pondělí 28. listopadu 2016

Vzorkovala jsem: Lyonsleaf

* koupeno na lyonsleaf.co.uk

No nevypadá to pěkně? Lyonsleaf byla jedna ze značek z anglické kosmetiky, kterou jsem chtěla zkusit dlouho. Spolu třeba s Premae, Bravura London, Bee Good, Tropic, Lulu and Boo, Botanicals, Beeutiful, The Rose Tree, Rosalena... no pár jich ještě je. Některé jsem si už koupila a jiné třeba někdy ještě koupím. A můj seznam je dlouhý (a drahý). Ale tak jsem se jednoho dne nadechla, dostala jsem k tomu určitě nějaký impulz, byla asi sleva a samozřejmě časově omezená, takže jsem musela spěchat, teď nebo hned, a koupila jsem. Přišly tak roztomilé maličké plechovečky, jen s 8 ml, a velmi sympatické mýdlo se sluníčkovou barvou. A jak to bylo dál?




I začalo to moje vzorkování opravdu skvěle. Jako první jsem si samozřejmě otevřela vzorkové mazání. Jako na moji koupelnu se stojí fronta až za roh do kuchyně, ale tělové mazání si klidně otevřu kdykoliv nové. A tak jsem otevřela, zabořila jsem prst a vydechla jsem okouzlením. Ta jemnost, ta hebkost, ta okamžitá poddajnost. Tak příjemně se to rozpouští, odpouští si to tu matlavou fázi, na kterou většinou narazíte u bambuckého másla a přírodních másel, má to spíš olejovou konzistenci, která se velmi dobře roztírá, celkem rychle se vsakuje. No začalo to s Lyonsleaf skvěle.

Bohužel to pak až tak skvěle nepokračovalo, ale tohle tělové máslo je docela určitě fajn. Je určitě tím nejlepším, co jsem vyzkoušela od Lyonsleaf. Vzhledem k tomu, že jsem zkusila snad polovinu sortimentu a beztak si myslím, že mýdla budou všechna stejná... tak tělové máslo je nejspíš to nejlepší z celého sortimentu. Jestli něco a jestli prostě tuhle značku potřebujete vyzkoušet, tak tohle tělové mazání se doma určitě neztratí.

Jo a říkala jsem vám, jak krásně mi to voní? Tak jemně, přírodně, jak čisté miminko. Nejraději bych se do toho ponořila celá. A z pokožky je to docela cítit i delší dobu po namazání. Je jemná, hebká a voňavá. Jako jo, tohle tělové máslo je fajn. I když dávám přednost spíš těm těžším umělejším vůním, tak tahle jemná příroda má něco do sebe.



Tak já vám tedy nevím, ale mi to skoro až smrdí. Rozhodně to není kytičková vůně a už vůbec to nevoní jako měsíček. Mi to spíš vonělo jak slanina. Trošku zauzená. Se žampiony. No tak nic, popojedem raději. S krémem mám totiž i jiný problém než vůni. Navíc ono to voní fakt slabě, skoro to spíš až nevoní, takže mě ta slanina ani nijak neobtěžuje. Navíc slanina je dobrá věc.

Takže ten další můj problém je asi nějak takto. Toto je ten nejjednodušší až urážlivě jednoduchý mastný krém. Prostě vezmeme bambucké, to je přece zázrak pro všechno, smícháme s nějakými oleji, přidáme éteráky a sedni si z toho na zadek. A uvědomuji si že nejsem k tomu krému spravedlivá. Prostě přírodní krém, který slibuje šetrnost a výživu pro ekzematickou pokožku. A je to moje chyba, že jsem od toho čekala trošku víc. Třeba regeneraci. Té jsem se moc nedočkala. Místo toho jsem dostala mastnotu, co se nevsakuje. Docela nepříliš příjemnou a ničím výjimečnou konzistenci. A velmi pěknou pozitivní barvu.

