sobota 14. ledna 2017

Moje milá Sephoro,

Ty víš, že spolu nemáme úplně časté vztahy, občas za tebou chodím, ale nic si nekoupím. Maximálně si vyprosím nějakou tu limitku. Víš co, já Tě trošku ignoruji, protože vím, kde si můžu koupit Tvoje zboží levněji a vlastně i pohodlněji. Až na některé výjimky Tě moc nepotřebuji a Tvoji zaměstnanci mi až příliš často lezou na nervy svou neinformovaností a vlezlostí. No a Ty mi to oplácíš po svém. Katalogy posíláš tak každý druhý, slevy pro mě nejsou a po několika upozorněních trváš na tom, že se v Tvém věrnostním programu jmenuji trošku jinak, než se ve skutečnosti jmenuji. Taková vzájemná ignorační rovnováha.

Ale vstoupila jsi do mé oblasti a otevřela sis eshop. No víš, co si myslím, o českém eshopování nic dobrého, ale dala jsem Ti šanci mi ukázat, že něco málo umíš. Zrovna online obchody Sephory mají super pověst snad všude možně, takže jsem si říkala, že když jen převezmeš knowhow z té Amériky, že na tom není co zkazit. Kupodivu zkazit je vždycky co a prostě jako... děláš si ze mě prdel?

No tak dobře, jméno jsem si opravila, adresu doplnila. I když tedy asi pět minut jsem se zasekla na zapsání města do adresy. Fakt to tam musíte mít podrobně až do městské části? Povinně! Z toho jsem byla zmatená, protože pod poštu spadáme do centra, ale podle tradičního místopisu jsme část okrajové čtvrti. A DPD se řídí poštovním nebo místopisem? Takže jako jsem si musela vybrat a jsem si jistá, že špatně, což se ale ukázalo, že to bylo nakonec fakt jedno. Pokračovalo to volbou dopravce a platbou. Že nabízíš jen DPD je fakt zklamání největší, asi nevíš, že to je jedna z nejhorších možností, no zklamalo to. No a co ta platba tam? Jak jakože jenom kartou nebo dobírkou? Co takhle převod, PayPal nebo alespoň nějaká obdoba MojePlatba? Týjo tak jsme v kolikátém to století?

No ale tak kousla jsem se, naskládala jsem si objednávku za více než dva tisíce a začala se těšit. Slibované doručení do dvou dnů slibovalo mnohé a dokonce to pasovalo i do mého rozvrhu. Uběhl den, uběhl týden a nic se nedělo. Jen potvrzená objednávka. Jako to se nedělá. To promiň jako, Sephoro, tak buďto se to pošle do slibovaných dvou dnů, nebo je tam problém a budeš to řešit ne! Takhle jsem to musela řešit já. Nesnáším řešit věci, které má řešit někdo jiný, bere mi to čas, který jsem mohla využít jinak. A další přisypaná sůl do ran. Co ten Tvůj kontaktní formulář tam? Jako to myslíš fakt vážně? To v jakém jsme století? To už jsem se vlastně ptala... Proč nejde objednávka reklamovat přímo na kliknutí? Proč se musím proklikávat a při volbě předmětu dotazu na Tvůj zákaznický servis musím volit položku "Ostatní" a kopírovat tam číslo objednávky... protože u Vás se asi nepředpokládá, že by někdo něco reklamoval. K Vám se chodí asi jen informovat o novinkách, co chodí pozdě, což.

No dobře, takže reklamace sepsaná a musela jsem si počkat den na odpověď. Dejme tomu, to je asi v normě. Objednávka zrušena a měla jsem být informována emailem. Což jsem nebyla, já to chápu, Ty to s tím eshopem nemyslíš úplně vážně, že ne? Protože jak se jako může stát, že rušíš celou objednávku, když chybí dva produkty? Proč prodáváš produkty, které nemáš skladem, objednávku klidně necháš viset v systému a zablokuješ mi na celou dobu peníze na účtu? Jako Ty nemáš nějaký skladový systém? Si to počítáš na prstech, že tohle máme v regálu možná ještě pět kusů, ale možná jich je deset a možná tam není už nic? Pak přijde objednávka a sice je to překvapení, že v regálu nic nezbylo, ale ještě chvilku počkáme, třeba se to někde najde? A až 30 dnů mám čekat na odblokování peněz? No ty bláho? Za co? Že jsem u tebe chtěla utratit dva tisíce? Jakože fakt? A vlastně možná asi je nakonec dobře, že mi ta objednávka nedošla, bych se zase rozčílila, až by tam byly tři pytlíčky jako dárek k nákupu za dva tisíce.

Takže si to shrneme. Moje jméno neznáš pořádně, s adresou města jen otravuješ, DPD je špatná volba, kontaktovat Tě kvůli reklamaci je zbytečně náročné, ve skladu máš bordel a peníze mi na jeden měsíc asi za trest sebereš. A za to všechno mi dáš náplast 100 korun pro nákup v eshopu, kde, a to si pamatuj, já už nejspíš nikdy nakupovat nebudu... tak úplně nevím, můžeš mě prosím zapsat do seznamu lidí, co už u Tebe nakupovat nebudou, a dáme si navzájem pokoj jo! Protože vzhledem k tomu, jak nechutně pragocentrická jsi, si myslím, že ani osobně se hned tak nepotkáme.

14 komentářů:

  1. Amén :-) Tento článek bych mohla zkopírovat, změnit jen Sephora za Bonami a podepsat se. Proč z nás některé eshopy dělají blbce?

