středa 17. května 2017

Spotřebováno Kiehls, REN, the Balm, Colourpop a šnek z eBay

V dubnu jsem nakupovala opravdu hodně. Ještě na začátku měsíce, ještě v půlce měsíce jsem si říkala, jaká jsem šikovná, nakoupeny jen dva balíčky na eBay a jednou Bravura. A pak najednou sleva na Sukin, slevy v drogérce, limitované edice v drogérce, akce iHerb, valilo se to na mě ze všech stran a já jsem to prostě nedala. Jsem jen slabá žena a podlehla jsem.

Nakoupeno tedy 39 kusů (něco z toho pytlíkové vzorky) a spotřebováno 24 kusů (plná + vzorky). Takže konečná bilance + 15. Ale tak co už.

Protože víte co? Mě ty dubnové nákupy opravdu těší. Nemůžu se dočkat, až otevřu všechny lahvičky od Bravura. Opalovací krém od Cosrx už používám, trošku mě zklamal, ale jinak taky dobrý. Rtěnka v prášku (noname eBay) se stala mou skoro nejpoužívanější rtěnkou právě teď. Všechny limitky alverde jsem už začala i používat a jeden krém už je skoro vymazaný. Jo a nakoupila jsme sedm krémů na ruce. Se mi kvůli tomu smály na telefonogramu, ale tak no a co jako???







Kiehl’s tonikum jsem dostala od jedné čtenářky. Pokud se nepletu, tak přesně to bylo tohleto Iris Extract esencí tonikum.  Používala jsem ráno i večer, tonikum pěkně hydratovalo a nijak mě nezlobilo. Klidně bych si ho koupila sama od sebe znovu.

REN Glycolactic Radiance Renewal Mask je prostě průměrná. Myslela jsem si to o ní, když jsem ji poprvé vyzkoušela. Myslela jsem si to, když jsem měla druhý vzorek. Myslím si to i po spotřebování tohodle cestovního balení. Jsou lepší kyselinové masky, alespoň pro mě. Jako není to sice nějak průser, že by to nic nedělalo, ale mohlo by toho dělat víc.

the Balm Balms Away jsem kdysi strašně pomluvila, že je to prostě opruz. A byl to docela opruz, ale nakonec jsem to spotřebovala. Hlavní problém bych viděla tedy v tom, že je to prostě vazelína. Která je sice v pěkném balení, prý má v sobě vitaminy kdesicosi, ale pořád je to jenom vazelína, co stála více než 20 dolarů. (Myslím, že jsem to tedy koupila někde ve slevě, ale stejně.) A jako ono to odlíčí fakt všechno, bez problémů, je to docela příjemné... ale pořád je to jenom vazelína. Ani to nijak extrémně nevoní, musí se to stahovat hadříkem. Tak proč jako za to dávat tolik peněz. (recenze)

no name šnek z eBay byl opravdu fajn. Bylo to sice dobrodružství, protože jsem vůbec nevěděla, jaké je složení. To většinou nedělám. Že bych si koupila něco a nevěděla, co v tom je. Ale tady se mi líbila plechovka a nakonec to bylo fajn. Mělo to klasickou šnekovitou strukturu, neucpávalo mi to póry a na noc to hydratovalo a snad i regenerovalo. Ráno pod makeup se to nehodilo, protože to vytvářelo lehký kluzký povlak na pleti a makeup na tom nedržel.

Akamuti Sweet Orange odličovací máslo mi ucpávalo póry. A on to byl jen vzorek, takže to ani nebolelo, ale vyzkoušela jsem to opravdu trpělivě až do konce, vždycky tři dny jsem se tím odličovala, pak to raději vysadila, protože to nebylo dobrý, pak jsem na to za pár týdnů zapomněla... a opakujeme od kroku jedna. Ani to nějak hezky nevonělo. Plné balení určitě nepotřebuji.



Givenchy Ange ou Démon je moje nejoblíbenější vůně z parfumérie. K tomu není co dodat.

Colourpop Bill Super Shock Shadow byl můj nejoblíbenější odstín z Colourpop loňské objednávky. A taky mi nejdříve vyschnul. A je pravda, že jsem měla podezření, že už částečně vyschnutý z té Amériky ke mně přišel.

Face It Oil Cut Pore Foundation (SPF20, PA++) byl trošku mastnější, než bych si u makeupu tak jako představovala. Krylo to hezky, na pleti to taky vypadalo hezky, ale výdrž by to taky mohlo mít lepší. A navíc jsem makeup na pleti pár hodin cítila, prostě to na mě bylo moc mastné a těžké.

L’Occitane Precious BB Cream Light tak krásně voněl a měl hodně příjemnou konzistenci. A to je asi tak všechno. Odstín na mě byl moc tmavý a oranžový, krytí nějaké bylo ale spíš nižší, ale hlavně to na mně nevypadalo moc dobře. Tak zvláštně se to vysráželo, nedrželo to, nedokonalosti to spíš zvýraznilo. Plné balení docela určitě nebudu potřebovat.

Kimberly Sayer Ultra Light Facial Moisturizer je opravdu fajn přírodní opalovací krém. Voní citrusově, hned se vstřebává, dobře se na něj dává makeup. Pořád uvažuji, že si pořídím plné balení, ale na léto teď nakupuji samé padesátky, na zimu mám schované nové balení Balance Me, tak nevím, kdy se na Kimberly dostane řada.




6 komentářů:

  1. Já bych tak chtěla vidět tu rtěnku v prášku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak někdy určitě. možná zítra...

      Vymazat
  2. Mě zajímají hlavně všechny ty krásné Bravury, nejvíc potřebuju vědět, jestli některou z nich potřebuju, protože všechny potřebovat nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, ještě jsem je všechny neozkoušela. jen tu modrou. a tu potřebuje každý, kterému se třeba jen občas udělá pupínek.

      Vymazat
  3. Nejde ten vyschlý Colourpop něčím rozmočit? Třeba Inglot Duraline a pak nanášet namokro?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, tak to nevím. nezkoušela jsem - vyhodila jsem. ono to má ale konzistenci spíš krémovou, skoro třeba jak gelové linky... tam mi nikdy rozmočení k ničemu nepomohlo. ale třeba by to šlo?

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...