Tak nějak mě to opět nepřesvědčilo, že tyhle na koleni míchané suprdupr přírodní balzámy se dokáží vyrovnat těm klasickým aromaterapeutickým balzámům na pleť od Decleoru nebo některým variantám od Darphinu. Nechápu, proč to s nima pořád zkouším. Nemůžu si pomoct, ale v tomto případě si opravdu myslím, že laboratoře a různé výtažky a molekuly mají nad tou čistou přírodou typu vemte bambucké, přidejte aloe vera, trošku oleje a vybrané éteráky... no nad tímto má ta předražená aromaterapeutická kosmetika se značkou prostě vždycky navrch. Minimálně v tom, že někdo při výrobě přemýšlel nad skladbou éteráků. A je to přesně ten důvod, proč nejsem příznivcem domácího DIY a doma míchaných krémů. A nejsem fanda ani tohodle měsíčkového zázraku od Lyonsleaf.



Jako trošku si to u mě značka vylepšila s tímto balzámem. Nebo trošku... to je dost nepřesné. Pořád je to ta jednoduchá příroda, co prostě nedělá nic. Zamastí to, delší dobu se to nevsakuje, na pleti to vydrží, ale pak se to třeba i vsákne. Prostě si představte jakékoliv balzám postavený na základě bambuckého másla, třeba klidně i to čisté bambucké máslo čisté, a získáte takovou rámcovou představu.

Na druhou stranu se ale výrazně zlepšila vůně a konzistence oproti tomu oranžovému měsíčkovému zázraku. Konzistence je totiž boží. Je stejná jako u tělového másla a je tak jemná, hebká a sametová. Naprosto snadno se nabírá, okamžitě začíná na prstu tát a úžasně se rozmazává. Nelepí a určitě se mi i rychleji vsakuje než měsíčková varianta. Jen bohužel prostě na pleti pak nedělá nic. Fakt je mojí pleti úplně jedno, jestli si večer namažu tohle, nebo něco jiného, nebo se vůbec nenamažu, prostě tak průměrné to je. Promastí to a trošku to vyživí. Asi chci ve svém věku už i něco víc.

V tomto světle se ovšem jeví jako velmi logické, že tento balzám je vlastně označený jako čisticí balzám a jako odličovač. Jsem ho tak nakonec spotřebovala, když mi došla trpělivost s čekáním na nějaké účinky na pleti. Tak to zase jo, tak to zase není špatné. Odlíčí to všechno, jako ostatně jakýkoliv jiný přírodní odličovací balzám postavený na bambuckém másle. A navíc to má tu pěknou hebkou konzistenci, co se hned rozpouští a co se s ní dobře pracuje. Taky mi to voní, na pleti to příjemně klouže a odlíčí to všechno bez problémů. (Balzám na pečující balzám, co na sebe namažete, doporučuji spíš ty drahé kategorie... nebo Emtage, ten mě docela bavil na rozdíl od Lyonsleaf.)





Měsíčkové mýdlo zní dobře ne? Navíc já mám přírodní mýdla opravdu ráda. Umývám si s nimi pleť po odlíčení a připadám si pak velmi vrzavá a velmi úžasně čistá. Tohle měsíčkové mýdlo je velmi velmi ale opravdu velmi průměrné, skoro až podprůměrné a skoro až průšvihové přírodní mýdlo.

Problém první: velmi málo to pění. Ale tak s tím se dá žít. Problém druhý: velmi rychle mi to ubývá. S tím by se taky dalo žít. Problém třetí: pleť mi to umyje velmi nedostatečně. A mně se z toho ucpávají póry. No a to je věc, se kterou se asi nesmířím. Asi jsem si to velmi neoblíbila.

A tak mi doma zbyla polovina toho mýdla a já na něj snad už dva týdny pro jistotu nesáhla vůbec, před tím jsem ho taky používala na střídačku, protože jsem si nebyla úplně jistá svým názorem. Ale ono to fakt umývá sakra málo. Takže co s tím? No začnu tím, že od značky Lyonsleaf si už nic kupovat nebudu a vám doporučuji zhruba to samé. Maximálně nějaké to tělové mazání nebo mýdlo na tělo. Já už ale asi vynechám. Mýdla na tělo jsou nudná. Chci dokonalé čistící mýdlo na pleť. A dokonalý pleťový balzám. Tady jsem ho bohužel nenašla.

2 komentáře:

  1. a ja jsem ten balzam a krem dnes rano objednala (a videla tvuj prispevek na insta jen par minut po zaplaceni objednavky) :D no treba mi budou sedet, a kdyz ne tak nejaky "univerzalni/neutralni" krem se vzdycky hodi, treba na suche ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak tělové mazání je fajn. a pleťovým se můžeš vždycky odličovat...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...