středa 5. srpna 2020

Spotřebováno: Geek&Gorgeous, Mizon, Weleda, Goodal, Oskia, Kiko a UNT

Stejně jako v květnu, stále jedu na nákupní vlně. Tytam jsou moje předsevzetí ohledně minimálních nákupů a uvědomělé spotřeby. Prostě ne, chci to koupit všechno a všude. Dost znepokojivě jsem opět začala hromadně nakupovat platýnkové masky, bohužel jen nakupovat, ale už je vůbec nepoužívám, k tomu se musím nutit, aby se mi doma nehromadily, a stejně se hromadí. Doufám, že až skončí letošní silvestrovská půlnoc, že mě to všechno přejde. A že mi bude i nadále líto platit peníze poště za špatné proclení. A tím moje nakupování skončí. Vidíte, já můžu nakupovat hlava nehlava, protože už mám stanovenou deadline. Alespoň tak nějak jde ta moje logika v poslední době.

Každopádně v červenci jsem nakoupila 36 plných kusů a z toho 3 sheet masky. Nakupovala jsem všude možně. Na iHerb samozřejmě, tam v poslední době exceluji. Taky v drogérii. Tam jsem hlavně šla nakoupit zásobu opalovacích krémů, když jsme šli na koupaliště. A pak jsem ty krémy nechala vařit celé odpoledne v autě a na koupališti se mazala patetickým zbytkem z tašky. Bohužel jo, přišla jsem pak domů trošku červená. V drogérii to byly i další drobnosti, třeba jsem si snad po dvou letech zase koupila suchý šampon... a to je vám tak fajn vynález.

Jinak tedy ale musím uznat, že sice nakupuji hodně, ale stejně jsem hodně z toho začala rovnou používat. Třeba Neutrogenu opalovací krém, stejně tak ty suché šampony, Balea krémík, DHC odličovací olej... celé to ve mně opět vzbuzuje dojem, že můžu nakupovat dál a dál a všechno to koupím.

Jinak spotřebováno nic moc, tam mi to zas až tak nejde. Spotřebovala jsem 13 plných kusů, 2 sheet masky a 3 vzorky. Celkem to tak je 18 kusů do plusu. 





Weleda Skin Food Light mám ráda. Uznávám, že ta mastná hutná rich verze mi asi vyhovuje více, ale i tahle light mi přišla fajn. Používala jsem ji jako noční krém. A ono na ty noční krémy nemám moc požadavků, hydrataci dávám hyaluronem, céčko sérem, béčko sérem, retinoly zrovna olejem, od krému chci vlastně jen, aby to všechno jakoby zafixoval, aby se krém rychle vsáknul a nějak mě neobtěžoval. A to přesně Weleda dělala.

Geek&Gorgeous 101 C-Glow je céčkové sérum, které si asi nekoupím znovu. Ono funguje. A funguje docela dobře. Ale ty nejlepší účinky dosáhne během dvou týdnů a pak už se to jenom zhoršuje. Sérum totiž začne oxidovat a prostě tak nějak postupně i přestává fungovat. Oni to tedy píšou v instrukcích, že to mám skladovat v ledničce (to se mi nechce, jsem na to líná, víte, jak daleko mám z koupelny do kuchyně?) a pak to vydrží 3 měsíce. Při obyčejném skladování to má vydržet 6 týdnů. To je přesně doba, jak dlouho mi sérum vydrželo při používání dvakrát denně. Ale reálně mi přišlo, že sérum fakt fungovalo třeba jen tři týdny. Což je pro mě důvod, proč bych si to znovu nekoupila. Raději si koupím zase The Ordinary C suspension (to s tou divnou konzistencí), ten vydrží a funguje úplně stejně.

Mizon Original Skin Energy Peptide 500 je docela oblíbené peptidové sérum. A já vám nevím, po spotřebování mám k němu dost indiferentní vztah a takový jsem měla i celou dobu používání. Asi to trošku hydratuje, ale to je tak všechno. Možná dlouhodobě by to mělo víc efektu a všimla bych si toho, že mi mizí vrásky a tak. Ale po třech měsících spotřebování jsem neviděla nic a znovu si to nepořídím.


Goodal Green Tangerina Vita C Cream byl opravdu příjemný krém s vitamínem C. Je z řady jako sérum, co jsem už tady chválila a co jsem říkala, že si ho klidně koupím znovu. Tak jsem si sérum znovu koupila a spolu s ním byl v sadě i tento malý krém. Měl lehkou konzistenci, tak akorát na den a fakt hezky citrusově voněl, rychle se vstřebal, nedělal bordel pod makeup. Céčkové účinky, pokud měl, tak hodně slabé, ale jako obyčejný denní krém to špatné nebylo.

Oskia Renaissance Cleansing Gel je hodně oblíbený. Ale já si k němu prostě nedokážu najít cestu. Podle mě to neumývá. Je to matlavé, nechává mi to na pleti povlak, u kterého nemám pocit čisté pleti. Z toho důvodu gel používám jen ráno, kdy se úplně drhnout nepotřebuji. Jediným světlým okamžikem gelu je jeho vůně, kterou mám fakt ráda. A možná taky i barva, která je optimisticky oranžová. Ale podle mě za ty peníze plné balení nestojí. Jinak gel je nepěnivý a nevysušuje, to dá rozum, když potahuje.  A já vím, že je to docela milovaný produkt, takže už dávno jsem prostě přijala názor, že tento gel není vhodný pro můj typ pleti, že bude spíš pro suchou a takovou. A vlastně se na něj už ani nezlobím, i když tedy umývat by mohl trošku líp.

Kiko Solar Protect Glow SPF30 byl docela příjemný opalovací krém. Trošku hutnější, vhodný spíš na podzim nebo zimu, ale na jaře se to taky dalo. Když bylo moc horko, sahala jsem raději po jiném, ale jinak mojí pleti docela vyhovoval. Klidně bych si ho ve výprodeji koupila i znovu, ale zrovna hromadně nakupuji na eBay korejské a japonské opalováky, takže si myslím, že nový opalovák nebudu potřebovat tak dva roky.

UNT Aqua Forte Ultra-Active Replenishing Toner jsem měla taky hodně ráda. Jako hydratační toner je to pro mě level nej. Klasická hyaluronovo gelová textura, která se podle mě vsakuje rychleji než hyaluron od Hada Labo a která podle mě mojí pleti taky o trošku líp vyhovovala. Chtěla jsem si ho koupit znovu, ale pak jsem doma objevila velkou butelu hyaluronu od Deciemu, tak jsem se zatím udržela.


2 komentáře:

  1. Dobrý den, jaký je prosím ten Acure Blue Tansy oil? Hoooodně mě zajímá. Díky, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den, to zatím nevím, ještě jsem ho neotevřela.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...