    OdpovědětVymazat
  2. Ja do prodejen nechodím. Potom, co mi bylo receno, ze s batohem bych tam byt nemela a ze na to urcite nemam, jsem se zarekla, ze uz nikdy vic. Co je jim do toho, ze mam batoh? Mam, protoze nechci mit odrovnanou pater. Tak jsem zkusila eshop. Musela jsem zakliknout, ze mam zajem o 3 pytlicky vzorku a stejne neprisly. S vecma jsem spokojena, ale jinak ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přesně to stejné, co tady popisuješ, se mi stalo teď také. Nechápu to, že si člověk může objednat a zaplatit věc, kterou nemají skladem. Na infolinku se člověk dovolá až na čtvrtý pokus, protože operátoři stále hovoří. No prostě skvělá zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vazne neprijemne. Na druhej strane, ja mam s nimi zatial len pozitivne skusenosti. Kedze na SK chvilu boli a potom nadlho odisli, velmi som uvitala, ked spustili e shop, aj ked teda sortiment je vazne chaby oproti zahranicnym verziam, ale mam tam par stalic, takze som nakupovala uz trikrat, dorucenie na Slovensko bez problemov, velmi rychle a aj s tymi slubovanymi vzorkami. Dufam, ze sa to nezpizdi uplne :(

    OdpovědětVymazat
  5. S e-shopem zkušenosti nemám, jen chci říct k volbě toho dopravce a možnostem platby, že to tak má spousta e-shopů. Jen během posledního měsíce jsem objednávala v e-shopu, kde byla jako jediná možnost platby karta a doručení přes PPL nebo DPD. A pak v dalším, kde se dalo zaplatit pouze převodem nebo dobírkou (samozřejmě s příplatkem) a balík odesílají pouze poštou :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já teda s eshopem žádný problém neměla, naopak jsem byla nadšená. Balíček přišel hned následující den, a to jsem objednávala až večer. DPD je podle mě docela fajn, většinou doručují rychle a platba mi přijde taky v pohodě. Já například nemám ráda, když eshopy mají možnost jen dobírky a platby převodem, je to zbytečně zdlouhavé.

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla s eshopem problém jednou a to takový, že jsem dostala KONEČNĚ slevu, tak jsem jí chtěla využít a měla jsem na to poslední víkend... tak se odhodlám, že si danou věc objednám, načež nebyla skladem... tak jsem psala, jak můžu slevu využít, když nejvíce žádané produkty nejsou naskladněny? Odpověď byla něco jako, že informace o dostupnosti daného produktu nám nejsou známy... Skvělá odpověď, která mě víc než nakrkla... Tak jsem si řekla, že zkusím znova eshop... Načež se produkt ZÁHADNÝM způsobem naskladnil a já mohla koupit... Kupodivu i se slevou :-D Ale to by nebyla Sephora, kdyby nepřišel další problém :-D a to při platbě a tu jsem zkusila snad třikrát, zvedla telefon a volala na infolinku, kde jsem se snažila daný problém popsat a vyřešit a opět vše začalo zase záhadně fungovat :-D Ničemu nerozumím... a o třech vzorcích, když jim člověk nechá většinou minimálně přes tisícovku (teď přes patnácet) na účtě, se bavit nehodlám vůbec... je to směšné!!

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně souhlasím. Volala jsem na zákaznickou linku, a že teda je prej moje objednávka zrušená, protože dvě z pěti věcí najednou nejsou skladem, ale že ty zbylý si můžu hned objednat, protože ty skladem jsou. Objednávku jsem udělala ještě během toho hovoru, ale ejhle, za pár dní mi zrušili i tu druhou :D tohle byl můj první pokus o objednání ze sephoráckýho eshopu, a ano, zároveň byl i posledním. navíc mi napsali jen ohledně zrušení jedný objednávky. konec toto.

    OdpovědětVymazat
  9. jo, taky sem pekelně naštvaná :( kdybych se neozvala já, nikdo by se ani neobtěžoval :( 100 Kč ať si strčí někam :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mám stejnou zkušenost, jen těch 100 Kč, to mi nikdo nedal ani nenabídl.

    OdpovědětVymazat
  11. Lol. Chtěla jsem něco objednat, ale neobjednám. Nebo takhle... Objednám jinde. Kde si zákazníka váží.

    OdpovědětVymazat
  12. Já objednávala jednou a vše v pohodě až na to DPD...Nevím, jestli to tyhle společnosti dělají jenom mně, ale dřív mi aspoň třeba zavolali, že tak za hodinu budou u mě. A najednou mi zvoní mobil a že jsou už před domem, přitom předem nevolali ani mi nepřišla sms...To aby člověk od rána seděl doma, jestli náhodou nepřijedou, tohle fakt nesnáším!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  13. Proč, je tak málo kvalitních českých eshopů? Na všechno, nejen na kosmetiku, třeba i na granule pro psa. Objednávala jsem si diář a věci k němu, zboží nešlo vložit do košíku, kvůli chybě v programování, paní nepříjemná co ji vůbec otravuji, odesílá jenom jednou týdně v pátek, zboží jde zaplatit pouze předem a není schopná ani zapsat správnou adresu do faktury. Tak jsem zvědavá jestli vůbec něco přijde. Anna

    OdpovědětVymazat
  14. :) Já jsem si říkala, proč mi je to DPD už jenom z principu toho názvu nesympatické :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...