pátek 28. ledna 2011

Minerální makeup - Just Pure Minerals

Just Pure Minerals je malá značka minerálního makeupu z Californie. Jejich minerální makeup je ten nejjemnější makeup, který jsem kdy vyzkoušela. Pravda je, že vůbec nekryje, ale ten pocit, který zanechá na mojí pleti, je naprosto úžasný. Doma mám zatím jenom vzorky makeupu, tvářenek, korektoru a fixačního pudru.



Tento minerální makeup sice moc nekryje, ale i tak pleť pěkně sjednotí. Makeup je hodně jemný a na mojí pleti vytvoří krásný efekt odpočaté a rozzářené pleti. Mám tušení, že toto bude můj makeup číslo jedna pro dny, kdy nepotřebuji extra krytí.
Tvářenky mají strašně pěkné odstíny, alespoň na obrázku tak vypadají. Bohužel jsou všechny třpytivé, takže nejsou moc na každodenní použití. No i tak jsem si další vzorky objednala... Fixační pudr je stejně jemný jako makeup a na pleti ho vůbec necítíte. Korektor na oční okolí je taky jemný a krásně prosvětlí. Moc ho ale neužívám, protože upřednostňuji tekuté korektory, a tak zatím čeká ve skříni na svůj čas.


Vzorky chodí hodně veliké, kelímky byly úplně plné. Zatím to jsou asi ty největší vzorkové velikosti, které jsem si kdy koupila. Menší nevýhodou je balení, protože kelímek nemá šroubovací uzávěr, víčko je odklápěcí a chce to trošku citu, jinak budete mít makeup všude. Vzorky jsem kupovala přes Etsy, protože paradoxně tam mají nabídku cenově mnohem výhodnější než ve vlastním e-shopu... neboli: čtyři vzorky za $2 s poštovným $1.
Makeup jsem si objednala před vánoci plné balení (předvánoční akce 50%off), ale nějak ještě nedorazil. Urgovala jsem a oni mi slíbili, že pošlou nové balení... ani to ještě nedorazilo, ale jsou to zatím jenom dva týdny, tak čekám... ...a doufám, že se dočkám.

1 komentář:

  1. O těch jsem vůbec neslyšela, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...