čtvrtek 2. května 2019

Spotřebováno: Mádara, Pai, Zelens, Antipodes a Indivo

Fakt tady na ten blog nekašlu schválně, ale prostě nedokážu se dokopat ke kreativnímu a proaktivnímu přístupu. Třeba tento spotřebovaný článek mi tady visí už od konce února a je to spotřebováno za únor. A cítím ten rest nad sebou a snažím se ho v hlavě dohnat, ale pak přijde na věc a já jdu raději spát než psát. Takový disgrafický životní rozpor to je.






Každopádně jsem si ale zavzpomínala, co jsem všechno nakoupila v únoru. A jak to tak podle fotek vypadá, tak v únoru jsem si pořídila nový bezsilikonový skoro přírodní makeup od Guerlain. A používám ho jen občas, jako za ty dva měsíce jsem ho na sobě měla maximálně desetkrát... a pořád nevím, co si o něm přesně myslet. Teda vím jedno, pokud bych měla soudit právě teď, koupila bych si přírodní bezsilikonový makeup jiný. Třeba Kosas nebo Gressa a nebo bych si znovu pořídila Omorovicza.

To jen tak na okraj, protože občas čas od času se mě na Guerlain L’Essentiel někdo zeptá, tak tady to máte ve zkratce, než se dokopu k pořádnému používání a recenzi. Kterou chci sepsat, fakt že jo.

Tak to byl únor. Kdy jsem nakoupila něco Guerlainu. A pak jsem byla v drogérce a tam jsem koupila věci, co jsem fakt potřebovala. Si to pamatuji, jsem šla do drogérie koupit deodorant a něco na vlasy... a vyšla jsem ven s deodorantem a něčím na vlasy. Taky jsem si dokoupila zásoby z The Ordinary. Celkem jsem koupila 17 plných kusů. Dobrou zprávou je, že jsem nekoupila vůbec žádné sheet masky, fakt ne. Ale jsem pořád nakupovala tekuté rtěnky, člověk si asi nevybere, prostě nějaká ta závislost vždycky k peněžence prosákne.


Spotřebovala jsem pak také 17 kusů. To jsem šikovná. K tomu i 3 sheet masky. A hned 8 pytlíčkových vzorků. Každopádně ale obsah článku se mi dělal docela špatně, protože v těch spotřebovaných mi to přišlo jako nuda šeď hned za nudou a šedí. Navíc snad nic dobrého a mimořádného. Spíše jen takové hajpované věci, co ale po bližším prozkoumání prostě nestály za to.

Mádara Micellar Water je prostě strašná. Nebo to je silné slovo. Strašná není, alespoň jako pleti neubližuje, nedráždí, ani nějak nevysušuje, nelepí, nepálí... jen teda bohužel vůbec neodličuje. Jako já to použila jen jako nouzovku asi třikrát. A řasenku to nevezme, rtěnku to rozmaže, makeup to jen pošmudlá. Prostě za mě ne. Nakonec to spotřebovaly děti, vždycky když si hrály s barevným makeupem, ale i jim prostě zůstala rozmazaná rtěnka. Ale je to přírodní a hezky to voní, to zase jo.

Pai Copaiba Deep Cleanse AHA Mask byla taková průměrná. Na obličeji příjemná, nedráždila mě, nebyla jsem z toho červená, dobře se smývala. Jen tedy já potřebuji v kyselinách o dost silnější kalibr, aby to nechalo nějaký dojem.

Zelens Z Matrix byl na mě až moc silikonový. Taková ta klouzavá textura, co je ale vlastně příjemná na pleti a hladká na dotek. Hned se vsakuje a vypadá to v pohodě. Což tak nějak bylo, dokud jsem to ambiciozně nemazala třeba na olej nebo nějakou přírodnější věc. Pak začal Zelens cuckovat a odrolil se i s tím olejem pod tím pryč. To ty silikonový věci právě s oleji dělají, takže nic překvapivého. Ale taky nic, co bych potřebovala v koupelně. Jo a nějakých dlouhodobých protivráskových nebo cosi účinků jsem si bohužel nevšimla.

Antipodes Hosanna H2O Skin-Plumping Serum je hodně chválené jako hydratační sérum. No a tedy nevím, ale mně to přišlo jako takový průměr. Hnědá vodička, co se hned vsakovala a byla na obličeji vlastně příjemná. Ale fakt nic, co by nezvládla nějaká obyčejnější a levnější hyaluronka. Takže za mě nevidím pro Hosannu důvod ani jeden.

Indivo Antioxidační bobulové sérum bylo fajn. Krásně vonělo a na pleti bylo příjemné. Přišlo mi, že i účinky jsem druhý den viděla, rozjasněná a sjednocená pleť. Jen tedy kdybych měla být upřímná, tak znovu bych si spíš koupila Mádara Superseed než toto. V účincích mi přišly oba oleje prostě podobné, jen tedy Indivo je hutnější v konzistenci, ale Mádara mi k srdci přirostla více. Přeberte si to, jak chcete.


Aliver Exfoliating Foot Mask byla naprosto zbytečná. Jako na mě to nemělo absolutně žádný účinek, mám pocit, že ani atom jedné jediné mrtvé kůže moje nohy neopustil. Jako jo, hezky to vonělo, ale to je prostě všechno.

No a tímto bych to ukončila. Doufám, že se v dohledné době dokopu i k dalšímu spotřebovanému, protože už tady mám ve frontě i březen a duben...

3 komentáře:

  1. zkusila už jsi to mléko na vlasy? Taky jsem se nechala zlákat výprodejovou cenou, ale asi po měsíci letělo do koše. Takhle špatný vlasy jsem snad po ničem ještě neměla. A navíc jsem začala nacházet bordel ve vlasech, prostě hrůza...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj zkoušela, jsem ho použila hned po nákupu, proto jsem ho kupovala, protože jsem měla potřebu si něco dát okamžitě na vlasy. a za mě v pohodě. mi přijde, že hezky uhladí a zjemní i zlepší rozčesávání. ale nemám mastné nebo jemné vlasy. jasně vnitřně mi v tom vadí silikony, tak ho používám fakt jen, když chci ten efekt uhlazení, což je tak jednou za dva týdny. a přijde mi fajn. (jo a myslím si, že mi na něj chodí i dcera. má jemné dlouhé vlasy a vypadají fajn.)

      Vymazat
  2. Těším se na recenzi Meteorites, chci si je konečně taky pořídit. L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...