pondělí 24. ledna 2011

Pošťák u nás zvoní často

Někdo má doma sbírku očních stínů a různých palet. Někdo kupuje rtěnky a má v každém pokoji a v každé kabelce minimálně tři. Někdo má pět řasenek, které kombinuje tak, aby se dosáhlo požadovaného efektu. Já mám doma sbírku tvářenek.
Řasenka mi stačí jedna, stínů mám asi deset a stejně je nepoužívám. Rtěnka je pro mě spíše závěrečnou tečkou, jako je fajn, ale nutností pro mě není. Ale tvářenek mám doma asi třicet a pořád přibývají nové. Třicet možná není až tak velké číslo, ale před rokem jsem vlastnila jenom jednu... asi to trošku vypovídá o tom, za co jsem v minulém roce hodně utrácela.
No a tady jsou mé poslední přírustky, jednou z eBay, jednou z Eyeko a jednou z asos.com.



Tvářenku z Revlonu jsem si koupila, protože jsem se zamilovala do toho zlatého ornamentu po přečtení jedné recenze. A taky doma od Revlonu právě teď nic nemám, Revlon se v Česku špatně shání a vůbec...


Tvářenku od Bourjois jsem si koupila, protože hodně lidí si ji hodně chválí. Taky se mi líbí balení, je to limitovaná edice a navíc byla zlevněná. V balení je i zrcátko a malý štěteček, který sice bude asi nepoužitelný a nepraktický, ale tak co už... balení mě potěšilo.


Tvářenku Eyeko jsem si koupila protože to byla novinka... Musím ještě víc dodávat? Balení je opravdu krásné, na druhé straně tvářenky je zrcátko a opět nepraktický a nepoužitelný štěteček.




Ani jednu tvářenku jsem si zatím nevyzkoušela. Úplně mi stačí, že je mám doma v kolekci a práší se na ně prach v mé skříni. Jsem sběratelka...

3 komentáře:

  1. To mi něco připomíná=) Já zase sbírám rtěnky, ale tvářenkami taky nepohrdnu. Jaký odstín je ta Bourjois? Vypadá moc hezky=)

    zlatosfera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bourjois je odstín Rose Petal... ale na odstínu zas až tak nezáleží, já si jí koupila kvůli Eiffelovce na obalu... no nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Na recenzi tvářenky Eyeoko jsem zvědavá, vypadá moc hezky a takový odstín nemám. Já mám také ráda výběr, ale zároveň nechci utratit moc peněz a být zavalená kosmetikou, tak mám hlavně vzorky minerálních tvářenek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...