pondělí 21. října 2019

Péče o pleť ŘÍJEN

Takže jak jsem říkala, jednou za čas péče o pleť. Úplně nevím, co bych třeba na toto téma vymyslela právě zajímavého. V poslední době mě to úplně nebaví. Jako na fotkách dole uvidíte 8 produktů ráno a 8 produktů večer. A to je fakt maximum, co jsem na sebe ochotná právě namazat. Což tak nějak znamená, že toho použiji jen polovinu.

Takže ráno si myju obličej, bez toho se neobejdu. Pak se tonizuji, to nevynechávám. Pak si máznu třeba nějaký ten hyaluron, nově teď zkouším kolagen od Algenist a otevřela jsem peptidy od The Ordinary, ale většinou si vystačím jen s jedním z toho. A pak často dávám už jen opalovací krém. U toho se trošku zastavím.

Opalovací krém od Yves Rocher je fakt strašný. Otevřela jsem si ho už v létě a byl na mě těžký, takže jsme spolu moc nepořídili. Tak znovu si ho dávám až teď v říjnu, už to není tak těžké, ale prostě ten krém si nerozumí skoro s ničím. Makeup se mi na tom drolí. I BB si na tom občas něco zadrolí. Ten samotný opalovací krém se taky často drolí na něčem, co je pod ním. Taky je stále těžší, než bych si představovala. A navíc to prostě voní tou Yves Rocher vůni, kterou dávají v pleťovce univerzálně snad všude a možná by až tak moc a často neměli. Jako sžijeme se spolu, nakonec jsem našla i makeup, co se na tom nedrolí, ale není to spolehlivý společník, po kterém bych sáhla kdykoliv a kdekoliv.

Popovídat bych si ještě chtěla o krému od Glamglow, bude to nepříjemné, ale doufám, že krátké. Myslím si totiž, že by se neměla vyrábět takhle převoněná kosmetika. Voní to jak žvýkačky, strašně moc intenzivně a sladce. Je to postavené na silikonech a takové té parfumérkové výplni, přijde mi to na pleti až nepříjemné. A navíc nechápu proklamované iluminační účinky, zaprvé je nevidím a zadruhé, když si na to stejně dám ještě opalovací krém a pak makeup, tak co jako. Prostě tohle je naprosto zbytečné a nemělo by to být na tomto světě. No dobře, to asi nevyjde, tak alespoň by to nemělo být v mém světě, ještě se rozhodnu, jak s tím naložím.

Když bychom se měli pobavit o večerní péči, tak tam je to se mnou strašné. Věřili byste tomu, že občas nestihnu ani nějakou masku? Jako odličuji a umývám, bez toho nejsem. Taky dávám BHA od Paula’s Choice, bez toho se taky neobejdu. Ale pak je to často takový freestyle. Jen namažu a konec. Nebo si dám céčko s hyaluronem. A taky si dávám vzorky různých olejů, to mě trošku trápí, že nemám právě žádné plné balení pleťového oleje, ale nedokážu se nad tím zamyslet a nějaký ten nejlepší si vybrat a koupit. A tak zatím zkouším, co mi kdy přišlo domů ve vzorku. Uvidíme, kam se s tímto dostaneme. Zatím mi můžete dát tip, jaký pleťový olej bych si měla pořídit.



2 komentáře:

  1. Mě teď čeká ve frontě olej od Eco by Sonya. Složení jsem (velmi logicky) přečetla až po nákupu a kdyby to bylo naopak, tak neobjednám, ale fotky před a po byly tak výmluvné, že sem nejdřív klikala a až pak četla.. tož sem zvědavá na výsledky. A pak mám v plánu šípkový elixír od Indíva, tam zas složení vypadá více než zajímavě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem indivo oleje už měla, ten bobulový a rozjasňující malé balení. a musím se teda přiznat, že mi to úplně neučarovalo, prostě takový průměr. ale ten šípkový vypadá fajn, to zase jo.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...