čtvrtek 30. prosince 2010

Staroroční předsevzetí...

...jsem si zkusila letos, změna je život.

Během letošního roku se stalo mnoho přelomových věcí, je ze mě nově bakalář, završila jsem třetí desetiletí svého skromného života, ani jednou jsem se nenechala ostříhat (jen zastřihnout konečky), začala jsem pravidelně sledovat mnohé blogy věnující se kosmetice, založila jsem si PayPal a hlavně jsem se naučila nakupovat na eBayi... Moje okouzlení blogovou celosvětovou scénou a možnostmi světového trhu postupně gradovalo, až nakonec u nás pošťák zvonil každý den a já si ani nepamatovala kolik balíčků mám ještě na cestě.
A tak jsem si v září řekla dost... Do konce roku žádné nákupy na eBay. Ani jinde online. Vlastně jsem si povolila jen chodit do drogérie pro nezbytně nutnou zubní pastu a prací prášek. A jak to dopadlo? Řeknu vám, že nic moc, tady je seznam, co jsem za poslední tři měsíce nakoupila.
  • Eyeko: krém 3v1 a sadu balzámů na rty
  • dárkový balíček od Lancome s miniaturami krému, micelární vody, parfému a řasenky
  • UNT: tonik, mýdlo, oční krém + zdarma lesk na rty a sérum
  • Eyeko: tvářenka a linky v peru
  • Suhada (Lidl): masku, tělový olej a krém na ruce
  • matující nadlak od Essence
  • vazelínu
Nutno říct, že první měsíc jsem se držela. Druhý měsíc mě dostalo online nakupování vánočních dárků a dovolená. Třetí měsíc mě pak dorazil "Black Friday" a další předvánoční slevy. A teď ke konci roku jsem to prostě vzdala a mám na cestě:
  •  kabelku
  • svetr a podprsenku z VS
  • séra od UNT
Uklidňuji se tím, že už brzy se radikálně sníží limit pro placení DPH, takže s nákupy bude konec...

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...