pondělí 3. dubna 2017

Vzorkovala jsem: The Face Shop Face It Aura CC Cream

* vzorky jsem dostala od roseroseshop.com

Nebudu podceňovat všímavost svých čtenářů a je mi jasné, že jste si asi všimli, že v posledních letech na tu asijskou kosmetiku moc nejsem. Že dávám přednost přírodní a to i v makeupech. Takže BB krémy u mě moc nefrčí. Pokud ano, tak spíš jen v létě a hlavně kvůli SPF. Ale, což je takové menší varování do příště, jsem se zrovna docela zacyklila, a pokud v poslední době něco nakupuji, tak je to tak z 50 % na eBay z Koreje. (A druhých 50 % je nejspíš iHerb, ale to sem dneska nepatří.) A můžu vám i prozradit, že tento CC krém bych asi nejspíš chtěla vlastnit v plném balení. Včera bylo pozdě.

Brzdí mě zatím jen tři věci. Prodejní cena je kolem 20 dolarů, což mi přijde docela hodně. Levněji jde koupit refill, ale co budu dělat s refillem, když na to nemám ten fill, že ano. Navíc za tu cenu dostanete jenom 20 g, což mi přijde na makeup docela málo. Jako ono to ve výsledku tak strašné nebude (dostaneme se k tomu), ale jen tak rozmařile se mi nakupovat zatím nechce. Druhým limitem je moje vlastní předsevzetí, že budu nakupovat... ale jen jeden balíček týdně. Mám vybrané nákupy právě teď na tři týdny dopředu. A třetím limitem je opět moje předsevzetí, že si koupím nový makeup teprve potom, co dva makeupy spotřebuji. Mám už asi dva roky doma přetlak makeupů. Vtipný je, že za ty dva roky jsem si koupila jen jeden nový makeup (vlastně jsem ho dostala: Matis BB). A dva jsem spotřebovala. Poměr dobrý, rychlost špatná.



Což mě ale přivádí k tomu, že bych si moc chtěla koupit i tento. Proč? Důvody jsou asi takové v tomto pořadí: krytí, přirozenost, konzistence, SPF, výdrž.

Krytí je prostě obří. Něco takto krycího jsem neměla doma už hodně dlouho. Je to trošku jak Dermacol Make-up Cover, prostě s neuvěřitelně malým množstvím, o kterém si myslíte, že ho dáte tak akorát na bradu, najednou vykouzlíte krytí na půl obličeje. Když jsem nanášela poprvé, tak jsem si toho na štětec vzala hodně. Myslela jsem tak množství na jednu tvářičku, nakonec jsem to musela rozmazat po celém obličeji a ještě i na krku, protože prostě toho bylo hodně.

Přirozenost je ale jeho druhým jménem, pokud použijete přiměřené množství. Tedy málo je víc. Díky tomu si myslím, že 20 g vydrží asi dlouho a možná ještě déle. S přiměřeným množstvím pleť vypadá sjednoceně, lehce rozzářeně, ale zároveň sametově, ani pudrovat to není třeba.

Konzistence je dalším tahákem. Protože na rozdíl od krycího Dermacolu, který může při použití jako makeup vypadat suše a zvýrazňuje třeba šupinky, tak tohle ne. Není to tedy typický asijský BB, krémový a vyživující, konzistence je proti tomuto spíš sušší a rozhodně bych neřekla, že by tohle mohlo nahradit denní krém. Ale stále to není suchá konzistence, která by zvýrazňovala, co zvýrazňovat nemá. Dobře se s ní pracuje a je spíše tekutější, takže jde velmi dobře zapracovat a nanést do ztracena. Což je u krycích makeupů vždycky hodně velké plus.

SPF to má 30, což je odpovídající našemu zeměpisnému létu a víc asi v makeupu nepotřebuji.

Výdrž je celodenní bez kompromisů. Jako jo, po čtrnácti hodinách vypadá třeba Matis BB lépe. Ale fakt jenom o kousek. The Face Shop CC je ale víc krycí a pro plné krytí je ho třeba opravdu malinko. Ráno je to s ním rychlejší a tak nějak si myslím, že by dokázal Matis BB bez problémů u mě v koupelně nahradit i dlouhodobě. Hlavně v létě.



To, co vidíte na posledním obrázku na ruce, je zhruba množství, které mi vystačilo na celý obličej a ještě dost zbylo. Možná i na dva obličeje by mi to v tenké vrstvě stačilo. Takže tak.

Jediné mínus mi přijde odstín. Bohužel na vzorku to nebylo napsané, ale i tak si myslím, že tohle byla dvojka. A bylo to na mě prostě tmavší a i oranžovější, než bych ráda. V létě by se to asi ztratilo, ale takhle na jaře jsem musela rozmazávat, rozmazávat a ještě jednou rozmazávat. Podle obrázků by jednička měla být skoro až bílá a přijde mi, že tam vidím i studený podtón. Takže až půjdu do plného balení, tak to bude určitě jednička. 

No a jinak plné balení vypadá fakt krásně, že jo? (eBay odkaz)

4 komentáře:

  1. Ja teda azijske veci vobec neskušam, nejako im neverim, ale tento makeup vyzerá fakt dost dobre. Ale ta cena, čo pišeš je fakt dost a ešte za také malé množstvo...

    OdpovědětVymazat
  2. No ta cena se mi moc nelíbí, ale jako samotný produkt vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. A v čem je tedy lepší než Matis?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není tak krémový, takže je lepší do tepla. taky je ho potřeba méně, zase lepší do tepla. mně matis v létě, když je fakt teplo, skoro až vadí, prostě je to moc, tohle je mnohem lepší. (ale bohužel není tak hydratační a výživný, nenahradí krém).

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...