pátek 10. prosince 2010

Lush Gorgeous: je nádherné být nádherná...

english version 

Krém Gorgeous je nejdražším pleťovým krémem u Lushe, v českém obchodě ho dokonce prodávají za nehorázných 1940,- Kč... Napsané to vypadá spíš jako rok výroby... V anglickém Lush jsou naštěstí ohledně ceny rozvážnější, ale i tak 35 liber není malá částka. Zaslouží si vůbec ten krém takové ohodnocení?


Jednoho dne jsem narazila na prodej vzorků Gorgeous 5ml na eBay jen za 5,50,- liber i s poštovným, odolávala jsem asi dvacet sekund a pak rychle přihodila. Až později, když jsem platila, tak mi došlo, že jsem si bůhvíco koupila. Znáte to, eBay je plné napodobenin. Naštěstí mi nepřišla napodobenina, jsem si tím celkem jistá ze tří důvodů:
  1. Vůně: voní krásně, přesně jako jakýkoliv výrobek od Lush. Vůně je na první počuch hodně výrazná, je mi až nepříjemná (takhle to mám ale u všech výrobků od Lushe), ale po chvíli si nos zvykne a už jen čuchá tu krásu.
  2. Textura: krém je neuvěřitelně jemný a lehký, přesně takový jsem si ho představovala, když jsem četla popis krému na oficiálních stránkách. Po nanesení se krém okamžitě vsákne do pokožky, nezanechá žádný mastný film.
  3. Účinek: úžasný, hned po nanesení je pokožka krásně hladká a jemná  a taková zůstává hodiny a hodiny. 
 Tak teď už si jenom našetřit, protože ten krém opravdu stojí za to (i když dva tisíce z českých luhů a hájů bych za to asi nedala).

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...