pondělí 3. ledna 2011

TOP v prosinci neboli moje zimní trojka

V prosinci napadl sníh, zima konečně nastoupila a já jsem usoudila, že bělejší už asi nebudu, tak jsem vytáhla vzorky minerálního makeupu, které pro mě v létě byly moc světlé. Některé mi konečně sedly a jiné byly stále moc bílé, ale mně to vlastně nevadilo, protože:

  1. Zamilovala jsem se do světlého makeupu. Jsem hodně bledá i normálně, ale teď v prosinci by na mě gothici byli pyšní. Vlastně mi přišlo, že ten bílý makeup tak krásně ladí s tou bílou zasněženou krajinou. a taky s Vánocema. K tomu jsem pak přidala jen světlou tvářenku, trošku rozjasňovače a řasenku. A hlavně...
  2. ...rtěnku. Vždycky jsem dávala přednost balzámům s leskem nebo přirozeným leskům. A najednou jsem si jednoho rána rty namalovala malinově. Výrazně malinově. Dva týdny jsem nechodila jinak namalovaná. Jen jsem musela trošku improvizovat, protože doma mám jen balzámy na rty a lehké lesky s růžovým nádechem. Našla jsem rtěnku v tužce od basic (ze Schleckera, odstín 14), Gloss Tube od Alverde jsem dávala ve dvou vrstvách (odstín borůvkový a hroznový), konečně jsem vyzkoušela Cassis Butter Cream od Silk Naturals (odstín deep plum a ten opravdu drží a drží).
  3. A celý prosinec jsem se mazala krémem od Yves Rocher... 24 hodinová vitalizační péče proti únavě. Používám ho, když si vzpomenu, jako regenerační kůru. A ono to opravdu funguje... 



      0 postřehů:

      Okomentovat

      Děkuji za všechny komentáře!

      Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...