pondělí 2. září 2019

Péče o pleť SRPEN

Momentálně, jak jsem to teď spočítala, používám ráno a večer dokupy 17 produktů. Plus tedy oční krém, ten jsem ani nefotila, mám jen vzorek přendaný do pixly. A plus vzorky různých olejů, tak náhodně, ty jsem si taky nevyfotila. Každopádně vyfocených 17 produktů a z těchto 17 mi momentálně 10 dochází, odpadávají postupně a myslím, že do dvou týdnů bude všechno pryč. Tak jsem si řekla, že dáme rychlou rekapitulaci, co používám a co mi z toho tak jako sedlo.

Ráno se pořád čistím Sanskritem Saponinem od Niodu... a hurá hurá už je to pryč. Neměla jsem to ráda, jako nějakou práci to odvedlo, ale jinak prostě opruz. Myje to špatně, takže jenom ráno a moc od toho nečekat. Má to divnou špatně se umývající konzistenci, takže pořádně umýt je nutnost. A navíc to trošku smrdí. Na to, jak moc jsem to neměla ráda, mi to doma vydrželo až nekonečně dlouho.

To po PTR peptidech se mi bude stýskat. Jsem si říkala, že si koupím nové balení, a nakonec jsem ho dostala, takže PTR zůstanou v koupelně ještě nějaký ten čas a to je dobře. Inkey BHA v séru nebylo špatné, ale Paula’s Choice BHA tonery jsou o pět tříd výš, takže jako tady není o čem, dneska ráno jsme se viděli naposledy. Tmavé lahvičky The Ordinary měly v sobě amino acids (opruz, prostě voda a k čemu to vlastně?), ta druhá je pak EUK (mega opruz, nesnáším tuhle matla propanediol konzistenci). Po alverde hydratačním krému i po opalovacím UNT se mi bude asi i stýskat, ani jeden z nich nejde znovu koupit. Jinak teda koukejte, jak mi v té ranní péči zbude akorát toner, který stejně vyměním za EX White, a pak niacinamide od Insta Naturals, kde už jsem taky v poslední třetině.

To ve večerní péči mi zůstane odličovací olej i BHA čistící gel od Inkey (ten je náhodou super) a zůstane mi v koupelně i BHA od Paula’s Choice (miluji ho). Zbytek je pomalu na konci. Hlavní změna tedy už nastala v pátek, to když mi došel definitivně Differin a já ho nahradila retinolovým tonikem od Pixi, uvidíme, jak nám to spolu půjde. Ale pro Pixi je to velká výzva, protože Differin si s mojí pletí prostě rozuměl už dvě balení.

Už jen pár dní se mnou zůstane i Vichy AHA, je mi to trošku líto, na druhou stranu léto končí, takže po silnějších kyselinách sáhnout povoleno. Insta Naturals niacinamidové sérum používám to samé ráno i večer a je fajn. Mažu se pak Acure spací maskou, která byla taky fajn, ale už je čas na nějakou změnu, sice nevím jakou, ani se mi nechce nic kupovat, asi to budu řešit miniaturkama, co jsem letos nasyslila. Jo a používám vlastně i olej, ale jen malá balení nebo vzorky, co jsem nahromadila, takže ty se nedostaly na fotku.

Ono vůbec jak to tak vypadá, tak bych si ráda střihla teď pár produktů ve vzorku a malých balení, uvidíme, kam se s tímto moje pleť v kvalitě pohne. Protože zrovna teď všechna čest dosluhujícím (i zůstávajícím) produktům, moje pleť je na tom fakt dobře.



3 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...