pondělí 21. února 2011

G.O.L.D. Cacao Pack - maska

A rovnou na úvod se přiznám, že jsem právě maximálně vytočená... Znáte to, když ráno vstanete levou nohou, pak se podíváte do zrcadla a na levé tváři vyrážka velikosti mexického dolaru. Tak se to pokusíte vylepšit ruční úpravou, až vyrážka není vyrážkou ale mokvajícím vředem velikosti dvou mexických dolarů. Pak zjistíte, že doma není nic k jídlu, ani čokoláda na uklidnění, a tak pro jistotu jen seřvete psa za to, že chce jít ven... a tak to pokračuje, až pak venku vypadám jak psychopatická megera, protože do všeho kopu, třískám dveřmi a tak. A tak jsem zatím jen došla na poštu a poslala balíček Talce, doufám, že se těší. Chtěla jsem tam připsat věnování, ale jak mám tu blbou náladu, tak jsem raději nepsala nic...

Tak to byl úvod a dál vás taky nepotěším. Tato maska vůbec nestojí za to, abych o ní psala. Vlastně jsem ji neměla ráda už od začátku, jen jsem byla lakomá ji vyhodit. Tak jsem si ji nechala, alespoň vůně není až tak špatná. A včera jsem to na sebe patlala naposledy... Následující fotografie jsou už víceméně jen vzpomínkové...


Masku jsem si koupila, protože prý voní po čokoládě. A to je pravda, opravdu krásně voní po čokoládě. Vlastně ta maska i jako čokoláda vypadá.


A když se podíváte zblízka a pořádně, tak můžete vidět jemné zlaté částečky, jak kdyby to byla luxusní čokoláda  s příchutí zlata. Maska se strašně snadno nanáší, po obličeji úplně klouže, zasychá asi za dvacet minut. A když už nic jiného, tak se s ní moc dobře straší po domě...


Tak a teď už k negativům. Maska se hodně špatně smývá. Když ji umývám v umyvadle, tak kapky toho čokoládového zlata rozpuštěného ve vodě jsou všude v okruhu asi tak půl metru. Možná je to jen mou nešikovností, ale na druhou stranu Mask of Magnaminty od Lushe se taky špatně smývá a takový bordel z ní doma fakt nemám. Samozřejmě je taky možné masku umýt ve vaně nebo ve sprše. No a pak máte špinavou vanu. Jasný proužek hnědé barvy se vine kolem vany, jak kdyby se tam koupal někdo, kdo pracoval tři dny v dešti a sněhu na dvouhektarovém poli, a tiše říká: "Tady žijí malá prasátka, neumývají po sobě vanu!!!"



 A ty účinky taky nic moc. Pleť je sice jemná na dotek, ale to vydrží asi tak jen deset minut po smytí masky, pak se všechno vrátí k normálu. Rozjasnění taky moc nečekejte a hydrataci taky ne. Prostě buďme rádi, že už mi to doma nestraší.

2 komentáře:

  1. Přeji krásné odpoledne, snad bude lepší než ráno, ne? :D. To bych byla sara naštvná, kdybych měla vyrážku. Jednou jsem měla tak oteklé oči, že jsem vůbec neviděla.. :/.
    Ta maska má hezký obal, ale ne všechno co je hezké splní i ten účel..Líbí se mi, že voní po čokoládě.
    Já mám ráda masku od Queen Helens-Jílová maska :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Lush překvápko šťastně dorazilo na místo určení a udělalo mi velikou radost. Ještě jednou děkuji a doufám, že při giveaway, co už dlouho plánuju uspořádat, ti to něčím oplatím.

    A co se masek týká, já jsem v Rossmannovi udělala nálet na ty barevné pytlíčkové masky, které jsem už delší dobu chtěla vyzkoušet, takže podám hlášení. Snad budou vyvedenější než ta tvoje=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...