úterý 15. února 2011

Silk Naturals - Perfecting Glow

english

Náhodou se u mě sešly všechny čtyři odstíny rozjasňujícího pudru od Silk Naturals. Odstín Crystal a Liberty jsou v klasické vzorkové velikosti ($1,25 za kus), odstín Pristine je ve vzorkovém balíčku, který posílají zdarma k objednávce, a odstín Splendid mám v plném balení ($6,50).


Perfecting Glow je fixační pudr, který obsahuje lehké (ale opravdu decentní) třpytky, a měl by tak dodat pleti rozzářený vzhled. Na mě to opravdu funguje, jen se musím mírnit při aplikaci, protože málo opravdu znamená víc a když to přeženu s množstvím pudru, tak pak svítím jak baterka v zrcadle. Pudr lze taky použít jako klasický rozjasňovač, i když ten rozjasněný efekt bude opravdu jen náznakový. (Je to můj osobní názor a při jeho hodnocení myslete na to, že já jsem holka, co se ráda blyští...)

Pudr se prodává ve čtyřech odstínech:


Rozmazané ty odstíny vypadají asi takto:

toto je obrázek, na kterém toho moc vidět není... ale kolik mi dalo práce to nafotit...




Mým nejoblíbenějším je Crystal, jemná studená růžová, přesně taková barva, kterou mám po dlouhém předlouhém spánku. Stačí mi trošku přepudrovat a moc to nechápu, ale zázraky se dějí... Jen malá špetička Crystalu a vypadám líp. Svěže. Odpočatě. A mám jiskru.
Odstín Liberty už je trošku slabší, hlavně z toho důvodu, že teplé odstíny mi až tak moc nesluší a zlatá není pro mě dobrou volbou. Ale barva není na obličeji nijak výrazná, takže se to snese.
Pristine je nejtmavší odstín, je hodně do bronzova a barva je na pleti opravdu vidět. Myslela jsem si, že tohle taky nebude odstín pro mě, ale výsledek není až tak katastrofální. Pudr mi dodá lehce opálenou pokožku, která hází letní odlesky... Teď v zimě, kdy jsem bílá, jak padlý sníh, ten efekt až tak nevynikne a vlastně to vypadá trošku solárkově a trošku zvláštně a trošku jakožejsemtotrošilinkupřehnalasamakeupem. Takže jsem si schovala zbytek na léto a jsem zvědavá. Vlastně už tak všeobecně se nemůžu léta dočkat.
Splendid je pak taková klasika, světlý odstín se třpytkami. Barva je na pleti neviditelná a jen lehce projasní.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...