středa 15. ledna 2020

Spotřebováno: Cien, Unt a Oskia

Jo přiznám se, já v drogérii nakupuji ráda. Postupem času jsem dokázala vyselektovat, že nekupuji nic, co bych nepoužívala. Nekupuji v drogérii pleťovku, ani dekorativku, tu občas výjimečně, ale většinou toho lituji, takže za poslední půl rok snad nic. Do drogérie chodím nakupovat šampony, nejčastěji Balea, stejně mi je pak používají děti. A taky tam nakupuji tělové mazání, i když je pravda, že výhradně limitky od alverde. Navíc jsem zjistila, že když koupím každou limitku a čas od času si k tomu koupím i jiný drahý krém, co mi zrovna líbí, tak to akorát pokryje moji spotřebu tělového mazání. A na to já mám alverde ráda, takže bez výčitek jsem koupila všechno vánočního.

Na fotkách mi chybí mini tělová másla alverde, jsem si je už rozbalila a pak na ně zapomněla, každopádně ta už mám taky spotřebovaná, letos opět jako první. Celkově jsem v listopadu nakoupila 21 kusů a je to  vlastně výhradně drogérka, kromě jednoho peptidového séra z iHerbu. Spotřebovala jsem pak 23 plných kusů, 3 sheet masky a 7 vzorečků. Bohužel ovšem musím říct, že z těch spotřebovaných nebylo nic extra zajímavého, takže dneska to bude rychlé.



Sensual by Cien Oil Balm (Oriental Beauty, Asian Spirit) byly hrozně fajn. Jak jsem si tady před týdnem stěžovala, že už Balea pěna není, tak u tohoto bych si taky ráda postěžovala. Hodně mi totiž obě varianty voněly. Takže jsem se tím ráda mazala, pak to vonělo i ze mě, navíc to i bylo poznat, že jsem se mazala, pumpičkové balení bylo taky super, roztíralo se to dostatečně rychle, fakt nemám co vytknout, navíc za cenu kolem stovky. Snad jen, že to nebylo přírodní, ale co si tak pamatuji, tak i to složení nebyl totální voser.

UNT Aqua Boost bylo příjemné hydratační sérum. Jen teda jsem zjistila, že nechápu proč si kupovat hydratační sérum 30 ml za velké peníze, když mi vydrží třeba jen tři měsíce, navíc když stejnou práci odvede flaška 150 ml hydratačního tonika, které stojí navíc často i míň než sérum ze stejné řady stejné značky a pak taky vydrží půl roku, že ano. A sérum jako takové není špatné, fakt ne. Ale prostě stejnou možná i lepší práci odvede tonikum téhle řady od UNT, tak nevidím jediný důvod, proč si pořizovat nové sérum.

Oskia Restoration Oil je drahý olej a mi přišel dost průměrný. Měla jsem jeden vzorek, ale plné balení bych si nekoupila. Dobrý je, že olej byl docela lehký, rychle se vsakoval i hezky voněl. Ale zázračných účinků si nejsem úplně vědoma, možná jsem je jen přehlídla. Každopádně já s Oskia pleťovou kosmetikou nemám úplně štěstí, vlastně mi za celou naši historii vyhovovala jen renesanční maska a pak Bedtime Beauty Boost, jinak prostě nic moc, spíš moc nic za ty ceny.



0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...