neděle 26. listopadu 2017

3x3 právě teď

Oblíbené produkty jsem už dlouho nenapsala. Teď ovšem, jak na to koukám, tak mi došlo, že tam dneska úplně chybí rtěnky, co na nich zrovna ujíždím, chybí tam tělová péče, protože já mažu jako ďas. Dneska jsem jenom naběhla do koupelny a popadla prvních devět věcí, které zrovna miluji a používám ráda (kromě jedné výjimky, co je tady tématicky). Tak se na to pojďme podívat a příště třeba i něco jiného. Snad dříve než za půl roku.


První trojka je opakování. Aneb moje 3 nej od Kosmea a proč je miluji?

Kosmea Radiance 24/7 Youth Boost je prostě úžasný olej a miluji ho snad už rok. Je lehký, naprosto bez problémů se mi vstřebává. Já nejsem úplně fanoušek šípkového oleje, takže i k této variantě jsem přistupovala s respektem. Ale on to není jen šípkový, jsou tam i další oleje a extrakty, díky tomu má tato směska opravdu odlehčenou texturu a je neuvěřitelně příjemná na pleti. Navíc ráno je pohled do zrcadla docela fajn.

Kosmea Replenishing Moisture Cream je, pomalu byl, mým denním krémem. Hlavně teď na podzim byl opravdu super. Je totiž lehký a hned se vstřebává, ale zároveň je hutný a opravdu je na pleti poznat, že jsem se zrovna namazala. Není to žádný lehký gelík, co o něm za dvě sekundy nevíte. Ale ani to není nic mastného, co by otravovalo. No prostě fajné.

Kosmea Eight Natural Wonder teď nově mažu ráno, protože ten Replenishing Moisture mi dochází. A chci si být jistá, že budu mít ráno čím mazat spolehlivě a bez problémů. Ono tohle je takové mléko, co se sice vstřebává, ale nechává skoro až voskovaný povlak. Tak jsem se logicky trošku bála interakce s makeupem. Ale vypadá to jako dobrý plán, takže nově je to můj miláček ráno i večer.


Moje trojka nej od The Ordinary, je vlastně jen 2 nej a jeden "no-dobře-to-spotřebuji".

The Ordinary Advanced Retinoid 2% je můj miláček největší. A už mám objednaný jeden do zásoby. Prostě slabší retinolové sérum, co je tak jemné, že ho můžete používat bez problémů každý den. Zároveň je dostatečně účinné, funguje skoro jak zmizík, působí na obnovu pleti, regeneruje, hojí. Jako používám ho skoro už rok a nepřijde mi, že by nějak působil na vrásky, které už mám. Ale doufám, že na podporu kolagenu to funguje a třeba to zabránilo novým vráskám se objevit. Každopádně textura mojí pleti je s tímto sérem o třídu lepší než bez.

The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 2% je důvod, proč mi vlastně zrovna teď až tak moc nezáleží na tom, které přesně kyselinové tonikum použiji. Nojo došel mi BR Lotion P50, ale používám tohle sérum s kyselinou mléčnou a možná je to vlastně fajn. Dávám jednu plnou pumpičku každý večer hned po kyselinovém toniku. A není to nic přehnaného, moje pleť to snáší bez problémů a je hladší a prostě tak nějak hezčí.

Ascorbyl Glucoside Solution 12% je ten černý petr, co bych raději neměla. Jako objektivně je toto zatím nejlepší céčkové sérum od The Ordinary, co jsem zatím zkusila. Má to totiž normální konzistenci, co se dá normálně během normálního dne i normálního večera použít a ničím mě to nějak abnormálně neštve. Takže vlastně fajn. Až na to, že jsem v poslední čtvrtině séra a nedělá to prostě nic. Už abych to spotřebovala a mohla si koupit jiné lepší céčko.


A poslední trojka nej je takový náhodný výběr.

Mad Hippie Vitamin A Serum mám už třetí lahvičku. Jako asi není lepší než The Ordinary, minimálně v těch okamžitých výsledcích prostě Mad Hippie trošku ztrácí. Ale dlouhodobě je podle mě lepší. Ani ne tak na vrásky, ale proti pupínkům a proti nerovné textuře pleti a proti pigmentovým skvrnám. To všechno mi přijde, že s Mad Hippie tak jako pomalu, opravdu pomaličku tak nějak mizí.

Andalou Willow Bark Pure Pore Serum mi opravdu pomohlo redukovat takové ty malé porchové pupínky. Co se jim většinou nechce do bílé čepičky, nebolí, nejsou skoro ani vidět, ale viditelně narušují hladkou texturu pleti. Mně se dělají, tedy dělaly hlavně na tvářích, v tom místě, jak se dává tvářenka a rozjasňovač, a prostě neměla jsem je ráda. A díky tomuto séru jsou skoro všechny pryč. Jako na černé tečky to třeba nepůsobí. Na podkožní taky ne. Ale na tyhle mini pidi je to skoro zázrak.

Nexcare náplasti proti pupínkům jsou naopak na ty hnusné pupínky, co bolí a zlobí a jsou červené a prostě je nechcete. Stačí nalepit přes noc na pupínek. Náplast z pupínku vytáhne ten bílý hnis, navíc pomůže i s hojením a ráno není po pupínku ani stopy. Tedy když byl nějaké menší složitosti. Když je to něco výraznějšího, tak to potřebuje třeba tři noci, ale kdo si počká, ten se dočká.

4 komentáře:

  1. Jsi nejlepší! Moc mě baví tvoje objevování na poli pěstící kosmetiky, už jsem se nejednou inspirovala, v tomhle jsi v českém rybníčku ojedinělá, ať ti vydrží zápal a nadšení i nadále!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, dekuji za tipy :-) mam ceckove serum z iHerbu a na Tve doporuceni jsem objednala to retinolove od Ordinary ;-) ted jen tápu, ktere pouzivat prvni a jak vrstvit? Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. céčko teď dávám jenom ráno a retinol spíš jenom večer. ale když jsem dávala céčko dvakrát denně, tak jsem dávala večer kyseliny + céčko - asi 30 minut pauza - a pak teprve retinol. prý má retinol sníženou účinnost při příliš nízkém pH, tak proto.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...