středa 31. května 2017

Mille Ulivi: Regenerační maska

* dostala jsem z biooo.cz (vzorky taky)

Co bychom k tomu tak jako dneska dodali? Však všichni už dávno ví, že tuhle masku já mám ráda. Opakovala jsem to na telefónogramu, zmínila jsem se tady na blogu a je možné, že pokud jsme se za poslední rok někde potkali osobně, tak jsem to do vás taky nahustila horem dolem. Protože tahle maska je fakt hodně v pohodě.

Objevila jsem ji asi před rokem. V té době jsem zrovna vykoupila všechny limitky jarní krémové masky od alverde. A těch mám doma ještě zásobu, ale i tak jsem si někde v hloubi duše uvědomovala, že ani ty nejnasyslenější zásoby prostě věčně nevydrží. A já bych ráda používala to alverde věčně. Takže jsem musela najít náhradu. I jala se děvenka moje starostlivá hledat nejdříve v hromádce vzorků, kterou už dávno nelze nazývat skromnou. A po několika nepěkných pokusech děvenka moje našla, co hledala.

Tahle Mille Ulivi maska vypadá nenápadně. Úplně stejně jako tenkráte alverde. Když se podíváte na složení, tak prostě nechápete, co by na tom mělo být mimořádného. Voda, trošku olejů, nějaký ten glycerin a plnící složky. Včelí vosk i troška extraktů. Jinak nic moc. Navíc mi Mille Ulivi krémy moc nevyhovovaly, jeden jsem dokonce vyhodila a nedopotřebovala (ten denní). Ale takhle nenápadná maska mě opravdu potěšila.

Namažete to a konzistence je klasicky hutně krémová, když chvilku počkáte, tak se to skoro až vstřebá, vytvoří to na pleti jen místy lehce do bíla film. Je to na obličeji příjemné a klidně jsem s tím chodila a chodila a chodila hodiny a hodiny a hodiny doma z kuchyně a do kuchyně a do ložnice a v ložnici i v obýváku před televizí, otevřít sousedům jsem taky zvládla a nakonec jsem s tím došla vždycky do koupelny. Maska jde snadno umýt a po umytí je pleť jemná, ale nic extra mimořádného. To kouzlo totiž nastane až druhý den ráno, pleť je odpočinutější, rozjasněnější, regenerovanější. Asi jako od Aromatherapy Associates, jen možná o kousek horší. (Však taky AA stojí asi třikrát tolik.) 

Jako bonus má Mille Ulivi opravdu hezké balení. Skleněná piksla s dřevěným víčkem. A taky hezky voní. Kupte to! Nebudou! (nebo tak nějak)





0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...