středa 10. května 2017

Je to MOR: krémy na ruce a tělové mléko

* koupené na feelunique.com

Dneska to bude stručné, nevím, kolik toho dokážu vypotit o obyčejném krému na ruce. Tedy až na to, že tento obyčejný krém na ruce je naprosto neobyčejný a rozhodně mi přijde lepší než profláklé L’Occitane nebo Crabtree&Evelyn. A to proč? Protože to prostě naprosto úžasně voní.

Kdysi jsem už měla MOR krémy, ještě měly staré balení, a ty voněly tak zakázaně až neřestně. To tahleta růžová edice voní spíš ovocně, ale stále krásně kořeněně, dostatečně na to, aby mě to nepřestalo bavit. Nikdy. MOR mě prostě baví a chtěla bych mít doma všechny jejich parfemace. V krému na ruce i v tělovém krému.

Bohužel ale musím říct, že výživné ty krémy moc nejsou. To je první nevýhoda. A rozhodně si myslím, že předchozí (v černém obalu) byly výživnější, a pokud si to dobře pamatuji, tak měly i lepší složení. Druhou nevýhodou je cena, protože jeden malinkatý krémíček stojí stejně jak ten předražený L’Occitane. A třetí nevýhodou je to, že krémy jsou možná parfémované až moc. Třeba večer před spaním se tím namazat ani nemůžu. Zaprvé to totiž není dost výživné a zadruhé mi pak silná parfemace nedovolí usnout a pořád jen řeším, co to tady tak voní a proč to voní tak silně.






No ale vidíte to krásné balení? Tu plechovku, všechno do posledního detailu promyšlené a prostě jednoduše krásné. Tubičky krémů jsou spíš menší, dobře se mi s nimi manipuluje a u postele taky vypadají hezky. Jinak pokud se podíváme na složení, tak rozhodně je to menší voser než u toho L’Occitane nebo C&E. Třeba silikony jsou až na devátém a desátém místě.

Při poslední objednávce jsem si koupila nejen krémy na ruce, ale i tělové mléko. Bohužel voní trošku slaběji, jsem si fakt myslela, že ho ze sebe ucítím ještě druhý den, ale ono tak úplně ne. Na druhou stranu ale nemůžu proti němu říct ani fň. Má úžasnou jemnou konzistenci, která se hned roztírá a okamžitě vsakuje. Ale není to jen takové to mazání na efekt, opravdu mám po namazání jemnější a hebčí pokožku ještě druhý den ráno.

Černý obal mi přijde sexy a pumpička s velmi uživatelsky přívětivým dávkováním se hodí vždycky. Díky tomu všemu mám mléko dané k posteli a mažu se s ním, když prostě buďto spěchám, protože to bude hned vsáknuté, nebo když jsem tak unavená, že se mi nechce nikde nic zdlouhavě roztírat a řešit. Tohle je hned, dávkuje se to skoro samo a navíc se můžu hned oblíct do pyžama a jít spát.




Takže MOR na mě, klidně to sem hrňte plnými lopatami, já chci ještě. Což mi připomíná, že ještě zbývá poděkovat kosmetickému bohu, že je MOR konečně dostupné i na eshopech, které jsou dostupné zase pro mě. Jo a kdybyste to nevěděli, tak prý je to z Austrálie a kromě krémů na ruce tam mají i tělová másla, parfémy nebo taky předražené svíčky. Chtěla bych svíčku, to musí vonět úžasně!

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...