sobota 25. prosince 2010

Eyeko krém 3v1

english version

Letos si české blogerky (Yarisse a Talka), a tak jsem se rozhodla nezůstat pozadu...
Eyeko krém by měl fungovat jako hydratační krém, rozjasňovač a oční krém. Krém se prodává ve třech variantách: normální, krém s extra leskem a jako tónovací krém. Bojím se, že časem neodolám a koupím si i tu bronzovou variantu, léto je možná sice daleko, ale to uteče...






Balení nemusí být pro každého, ale mě se líbí. Líbí se mi i logo s jednookou a vlasatou. Samotný kelímek na krém vypadá docela levně, ale za mě... ostudu v koupelně nedělá. Krém je trošku tužší konzistence, ale dobře se roztírá. Vůně mi není moc příjemná, ale za chvíli se vytratí, takže nevadí. Krém má jemnou růžovou barvu, nemá v sobě viditelné třpytky, spíš jen zanechá na pleti takový lehký lesk a viditelně pleť rozjasní. Dole na ruce je jasně vidět, že pravá strana je s jemným leskem a rozjasněná. (Na ruku jsem si dala opravdu veliké množství krému, efekt není tak výrazný za normálních podmínek.)


Musím přiznat, že z použití krému 3v1 jsem zatím trošku rozpačitá. Jako základní krém mi bohužel nestačí a v zimě už vůbec ne. Po nanesení mě pleť celkem pne a úplně si říká o něco výživnějšího. Jako rozjasňovač očního okolí mi přijde trošku málo rozjasňující a jako oční krém je opět málo výživný. Skvěle ovšem funguje jako rozjasňující báze buďto pod makeup nebo pro smíchání s makeupem, takhle se obličej jemně rozzáří, ideální efekt pro nenáročné denní líčení. Vypadám jako nenamalovaná, ale minimálně o padesát procent lépe...

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...