovnovážný vývoj pleti, takže ono nějaká pupínková reakce může být taky důsledek hormonů, pms, špatné nálady nebo jen tak, aby se neřeklo. Tady jsem dala dva pokusy a ten třetí asi už nedám. Naposledy to bylo opravdu apokalyptické. Brada se mi úplně celá vyházela podkožně a drželo to tam, že jsem si myslela, že do Vánoc je vystaráno.

No ale zkuste se na to podívat pozitivně... prostě to není maska na můj typ pleti. Sice je pravda, že tyhle krémové přírodní masky, které revitalizují a rozjasňují a vyživují, umí občas udělat i mnohem levnější značka a bez problémů (ehmehm alverde, ehmehm Mille Ulivi). Tak možná to soudruzi v Tata Harper mysleli dobře... a pro suchou a dehydratovanou a unavenou pleť to bude požehnáním? Takže jaká je ta maska jinak? Konzistence je skoro až gelově krémová, na pleti ale působila skoro až olejově a mastně. Bohužel ale musím říct, že mi na pleti nebyla úplně příjemná, trošku štípala při nanášení a pak prostě tak olejově seděla. Špatně se umývala a nenechala jemnou a hebkou pleť... nebo tedy nechala, jemnou a vyhlazenou, ale to vše za cenu toho, že prostě velká část olejů z masky zůstala na pleti... no a ucpala mi ty póry a vůbec to nebylo pěkné.


Vzhledem k tomu, že Tata Harper opravdu není levná značka, tak myslím, že já jsem s nimi po tomto krátkém seznámení skončila. Olej je průměrný, maska je průser. Kdysi jsem měla i vzorek resurfacing masky a taky se žádný zázrak nekonal. Tvl a teď jsem se podívala náhodně na jejich drahá luxusní séra... a oni je mají postavená na glycerinovém základě? No myslím, že tuhle značku fakt už nikdy nikdy nikdy neříkej nikdy nepotřebuji zkoušet. I kdyby k tomu byla sleva zdarma na zlaté tele.

8 komentářů:

  1. Složení Tata Harper jsem ještě nezkoumala, ale toužím po jejich legendárním očním krému, naštěstí ta cena mě natolik odrazuje, že k tomu stejně nedojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem právě toužila po některém z těch sér, protože stojí jak komplet obnova a nadpozemská krása... a už netoužím.

      Vymazat
  2. A tak to je zas dobře, že to vlastně nechceme! :-)
    S příštím testováním nějaké legendy přeju víc štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no uvidíme. v poslední době na to testování nemám moc štěstí.

      Vymazat
  3. za 50liber bych si já osobně nekoupila ani elixír mládí...to asi trochu přeháním, ale kosmetice nevěřím asi natolik, abych byla ochotna toto investovat, holt mé lakomé já, jiné asi ani nemám...
    Nejlepší odličovací olej za mě byl ten od BioAroma, to byl luxus, mám cukání si ho hned jít objednat, když jsem si na něj tak vzpomněla...ale to bych muse vzít víc věcí, známe, že... a potřebuju to???...ale já si vystačím i s tím hydrofilákem od Saloos, takže vlastně nějaká doporučení z mé strany směrem k tobě budou asi na nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhodou, hydrofilní oleje (a bambucké pro děti) je to nejlepší, co saloos kdy vymyslel. a taky jediné, co bych si od nich klidně koupila znovu.

      Vymazat
  4. hmm, nad Tatou Harper som uvažovala raz v živote o vzorkách, potom som pozrela na cenu a zloženie - a ďakujem, nechcem, žiadny zázrak. Ani tie obaly sa mi nepáčia, keď už do toho toľko investovali tak mohli aj tie lepšie poriešiť (aj lacná "drogérka" to už má veľakrát krajšie). A stále mi nedochádza tá cena. A pritom mnoho recenzií je negatívnych - no asi by ma porazilo keby mi to spravilo to čo tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bych si od nich asi nikdy nic nekoupila, vůbec mi nejsou sympatičtí a přijde mi to předražené. ale když jsem to dostala zadarmo... tak jsem čekala fakt zázraky, však je to přece ten tata harper...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...