úterý 1. února 2011

Top 10 ve třech v lednu

Budu se opakovat... Já to vím a omluvu pro to nemám... V lednu jsem nejčastěji používala a zbožňovala:



  1. Lush, Lemony Flutter, miluji vůni, miluji konzistenci, miluji výkon, miluji barvu... hodně lidí napsalo o tomto krému oslavné ódy a stejně mě každé nové balení znova dostane.
  2. B Never Too Busy To Be Beatiful, tvářenka v odstínu Bliss.
  3. e.l.f., Shimmering Facial Whip v odstínu Spotlight.
Upřímně rozjasňovač Shimmering Facial Whip zas až taková výhra není, ale ve spojení s touto krémovou tvářenkou... OMG, OMG, OMFG (české Ó Můj Bože OMB dostatečně nevyjadřuje mé nadšení). Tvářenka i rozjasňovač mají krémové velmi lehké složení, krásně se roztírají do ztracena a ještě krásněji se vklepávají prsty. Tvářenka je ve studeném růžovém odstínu lehce do fialova, prostě ten pravý odstín pro mě. Po nanesení vypadá velmi intenzivně, ale po dvou minutách se jakoby vsákne do makeupu, díky tomu je velmi přirozená a velmi trvanlivá. Šest hodin výdrž bez poskvrn není vyjímkou.
Rozjasňovač je pak už jen tečka k dokonalosti. Používám ho klasicky nad lícní kosti a nadočnicový oblouk nebo ho vrstvím s tvářenkou na jablíčka nebo na lícní kosti, prostě dle nálady.  Tohle spojení mi vždycky dodá ten správný švih. 27 z 31 lednových dnů se bez toho neobešlo. V ostatní dny jsem ráno neměla čas na makeup.
Jen mě trápí, že tvářenky už je málo. A kde si koupím novou takovou? (If anybody from Lush is reading this could you please at least think about it?) (Tvářenka obsahuje kakaové máslo, a to je moje oblíbená kosmetická přísada.)


0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...