pondělí 31. ledna 2011

Burt's Bees - krémy na nohy

Tak ještě jednou se vracím ke svému vánočnímu balíčku od Burt's Bees, minule jsem probrala krémy na ruce, teď jsou na řadě krémy na nohy, peprmintový a kokosový.


Vzorky krémů jsou ve standardních plastových tubách o velikosti 14 ml (Peppermint Foot Lotion) nebo 16 g (Coconut Foot Creme). Takové množství mi moc dlouho nevydrželo, nohy si sice mažu jen jednou denně, ale zase pak na množství krému nešetřím. Konzistencí jsou oba krémy naprosto odlišné, zatímco peprmintový je spíše lehký krém, který se okamžitě vsákne, kokosový krém je spíše hutné máslo, je to asi tím, že obsahuje lanolin a glycerin. Peprmintový krém je bílé barvy a voní jako žvýkačka a čichací tyčinka proti rýmě, kokosový krém je žluté barvy, voní jako kokos a kokosový olej.


Účinky krémů jsou hodně různé, peprmintový krém neměl vůbec žádný vliv na mé nohy. Vsákl se během dvou sekund, ani jsem si nemusela dávat ponožky, ale zase jsem vůbec neměla pocit namazaných nohou, kůže jemně praskala, žádné změkčení nebo snad hydratace se taky nedostavilo. Jen snad varování: po namazání nohou si umyjte ruce, já jsem to jednou ignorovala a krém docela hodně štípe, zvláštní ale na nohou jsem to necítila.
Kokosový krém je něco skvělého, líbí se mi vůně, je takový správně mazlavý a hutný, ponožky jsou nutností a ráno jsem se budila s nožkami jak miminko. Efekt směle přirovnám k  Palmer's Cocoa Butter Formula jar, snad jen, že Coconut Foot Creme je přeci jen trošičku dražší, za plnou velikost (113 g, 4,34 oz) zaplatíte kolem £13.

Složení převzato z oficiálního webu: 
Coconut Foot Creme
glycerin, olea europaea (olive fruit oil), avena sativa (oat kernel flour), lanolin, parfum (fragrance), cocos nucifera (coconut oil), quillaja saponaria (quillaja bark extract), avena sativa (oat kernel oil), rosmarinus officinalis (rosemary leaf extract), canola oil, tocopherol, glycine soja (soybean) oil, butylphenyl methylpropional, coumarin, limonene, linalool

Peppermint Foot Lotion
aqua (water, eau), helianthus annuus (sunflower) seed oil, glycerin, cocos nucifera (coconut) oil, cera alba (beeswax, cire d'abeille), mentha piperita (peppermint) oil, stearic acid, hamamelis virginiana (witch hazel) bark extract, sodium bicarbonate, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, carum petroselinum (parsley) leaf oil, triticum vulgare (wheat) germ oil, citrus aurantium dulcis (sweet orange) peel wax, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, tocopherol, parfum (fragrance), sucrose stearate, glucose, xanthan gum, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), sodium borate, sodium chloride, glucose oxidase, lactoperoxidase, limonene

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...