neděle 23. ledna 2011

Minerální makeup - Silk Naturals

for english press... 

Silk Naturals je americká značka minerálního makeupu, která nabízí velké množství produktů dekorativní i pěstící kosmetiky. Doporučuji prostudovat si jejich nabídku, protože některé věci jsou opravdu skvělé. Jen se musíte prokousat tím nepřehledným webem. Poštovné je celkem nízké a od 125 dolarů je zdarma celosvětově. Minerální makeup jsem od nich nezkoušela, protože nemám prostě trpělivost na míchání mého vlastního odstínu...

...ale menší sbírka se mi doma už vytvořila. Jeden vzorek stojí něco přes dolar, je v kelímku a množství je celkem dostatečné. (I když je možné narazit i na větší...) K objednávce dostanete i vzorky zdarma.




Kromě péče o pleť mám zatím doma jen malou kolekci jejich tvářenek, rozjasňovačů a pudrů a jednu rtěnku. Tvářenky nemám moc ozkoušené, protože prostě tvářenek se mi doma válí hafo a nějak to nestíhám ani testovat (to bude asi tím, že poslední dva měsíce jsem uvízla na krémové tvářence od B Never Too Busy To Be Beautiful). Rozjasňovač Angel je celkem fajn, barva je mírně do zlata a vzorek jsem už skoro celý spotřebovala, takže vlastně celkem doporučuji. Rozjasňovač Crinoline je naopak docela nepoužitelný jako rozjasňovač, je příliš pigmentovaný a příliš barevný, pro mou bledou pleť úplně nevhodný. Možná by se dal použít jako tvářenka, ale ta barva se mi zas tak nelíbí.
Zato Perfecting Glow neboli rozjasňující pudry zbožňuji. Odstín Crystal používám (pokud mám dobrou pleť klidně i bez makeupu) jako fixační pudr, barva je jemná růžová, která dodá obličeji ten správný odstín odpočaté a deset hodin vyspané pleti. Odstín Liberty je v tomto sice trošku slabší, ale i tak je efekt krásný. Jenom musím dávat pozor při aplikaci, opravdu stačí jen maličko pudru, protože jinak se lesknu až příliš. Ale při správné aplikaci je lesk úplně neznatelný a výsledkem je jenom "odpočatá" pleť.



Rtěnka je hodně hutná a odstín je intenzivní.  Konzistence je hustá a lepivá, špatně se nanáší, mnohem lépe se vklepává do rtů prstem, pak vytvoří takový nedbalý lehce rozmazaný vzhled. Rtěnka taky není moc výživná, ale zase na rtech opravdu vydrží, i když odstín postupně slábne. Rozhodně bych ráda vyzkoušela i další odstíny a další verze.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...