čtvrtek 10. února 2011

Plyn už syčí z karmy ven... aneb jak jsem přežila

V sobotu ráno se mi vůbec nechtělo vstávat. Očička jsem měla slepená a vlastně se mi nechtělo vůbec nic. Zaregistrovala jsem sice slabý závan plynu, ale tato informace pro mě nebyla podstatná. No naštěstí to dobře dopadlo, i když v nemocnici si nás všechny nechali přes noc. Byla to jen slabá otrava...
Po oxygenové terapii se mi odpoledne celkem ulevilo, a tak jsem akutně začala řešit jiné než život ohrožující potřeby. Ještěže existují nemocniční lékárny, i když v té naší bohužel prodávají jen Vichy. Takže jak jsem přežila noc a den bez nutné kosmetické výbavy:


  • základ je čistit, čistit, čistit... La Roche-Posay, fyziologické odličovací mléko. Mléko na odlíčení jsem nepoužila už asi deset let. Už si ani nepamatuji důvod, proč odličovací mléko nepoužívám. Prostě mám raději oleje, micelární vody, gely, pěny a podobně. Ale musím přiznat, že toto mléko je příjemné, voní tak lékárensky až medicínsky, má jemnou strukturu, lehce se nanáší, po nanesení se jakoby vsákne do pleti a zanechá lehký povlak, který se sice umyje, ale i tak jsem zaznamenala výživný efekt.

  • následuje hydratace... od Vichy, ve dvou variantách Normaderm a Aqualia Antiox. Normaderm jsem použila jen jednou večer, a protože od té doby, co jsem věřila marketingovým slibům této antiakné řady, už nemám Vichy ráda, tak jsem vzorek hned po použití vyhodila a není ani na fotce a ani s tím nebudu ztrácet svůj čas. Zato Aqualia mě celkem překvapila. Paní v lékárně sice říkala, že je to tónovací krém, s tím moc teda nesouhlasím, ale i tak. Krém voní příjemně, je lehký, krásně rozzáří pleť... takže jsem vzorku dala ještě šanci.

  • přes den zamaskovat nějaké ty nedokonalosti... UNT, Perfekt Match&Stay. To je makeup, který nosím normálně v kabelce, je to takový spíš pudromakeup, trošku mě vysušuje, trošku dělá pudrovou masku, trošku kryje a vlastně vůbec... znova si ho určitě už nekoupím, ale do kabelky na nouzové použití je docela fajn. V lékárně mi dali i vzorek Toleriane Teint od La Roche-Posay odstín Sand Beige... moc tmavý, moc oranžový, moc solárkový, moc oxidoval... ale jinak příjemná lehká textura, snadné nanášení a celkem přirozeně krycí efekt.

  • nutností je pro mě pravidelná péče o rty... Beauty Rush Glossy Shinestick, odstín Colada Love od Victoria's Secret a vypadá to, že už se neprodává. Škoda, lesk krásně voní, má hezký odstín, pěkně vyživí rty, jen to balení je trošku nešťastné. Lesk nosím trvale v kabelce.

  • taky jsem si musela umýt vlasy, protože sobota ráno byla vyhrazená zrovna mytí hlavy... no až v nemocnici mi došlo, že můj účes neviděl šampon už tři dny ani z rychlíku, naštěstí na dětském oddělení měli heřmánkový šampon volně k dispozici, tak jsem si diskrétně jen trošičku odlila. (Myslím, že to byl tento.) A musím říct, že výsledek mě překvapil, vlasy byly krásně hebké, čisté do čista, voňavé, lesklé a takhle vydržely dva dny.

  • a v sobotu ráno jsem si ani zuby neumyla, takže nutností byl i kartáček a zubní pasta, pastu jsem koupila dětskou, protože ta nám doma stejně dochází. 

    No a teď už skoro týden přežívám v provizorním bydlení, protože u nás doma se mění kotel, spravuje komín a vůbec je tam strašná zima. Já tady nemám pomalu ani internet, fotím jen v nouzovém režimu a tento článek píšu už tři dny...

    1 komentář:

    1. mlieka nepouzivam ani ja... mne sa zda po nich tvar prilis mastna...
      max v zime ked mam suchu plet pouzijem ale inak eee

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...