středa 24. května 2017

Odacité olejová séra: proti pigmentaci, rozjasňující, antipupínkový, proti ucpaným pórům

* plné balení jsem dostala jako GWP z CultBeauty, vzorky jsou ... ? ... asi Naturisimo ?

Odacité je tak hezký koncept. Nezdá se vám? A opravdu to mají propracované, přiložené letáčky normálně vyhazuji, ale tady jsem si početla. Včetně mapy, odkud je která složka. A s vysvětlením, k čemu je která složka dobrá a jak jsou ta séra namíchaná. No není to krásné?



I celkově se mi ten koncept líbí. Jakože speciální olej, báze kvalitního rostlinného oleje s účinným esenciálním olejem. A nejsou to žádné obyčejné oleje, co je potkáte na každém rohu. V mixu najdete třeba papájový, borůvkový, heřmánkový, acai a tak... samá neobvyklost a exotika. Jako extra péče, co můžete používat samotnou, nebo si ji přimíchat do běžného pleťového oleje i krému. Vypadá to vymazleně, ale i jako blbost a nadbytečnost. Stejně jsem to musela vyzkoušet. I nakoupila jsem vzorky a těšila se na to. Plné balení mi přišlo nečekaně, ale o to víc vítaně. A více co? To plné balení mě přesvědčilo, že to je fajn. Fakt to totiž fungovalo.

Jak jsem Odacité používala? Vzorky jsem si dala do kalíšků a rovnou smíchala s rostlinným olejem Mylo (na fotkách je čisté Odacité, míchala jsem až potom). Pak jsem každý večer jen zamíchala a trošku použila jako svůj obvyklý večerní olej. Plné balení jsem kapala do dávky pleťového oleje Mylo, v krému jsem ho nevyzkoušela, ale kapala jsem si ho do Vitamin C Suspension od The Ordinary. A to byla opravdu geniální záležitost. S jednou velkou stinnou stránkou.

Ale vezmeme to popořádku, tedy od vzorků.



Odacité Vital Glow (Wild Carrot)

Nejlepší na tom byla barva. Zelená. Jasně vypadá to oranžově, ale ten zelený podtón tam vidět je. A hned potom i vůně. Zemitá a bylinková. Neobvyklá, tak nějak smradlavá. A dokonce jsem ochotná přiznat tomu i nějaké ty účinky. Jo trošku to sjednocuje a rozjasňuje přes noc pleť. Ale otázku, jestli bych byla ochotná zaplatit plnou cenu... no tu jsem si rozhodně neodpověděla vyloženě kladně.

Celkově mi bylo zrovna tohle sérum dost lhostejné. Jako jo výsledky jsem nějaké viděla, rozjasňovalo a sjednocovalo tón pleti, ale na druhou stranu, ne dostatečně, aby mě to přesvědčilo, že si mám koupit plné balení za 50 liber. Aneb nejdražší varianta od Odacité je fajn, ale za tu cenu fakt ... nekradu.


Odacité Pimples (Black Cumin - Cajeput)

Vůbec nevím. Nebo spíš vím. Nestojí to za to. Měla jsem trošku problém s testováním. Vytáhla jsem vzorek během PMS a asi čtyři dny používala. Neudělalo to nic. Pak už nebylo co testovat (= nebyly žádné pimples), tak jsem vzorek schovala, abych ho za měsíc opět vytáhla v rámci stejné hormonální příhody, ono to opět nic pozitivního neudělalo... tak jsem na sebe asi týden mazala i to, co zbylo. A žádného pozitivního efektu jsem si nevšimla.

Je pozitivní, že tohle je jedno z nejlevnějších sér od Odacité, jen za liber 27,50. Ale opravdu to se mnou nic neudělalo. Fakt vůbec nic. Naprostá zbytečnost, za kterou by mi bylo líto každé vydané libry.


Odacité Clogged Pores (Jojoba - Lavender)

Jojobový olej a levandule asi nikoho nedojme. Tohle bylo fakt nic moc. Zaprvé jsem neviděla vůbec žádný výsledek. Schválně jsem si zase počkala na ty okamžiky v měsíci, kdy mě pupínky a černé tečky dokáží potrápit... a nic. Potrápilo mě to stejně jako vždycky. Prostě olej. Jako jakýkoliv jiný olej, nic významného to nedělalo. Ale hezky levandulově to vonělo.

Dobrou zprávou tak může být akorát to, že sérum je opět z nejlevnější nabídky, tedy za 27,50 liber. A věřím tomu, že jojoba i levandule je v tom kvalitní a ta nejlepší, ale to je asi tak všechno. Levandulovou variantu má třeba i Saloos a myslím, že účinky to vyjde víceméně nastejno.


Odacité Radiance Effect (Green Tea - Lemongrass)

Jako řeknu vám, že u tohodle bych už začala být zklamaná. Protože opět mi to nic nedělalo, přitom tak dobře to zní, zelený čaj mám ráda. Jenomže a teď se dostáváme k té zapeklité části dnešního textu. Protože kdybych tuhle variantu vyzkoušela jen ze vzorku, tak ji asi odsoudím a tím to skončí. Jenomže já zrovna tenhle měla i v plném balení.

A to plné balení jsem milovala. Snad žádný olej mi nikdy nedal zatím tak výrazné účinky v regeneraci. Jako jasně, musela jsem ho používat dvakrát denně. A musela jsem ho míchat s Vitamin C Suspension od The Ordinary. Ale dohromady to prostě byla snová dvojka. Jak turbo pro pleť. Fakt to nejlepší, co jsem na sebe letos namazala. Až mě ty účinky tak oslepily, že jsem zapomněla na konzistenci The Ordinary, kterou jsem nesnášela, zapomněla jsem, že mě nebaví míchání, odpustila jsem tomu, že je to vlastně lahvička navíc.

Vznášela jsem se na nadýchaném obláčku štěstí... až mě jednoho krásného večera zpátky do reality hodila ta smutná skutečnost: Odacité došlo. Po třech až čtyřech týdnech používání došlo. Lahvička stojí 34 liber. To je tedy sakra drahá záležitost a nové balení si rozhodně rozmyslím horem dolem.




Jaké to má dneska poučení? Asi dvojí. Zaprvé je sice fajn si to nejdřív vyzkoušet ze vzorku a vzorky Odacité koupíte všude možně, za dvě libry od kusu, ale je dost dobře možné, že ten vzorek nic dělat nebude a že vlastně to bude úplně zbytečné zkoušení. Mně se účinky objevily až při plném balení po asi dvou týdnech používání ráno i večer. Tak dlouho vzorek nevydrží.

No a zadruhé je to sakra drahá záležitost. Jasně můžete se k tomu chovat jak k obyčejnému oleji, nemusíte to ani s ničím míchat a bude to možná fajn. Jenomže těch 5 ml vám vydrží měsíc. Smutné co? A nebo to můžete míchat, jen třeba jednu kapku, ale stejně vám to dlouho nevydrží.

Takže asi tak to mám já s Odacité.

2 komentáře:

  1. Líbí se mi to moc, už pár let, i ten plánek, to je boží - třeba Marula a Neroli by mě zajímalo, nějaké jejich výrobky byly už párkrát v košíku na CB. Nakonec stejně ale vždycky skončím už u jiných olejů - když už taková cena, tak aspoň několikanásobné množství. No a ta Tvoje recenze, ta je naštěstí tak divná, že bych stejně nevěděla, jestli to mám pokoušet :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo jinak než divně jsem to tentokrát nezvládla. bohužel nemám jednoznačný názor.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...