pátek 17. listopadu 2017

Kosmea: malé australské překvapení

* koupené na mypure.co.uk (ale už nemají)

Když jsem tu Kosmea tak jako nakousla, tak víte co, si pojďme shrnout, co je na ní tak skvělé. Nutné je říct, že je to neskutečně nenápadné. Alespoň já třeba o Kosmea předtím nikdy neslyšela, pokud ano, tak jsem na to rychle zapomněla a vlastně bych se k ní asi nikdy nedostala. Ale pak jsem si možná skoro až trošku omylem, že nebylo nic lepšího na výběr, vzala na MyPure při nákupu vzorek oleje. A moc jsem od toho nečekala, protože šípkový olej mi úplně nevyhovuje. 

Ale po namazání jsem se zamilovala a po spotřebování jsem věděla, že toto budu potřebovat i v plném balení. Což je naprosto výjimečná situace a opravdu se mi nestává běžně, abych si na základě vyzkoušeného vzorku kupovala plná balení. Bohužel se při nákupu ukázalo, že Kosmea asi nejspíš odchází z evropského trhu, takže olej na prodej nikde nebyl, byl jen ve zkušební sadě, ale zase za půl ceny. Tak jsem to hned vzala, přihodila jeden krém za polovicu, který slibuje osmý div... a od té doby jsem stále spokojenější. Jen nevím, co budu dělat, až to dojde.



Říkám tomu od začátku dost ignorantsky a nehezky šípkový olej. Ale on to není jenom šípkový olej, i když tak se svou jasnou oranžovou barvou vypadá. Ono je v tom ale prostě víc. Je to směska neskutečně vymazleného složení: šípkového, meruňkového a kamélie. Navíc spolu s výtažky z bobulí a esenciálními oleji. Ve výsledku mě to dostalo hlavně konzistencí, která je neuvěřitelně lehká a opravdu se mi vsakuje během chviličky, v tomto ohledu je to rozhodně nejlepší pleťový olej za poslední rok. Zároveň ale odvede i nějakou práci, regeneruje a sjednocuje. Účinky bych klidně přirovnala k čistému šípkovému oleji... tedy až na to, že tyto účinky čistý šípkový na mně nemá, on to pokaždé jen slibuje, ale neplní to. To Kosmea splní levou zadní a ještě se přitom pravou přední ňoume v nose. Prostě umí.




Tento čisticí gel je jednoduše geniální. A to už přece nebude náhoda, prostě na té Kosmea něco je. Čisticí gel má jemnou mléčnou konzistenci, je tak akorát tekutý a snadno se nanáší a vůbec používá. Nepění. Dělá spíš jen mikropěnu, asi jako na flat white, možná ještě o kousek víc mikro, jen pár bublinek sem a tam. To ovšem neznamená, že by nečistil, to zase jako umí. Jasně na odličování jsem ho ani nezkoušela, ale na druhé čistění byl skvělý. Navíc jsem ho používala s Foreo a opravdu jsem to měla ráda. Takovéto přírodní čisticí gely často mají jednu nevýhodu, obsahují glycerin, který zůstává na pleti a vytváří povlak. Kosmea ale vůbec ne, smyjete ji s minimálním množstvím vody, hned a hlavně to za sebou nenechá žádný povlak. Už jsem říkala, že to je geniální?



Tak jo, raději asi trošku přibrzdíme. Například bez tohoto odličovacího mléka bych se klidně obešla. Jako jo, ono to odlíčí, ale není to nic, co byste si chtěli zopakovat znovu a znovu. Přiznám se, že snad raději sahám i po tom minerálním oleji v Astridu než po tomto. Jako jo, práci to odvede, ale je to nudné, nemá to žádnou nadstavbu. Navíc se to při odličování tak jako vsakuje, trošku mi to připomíná Bee Good odličovací krém, i když Kosmea je určitě o třídu lepší, ale stejně, doma to nějak permanentně nepotřebuji, a až to dojde, tak to prostě dojde a nikomu smutno nebude.




A krém, tak to zase jo. Řekla bych, že v oblíbenosti se směle vyrovná i Steamcreamu. Aby bylo jasno, tak já od krému na obličeji většinou nečekám vůbec nic. Nechci v něm aktivní látky, nechci, aby dělal 10 věcí v jednom, a nepotřebuji, aby tak nějak vůbec něco dělal. Chci, aby namazal, jakože hydratoval, a aby mi neucpával póry. Pak samozřejmě by neměl být masný, měl by se rychle vsakovat, měl by být vhodný po makeup, preferuji spíš krémy bez SPF, faktor si mažu až v opalovacím krému a ty krémy bez pak můžu používat i večer. A Kosmea naprosto základní hydratační krém je. A opravdu to nic víc nedělá, jen to namaže a nechá hebkou pleť. Jako je trošku možná výživnější a hutnější, než bych si třeba představovala tak před deseti lety. Ale právě teď, na podzim a v zimě, mi naprosto vyhovuje. A opravdu mě baví jeho konzistence, která je jak našlehaná a jemná a hezky voní po šípkovém oleji. Co si přát víc.



Z tohoto že prý séra jsem dost rozpačitá. Zaprvé to totiž není sérum, ale spíš bych přirovnala k pleťovému mléku, která má ale opravdu poctivé výživné složení, rozhodně to není typu vsákne se to a nevíte o tom. Zadruhé jsem rozpačitá z dlouhodobých účinků, které tam podle mě nejsou prostě nijak výrazné, nebo je teda nevidím. Z čeho jsem ale na větvi, tak to jsou krátkodobé efekty. Po namazání to totiž vypíná a vyhlazuje pokožku, nechává ji skoro jak navoskovanou, s hladkým povrchem a lehkým leskem. Prostě zdravou a krásnou. Díky tomu to jedno balení fakt spotřebuji ráda a klidně bych si ho koupila znovu... tedy pokud přijdu na to, kde Kosmea koupit (a nejlépe bez cla a DPH).

5 komentářů:

  1. Ja tvuj blog ctu :-) viz instagram,ze ho nikdo necte...a nejde se nas urcite dost.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám kvůli sobě, že budeš v pátrání úspěšná! Tak šup šup

    OdpovědětVymazat
  3. Já čtu taky tento blog, a dost často vybírám kosmetiku dle čánků tady, takže za mě jen tak dál a čím víc tím líp!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...